Gå til innhold

Anal-dilemma

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De aller fleste av oss liker det

Anonymkode: 1a7f8...825

😳

gjør dere de?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er gift med en kvinne som ikke liker tanken på analsex. Det forstår jeg. Med promille har vi likevel hatt det to ganger. Begge gangene har hun fått de kraftigste orgasmene jeg har opplevd med henne. Jeg har fortalt henne det. 

Skal jeg pushe - til "hennes beste", eller lytte til den hun faktisk sier og la det ligge.

Må legge til: Dette er ikke viktig for meg. 

Anonymkode: 1f065...46c

Jeg har hatt analsex med promille, og synes det er digg. En gang fikk jeg kraftig squirt orgasme . Det er ikke noe jeg har blitt fortalt,dette husker jeg..  pussig at hun ikke husker det selv?  
allikevel , jeg liker ikke tanken på anal sex. Jeg har blitt eldre, ser mer av problemene med anal sex, og har prøvd det som hadde lyst til ( selv om det var med promille var det avtalt og frivillig - hvordan foregikk det hos dere? ) 

mannen min har spurt et par ganger , men så latt det ligge. Det er et minne og noe vi har prøvd. Det er ikke til mitt beste om han fortsetter og spørre. 

det er ikke alltid det og få orgasme er det samme som at man liker tanken på det. Veldig rart at du må fortelle henne om hvordan hun opplevde det egentlig. 

Anonymkode: eae5b...ffb

Skrevet

Her er det åpenbar mismatch mellom seksuelle preferanser. Og det blir ekstra tydelig når dere drikker. Kan forholdet være i fare for å bli skjeivt?

Anonymkode: 9a725...108

Skrevet

Dette må du gå videre med. Du skylder henne å hjelpe henne med å få oppleve de sterke orgasmene edru også. Si at du føler du må ta henne i rumpa flere ganger. For hennes skyld. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Soft mann skrev (43 minutter siden):

😳

gjør dere de?

Alle liker noe i rumpa. Det er bare ikke alle som har innsett det enda. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Spør hun? Sier hun nei så er det nei. Så enkelt er det 

Anonymkode: 5b03b...3cf

• Nyttig 1
Skrevet

Dette er ikke et dilemma. Hun har jo tatt en avgjørelse. Respekter det.

Anonymkode: e4071...5bf

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Så du mener at du skal tvinge henne til noe hun ikke vil, fordi du mener at det er noe hun liker selv om hun sier nei? Du vet bedre enn henne hva hun liker? 

Anonymkode: 67362...f78

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det burde ikke være et dilemma. Man skal aldri presse noen til noe de ikke selv ønsker. Så enkelt er det faktisk.

Anonymkode: 0d8a5...068

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De aller fleste av oss liker det

Anonymkode: 1a7f8...825

Undersøkelser viser at det er godt under 50% som liker analsex. Så de fleste er ikke interessert i det

Anonymkode: b6a2b...243

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Har det slik som deg. En evig kamp å få til et tilfredsstillende sexliv. Jeg har kommet til den konklusjonen at dette handler eigentleg ikke om analsex for min del. Dette handler om felles seksualitet som vi har som par, altså mangelen av det som er felles. Hun jeg er sammen med kom med en spydig tilbakemelding på at hun kunne ta meg meg strappon. Noe jeg kunne absolutt hatt lyst å prøve. Men det var bare noe hun sa, gjerne til å statuere et poeng. Nei problemet i nøtteskall med slike kvinner, er at de ikke tar ansvar for egen seksualitet. De kan gå med på ting, men å initiere eller forslå  seksuelt, er noe de ikke er kapable om å gjøre. 

Jeg har innsett at den kampen er dødfødt. Kampen om å ha normalt sex og samliv med den man elsker og ikke minst savnet å kunne  snakke om det mann tenner på, uten skam og sjikane. At man som en likeverdig partner kan føle seg trygg i et forhold, der vi er to voksne mennesker men jeg  føler meg ekkel. 

jeg vet ikke om din situasjon, ts men i mitt tilfelle har jeg snakket med en profesjonell som har rådet meg at forlate dette forholdet. Dette er psykisk vold jeg opplever og tror du er i samme båt. 

Noen ganger må man innse at det dags å gå. 

Lykke til ❤️

Anonymkode: fdffe...ff8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse, krenkende utsagn og brukerdebatt.

Matas, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 11.30):

selv om det var med promille var det avtalt og frivillig - hvordan foregikk det hos dere?

Første gangen: Hun hvisket at jeg kunne få lov til å gjøre alt jeg ville. Hun var selvsagt bevisst, husker det selv - men jeg har måttet fortelle det hun ikke så, at jeg bunnet etc. Min opplevelse var at hun kom mye kraftigere enn vanlig. 

Andre gangen: Vi bare gjorde det, i en forlengelse av annen sex.

Flere år siden nå.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Første gangen: Hun hvisket at jeg kunne få lov til å gjøre alt jeg ville. Hun var selvsagt bevisst, husker det selv - men jeg har måttet fortelle det hun ikke så, at jeg bunnet etc. Min opplevelse var at hun kom mye kraftigere enn vanlig. 

Flere år siden nå.

Hvordan kan du bunne i en endetarm? Er du klar over at den ikke har en bunn?

Anonymkode: ac7ed...e14

• Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Flere år siden nå.

Bunnet i analen da har den vel igrunnen kommet ut igjen i munnen da ¨...og den er vel heller ingen bunn....

Analen er nok bunnløs

Skratter

Mvh.

M@ster

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei da ser den vel lyset i stede😂

Skrevet

KG kan være litt tungt når man (menn) blir vranglest og tolket i verste mening. 

Vårt ekteskap har vart siden 1999. Vi traff hverandre i 1994. Vi har tre barn. Sex har vi hatt fra vi var 17 og 18 år. Om det betyr mindre eller mer enn 3000 samleier, aner jeg ikke. Legg til grunn at jeg ikke er en ond, utnyttende mann, men en som vil henne vel.

Så, hvis jeg oppfatter at kroppen hennes reagerer med nytelse utover det vanlige, tenker jeg at det ville vært fint om hun utforsket det videre. Hvis hun vil og tør. Bare det. Jeg synes selv vaginal sex er bedre enn anal (etter å ha hatt de førstegangserfaringer som skal til for å fjerne den utprøvende spenningen), men mest av alt tenner jeg på hennes kåthet, hennes pust når hun kommer. Dér ligger min gevinst.

Dermed er det et dilemma, som er ordet jeg brukte: La det ligge, eller se om dette bør prøves mer. Akkurat slik hun en gang inviterte meg til noe annet, som jeg fryktet men ble med på.

Å diskutere sex og seksualitet er vel det denne delen av forumet er til. Trodde jeg. Så hvorfor denne mistroen. Jeg skal vise henne tråden, hva jeg har skrevet og hvilke reaksjoner som har kommet. Det kan faktisk bli spennende.

Å bunne betyr her - naturligvis - å være inne analt helt til roten. Jeg forstår at noen har behov for å latterliggjøre den dumme mannen, men gjør det med et minimum av intelligens og eleganse - please. Om ikke annet, så for deres egen skyld. Det med å bunne er hos oss, trass tilbakeholdenhet fra å prøve igjen, forbundet med en viss stolthet - hos henne. At vi virkelig gjorde det!

Og så hopper jeg av her.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Man skal ikke presse noen til å gjøre noe de ikke vil.

Noen elsker analsex, noen hater det og resten er midt i mellom en plass. Jeg får også sterkere orgasmer når vi har analsex og ved analsex så klarer jeg å få orgasme uten berøring fremfor vaginalt hvor jeg er nødt til å hjelpe til med hånda eller leketøy. Vi har analsex oftere enn vaginal sex og stortrives med det, andre ønsker ikke å gjøre noe som helst med rumpa og det er også helt ok.

Det du kan gjøre er å snakke med henne og hvis hun er villig til å prøve så prøver dere, er hun ikke villig til å prøve så lar du det ligge.

Anonymkode: 0379b...1f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bunne i den forstand at det er slutt på kuken, hele er inne i analen.

Anonymkode: 0a4d1...4b0

Skrevet
Pandis skrev (På 15.11.2025 den 12.01):

Alle liker noe i rumpa. Det er bare ikke alle som har innsett det enda. 

Helt sant.

Start med en finger, deretter butt-plugg og så ………. 

Anonymkode: 0a4d1...4b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...