Surpompen Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hei jeg er ti år sry for at jeg skriver her og ikke på noe annet men poenget er at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Når jeg gikk i første hadde jeg ikke sånn altfor mange venner, i andre fikk jeg guttevenner som var veldig hyggelig men jeg hadde ingen jentevenner så mens jeg så på at de ble med hverandre hjem så ble ikke jeg med noe hjem pga guttene syns det er flaut og si kan *****komme på besøk🫠i tredje ble jeg venn med en jente som heter ******* hun var veldig snill og vi ble fort bestevenner men vi var litt spesielle altså vi gikk i like klær stengte ut alle som ikke var som oss og vi ble litt diva tenk deg forskjellen på å gå i mørke klær i et år også plutselig bli diva helt sinnsykt…. Men isåfall vi var venner til starten oki:) fjerde så gikk jeg litt rundt alene så møtte jeg min gamle gjeng og det var hyggelig og jeg skrifta stil igjen 🫠🥲men isåfall til å være den minst populære til å plutselig bli populær er ganske vanskelig men jeg ble kjæreste med noen i slutten av fjerde og vi var sammen nesten hele sommerferien så slo jeg opp etter det sånn en måned etter starta det en ny jente eller hun starta jo på starten men anyway og hun var litt sånn ja diva dyre klær polo russemerch sminke ringer til 500😱😶og den personen endra hele trinnet vårt han som jeg forresten var sammen med er han mest populære gutten i trinnet. Men ja hun fant seg den populære jente i klassen vår ble besties med henne ditcha de hun var venn med før og gikk inn i gjengen min og nå er det så mye drama
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Tips ❤️ Mental Helse Ungdom. Der kan du finne venner kjære du. Da skriver du hvilken alder du foretrekker ❤️ Anonymkode: f0d0f...f7c
Surpompen Skrevet 10 timer siden Forfatter #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Tips ❤️ Mental Helse Ungdom. Der kan du finne venner kjære du. Da skriver du hvilken alder du foretrekker ❤️ Anonymkode: f0d0f...f7c Jeg har venner da jeg sier bare at folk har blitt annerledes eller untatt noen
Christina82 Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg