AnonymBruker Skrevet 14. november #1 Skrevet 14. november Synes dere trange jeans er noe behagelige? Jeg hater selv å ha tettsittende klær. Føler meg som en pølse. Anonymkode: 5493e...904
Grønnsaksvaffel Skrevet 14. november #2 Skrevet 14. november Ja, jeg sitter her med skinny jeans og kosegenser akkurat nå. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november #4 Skrevet 14. november Nei, absolutt alltid mislikt trange klær. Spesielt etter at jeg fikk barn, men aldri vært noen favoritt. Jeg bytter til joggebukse og stor t-skjorte, tar av bh og stramme sokker i det sekundet jeg kommer hjem. Anonymkode: 27736...ad8
Morpheus Skrevet 15. november #5 Skrevet 15. november Nei. Det er ikke behagelig akkurat. Spedielt de uten noe særlig stretch.
Tilde Børsund Skrevet i går, 07:08 #6 Skrevet i går, 07:08 Har det i roteringen min. Er også brukt på byen eller ut for å røyke om natta om jeg står opp 1
huldra_hildur Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Ja alle buksene mine er trange, men ikke alle er skinny jeans (selv om jeg sitter i det nå) bruker mye bootcut/flare som er trange med til kneet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå