AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:02 #1 Skrevet fredag kl. 20:02 Jeg er gift med en kvinne som ikke liker tanken på analsex. Det forstår jeg. Med promille har vi likevel hatt det to ganger. Begge gangene har hun fått de kraftigste orgasmene jeg har opplevd med henne. Jeg har fortalt henne det. Skal jeg pushe - til "hennes beste", eller lytte til den hun faktisk sier og la det ligge. Må legge til: Dette er ikke viktig for meg. Anonymkode: 1f065...46c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:04 #2 Skrevet fredag kl. 20:04 Nei, du skal ikke pushe henne. Anonymkode: c22f6...f08 12 7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:07 #3 Skrevet fredag kl. 20:07 Kanskje hun kan ta deg analt? Anonymkode: dcc01...aca 8 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:09 #4 Skrevet fredag kl. 20:09 Du har fortalt henne at hun har hatt de kraftigste orgasmne?😂 Forslå at hun tar deg med strap i stedet? Anonymkode: b3698...1f8 13
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:14 #5 Skrevet fredag kl. 20:14 Dette er ikke viktig for deg? Så lite viktig for deg at du lager en tråd på KG om det? 🙄 Du respekterer selvsagt hennes ønsker, og maser ikke. Anonymkode: 27f81...83d 9 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:20 #6 Skrevet fredag kl. 20:20 La det ligge! De aller fleste av oss vil ikke ha analsex! Eksen min påstod også at jeg hadde hatt det sååå digg når vi hadde analsex. NEI!!! Jeg liker det ikke, godtok det ene og alene fordi han var så opptatt av det. Om du mener det ikke betyr noe for deg, så la det ligge. Vent til hun evnt ber deg om det (for en gang i skuddåret kan vi faktisk få lyst på det.) Anonymkode: 3167b...54d 7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:36 #7 Skrevet fredag kl. 20:36 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kanskje hun kan ta deg analt? Det har vi prøvd. Jeg ville ikke gjort dette i utgangspunktet hvis jeg ikke var villig til å kjenne selv. Så vi kjøpte en dildo i omtrent min størrelse og testet. Det var ikke vondt, men heller ikke godt. Litt kjedelig, egentlig. Anonymkode: 1f065...46c 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:38 #8 Skrevet fredag kl. 20:38 La det ligge, vær så snill! En ting er å bli pushet av noen som åpent vil det for sin egen del, men at det liksom skal være til hennes beste ...? Det blir manipulerende. Anonymkode: 41b23...208 4 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:44 #9 Skrevet fredag kl. 20:44 Hun må jo ha vært veldig beruset, hvis du måtte fortelle henne at hun hadde de kraftigste orgasmene. Anonymkode: 3de15...03c 9 2
Even Tuell Skrevet fredag kl. 23:20 #10 Skrevet fredag kl. 23:20 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er gift med en kvinne som ikke liker tanken på analsex. Det forstår jeg. Med promille har vi likevel hatt det to ganger. Begge gangene har hun fått de kraftigste orgasmene jeg har opplevd med henne. Jeg har fortalt henne det. Skal jeg pushe - til "hennes beste", eller lytte til den hun faktisk sier og la det ligge. Må legge til: Dette er ikke viktig for meg. Anonymkode: 1f065...46c Kan det være andre ting enn selv analsexen som har gitt henne disse orgasmne (med forbehold dette er dine opplevelser og ikke nødvendigvis hennes)? Kan det være at hun ikke har opplevd orgasmene på samme måte som deg? Men som mange andre her, du skal ikke pushe. Det er douchy å pushe (for egen vinning, red. amn) innenfor de fleste områder i livet, men særlig når det kommer til sexlivet. Du har gjort nok egentlig. Du har fortalt henne om dine opplevelser ... om henne. Vi må bare anta at hun har mottatt den beskjeden og prosessert den ... og likevel virker nokså avmålt. Kanskje dette bare er noe hun har ønsket når rusen har endret humør og oppfatning? Hvor mange har ikke "en sånn greie de bare gjør i fylla, men aldri ville gjort ellers" liksom ... Uansett, push? Nei. Mase? Nei ( ... for det blir oppfattet som masing om du ikke holder kjeft om det) Respektere hennes svar, vilje og kropp? Ja. (... men alt dette visste du egentlig på forhånd. Du virker mest som du håpet noen ville være på "ditt lag". Ingen som spør om de skal pushe noen til noe seksuelt har helt edle tanker. Det er typisk mest for egen vinning ... og de vet de. De ønsker bare hjelp med en slags unnskyldning eller rettferdiggjøring. Ikke vær "den fyren") 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:26 #11 Skrevet fredag kl. 23:26 Hva tror du? Anonymkode: 1a28b...6a6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:42 #12 Skrevet fredag kl. 23:42 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er gift med en kvinne som ikke liker tanken på analsex. Det forstår jeg. Med promille har vi likevel hatt det to ganger. Begge gangene har hun fått de kraftigste orgasmene jeg har opplevd med henne. Jeg har fortalt henne det. Skal jeg pushe - til "hennes beste", eller lytte til den hun faktisk sier og la det ligge. Må legge til: Dette er ikke viktig for meg. Anonymkode: 1f065...46c Jeg synes analsex er helt tipp-topp, får veldig sterke orgasmer av det, og kommer lettere enn f.eks ved vaginalt samleie. Tar selv initiativ til det når jeg er klar for det. Men hvis det er lite viktig for deg og hun ikke ønsker det, så ville jeg ha latt det ligge. Anonymkode: 96e92...440
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:29 #13 Skrevet lørdag kl. 06:29 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, du skal ikke pushe henne. Anonymkode: c22f6...f08 Riktig. Aldri pushe til noe man ikke vil. Anonymkode: ac62e...97e 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:00 #14 Skrevet lørdag kl. 07:00 Jeg ser virkelig ikke dilemmaet her. Hun vil ikke, du pusher ikke. Anonymkode: 0c294...bba 2 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:06 #15 Skrevet lørdag kl. 07:06 Er ikke sånn at hun nødvendigvis kommer sterkere, men at du kjenner muskelsammentrekningene når du tar henne analt. Ikke press henne. Ødelegger endetarmen hennes. Du skulle bare vist hvor mange som har opplevd analprolaps. Anonymkode: edaff...37f 1 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:17 #16 Skrevet lørdag kl. 07:17 Du har fortalt henne det? Hva mener du? Har hun vært overstadigberuset?? Ekkel tråd🥺 Og nei anal sex er ikke for alle. Du kan jo prøve selv med en dildo.🙉 Anonymkode: 244b5...ebd 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:41 #17 Skrevet lørdag kl. 07:41 AnonymBruker skrev (11 timer siden): La det ligge! De aller fleste av oss vil ikke ha analsex! Eksen min påstod også at jeg hadde hatt det sååå digg når vi hadde analsex. NEI!!! Jeg liker det ikke, godtok det ene og alene fordi han var så opptatt av det. Om du mener det ikke betyr noe for deg, så la det ligge. Vent til hun evnt ber deg om det (for en gang i skuddåret kan vi faktisk få lyst på det.) Anonymkode: 3167b...54d De aller fleste av oss liker det Anonymkode: 1a7f8...825 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:54 #18 Skrevet lørdag kl. 07:54 Vær snill å ikke oppfatte spørsmålet som noe negativt. Det er det motsatte. Dette er ikke tema hjemme, det finnes ingen planer eller "baktanker" og jeg ville aldri presset noen til noe. Foreslår at dennd tråden får synke og dø nå. Anonymkode: 1f065...46c
SlemUlv Skrevet lørdag kl. 08:01 #19 Skrevet lørdag kl. 08:01 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Må legge til: Dette er ikke viktig for meg. Det er så lite viktig for deg, at du utnytter henne i en tilsand hvor grensene hennes flytter seg.. Istedenfor å respektere grensene hun har satt som edru. Det er så lite viktig for deg, at du vurderer å push MER på en grense hun allerede har satt! Det er så lite viktig for deg, at du kom på kvinneguiden, for å finne ut hvordan pushe en grense hun har satt!. Hva med å respektere grensen hun har satt for sitt sexliv! Både edru og full? (Og nei, jeg vil ikke høre at det er hun som tar initiative til analsex som full! For selv da, burde det være din oppgave å respektere grensen hun har satt, som edru!!) Er en grunn til at veldig mange ikke driver med BDSM i beruset tilstand, fordi det er kjent at grenser gjerne flytter på seg om man er beruset, og man kan risikere å gjøre noe man faktisk ikke vil eller noe man vil angre på etterpå. Det er ikke sundt eller sikkert, og alle vet at berusete personer ikke lengre har samtykkekompetanse. 2 7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:15 #20 Skrevet lørdag kl. 08:15 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): De aller fleste av oss liker det Anonymkode: 1a7f8...825 Nei. Anonymkode: dcc01...aca 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå