Gå til innhold

Savner lidenskap og å "bli tatt".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er gift med mannen jeg veldig gjerne vil dele resten av mitt liv med,men det er en ting som plager meg sånn...Sexlivet vårt. Det er så kjedelig! Jeg har sagt til han ved flere anledninger at jeg ønsker å bli tatt skikkelig. Bli knulla ordentlig. If you know you know. Han kjenner mine innerste lyster,men han klarer ikke å følge opp. *Han er ikke sånn*. Sånn som det er nå har vi sjeldent sex. Han legger ikke opp til og jeg craver ikke den sexen vi har.  I tillegg savner jeg en litt større penis. Ja,jeg er skyldig. Jeg er en av de drittkjerringene som synes at penisstørrelse er viktig. Så har noen gode råd til meg? Hva gjør jeg? For jeg fantaserer om alt som ikke har med mannen min å gjøre for tiden og det gjør meg så fortvila! Jeg er så innmari, innmari glad i mannen min - han er jo min beste venn...

Anonymkode: 6e461...4d6

• Liker 2
  • Hjerte 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han en helt bein, kanskje mindre en vanlig. Så kan de vel vere litt vanskelig å treffe godt med den, men g-punkt er jo ikke dypt så det bør vel gå an å treffe med litt akrobatikk 

Skrevet

Hva om dere snakker ordentlig om det. Kanskje møtes i midten? Kjøp noen sexspill, sprite opp lysten hos dere begge. Kanskje oppsøke en sexolog.

Anonymkode: bf73e...0d9

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din. Jeg har gått så langt som å si til min mann at om han ikke klarer å være mer seksuell så må jeg finne det et annet sted. Elsker han over alt på jord, men han viser ikke tegn til å ville ha sex. Jeg tar alltid initiativ og jeg er sjefen i senga. Men han har både en kropp og en penis som jeg er 100% fornøyd med. Men jeg skulle også gjerne fått følelsen av at han bare MÅ ha meg og tatt meg skikkelig. Det hjalp egentlig ikke å si at jeg kom til å finne det noe annet sted. Han ble ikke sint etc. Bare "jeg skal bli flinkere". 

Jeg snakket med psykolog som mente at jeg må stå for mine ønsker og fantasier og heller være den som "tar". Ikke forvente at noen forandrer seksualiteten sin for meg.

Vi har jo på en måte visst om dette fra den dagen vi ble sammen? Trist og skuffende, men jeg vet ikke noen annen løsning. Vil jo absolutt bare ha sex med mannen min. Tror kanskje at det blir for hyppig for min mann med 2-3 ganger i uka som jeg vil. Jeg vet at om jeg ikke hadde tatt initiativ på 3 uker så hadde gan vært skikkelig kåt. Men om han hadde vært vill vet jeg ikke 😂

Anonymkode: b029e...a83

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Skjønner frustrasjonen din. Jeg har gått så langt som å si til min mann at om han ikke klarer å være mer seksuell så må jeg finne det et annet sted. Elsker han over alt på jord, men han viser ikke tegn til å ville ha sex. Jeg tar alltid initiativ og jeg er sjefen i senga. Men han har både en kropp og en penis som jeg er 100% fornøyd med. Men jeg skulle også gjerne fått følelsen av at han bare MÅ ha meg og tatt meg skikkelig. Det hjalp egentlig ikke å si at jeg kom til å finne det noe annet sted. Han ble ikke sint etc. Bare "jeg skal bli flinkere". 

Jeg snakket med psykolog som mente at jeg må stå for mine ønsker og fantasier og heller være den som "tar". Ikke forvente at noen forandrer seksualiteten sin for meg.

Vi har jo på en måte visst om dette fra den dagen vi ble sammen? Trist og skuffende, men jeg vet ikke noen annen løsning. Vil jo absolutt bare ha sex med mannen min. Tror kanskje at det blir for hyppig for min mann med 2-3 ganger i uka som jeg vil. Jeg vet at om jeg ikke hadde tatt initiativ på 3 uker så hadde gan vært skikkelig kåt. Men om han hadde vært vill vet jeg ikke 😂

Problemet for meg (som det kan høres ut litt for deg og) er at jeg er ikke dominant. Jeg ønsker at han skal ta initiativ til sex og jeg vil være underdanig. Jeg hater å sitte oppå,for da føler jeg at jeg er sjefen. Han elsker at jeg sitter oppå...Jeg har tenkt på å si det samme som deg at hvis ikke han vil gi meg det går jeg et annet sted,MEN det ville ødelagt alt for relasjonen vår 100%. Jeg levde lenge med at sexen vår var god nok,men etterhvert kom savnet til sex jeg hadde før med andre menn. De som nærmest kasta meg rundt og nesten "voldtok" meg. Mannen min er mer sånn "kjærleik og ømhet". Det VAR greit. Må er det fryktelig kjedelig. Jeg vil gjerne ha sex ofte,men ikke sånn "snike seg inn bakfra også går det ikke for penisen er for kort" sex...Vi har sex kanskje annenhver måned.  Skal jeg ha oftere sex for å tilfredsstille forholdet,selv om det utelukkende blir pliktsex? Jeg vet ikke lenger...

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Abra skrev (42 minutter siden):

Kjøp deg en gigadildo

Lite lidenskap i en dildo,du. Dessverre!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Soft mann skrev (40 minutter siden):

Har han en helt bein, kanskje mindre en vanlig. Så kan de vel vere litt vanskelig å treffe godt med den, men g-punkt er jo ikke dypt så det bør vel gå an å treffe med litt akrobatikk 

Han treffer ingenting. Og den er forholdsvis tynn og. G-punkt stimuli er jeg ikke i nærheten av engang. Og skal man være avkrobat må man ha lyst til det. Og han finnes ikke eksperimentell...

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva om dere snakker ordentlig om det. Kanskje møtes i midten? Kjøp noen sexspill, sprite opp lysten hos dere begge. Kanskje oppsøke en sexolog.

Anonymkode: bf73e...0d9

Har tenkt på sexolog flere ganger. Han vil ikke...jeg vil gjerne. Vi har snakket mye om det. Ham foreslo faktisk sånt spill en gang, men for meg er det så falskt,når jeg egentlig ønsker rake motsetningen. Lidenskap kommer liksom ikke med et spill føler jeg...

Skrevet

Du må prøve å legge fotene oppå skuldrene hans, da kan du heve og senke mellomgulvet til han treffer g-puktet, men da må han ikke gå for dypt, da vil kanskje jukkingen skje på innsiden av g-punkt.

er han hard, eller halvfet lissom?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hei.

Jeg er gift med mannen jeg veldig gjerne vil dele resten av mitt liv med,men det er en ting som plager meg sånn...Sexlivet vårt. Det er så kjedelig! Jeg har sagt til han ved flere anledninger at jeg ønsker å bli tatt skikkelig. Bli knulla ordentlig. If you know you know. Han kjenner mine innerste lyster,men han klarer ikke å følge opp. *Han er ikke sånn*. Sånn som det er nå har vi sjeldent sex. Han legger ikke opp til og jeg craver ikke den sexen vi har.  I tillegg savner jeg en litt større penis. Ja,jeg er skyldig. Jeg er en av de drittkjerringene som synes at penisstørrelse er viktig. Så har noen gode råd til meg? Hva gjør jeg? For jeg fantaserer om alt som ikke har med mannen min å gjøre for tiden og det gjør meg så fortvila! Jeg er så innmari, innmari glad i mannen min - han er jo min beste venn...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Dere må ta en ordentlig prat med mennene deres, selvsagt. Men det skal noe til å endre personlighet på kommando. Kanskje kan de klare litt skuespill, men det er vel ekte lidenskap dere savner? En sexolog kan sikkert gi bedre svar enn KG. Så det kan være en ide å oppsøke en.

Men skal jeg svare ut fra meg selv og mine erfaringer, så er dere to midt i målgruppen for å prøve å få ektefelle med på trekant med en ekstra mann, eller evt swinging med et annet par. Spesielt om mennene deres ikke er av den sjalu typen som ikke tåler at kona har seksuelle lyster i forhold til andre menn. Eller at andre tar på henne, kysser og har sex. Men siden mange menn tenner nettopp på slike situasjoner kan det være en ide å fritte dem ut om slike fantasier. Kort svar, men velment Lykke til!

• Liker 2
Skrevet
Soft mann skrev (2 minutter siden):

Du må prøve å legge fotene oppå skuldrene hans, da kan du heve og senke mellomgulvet til han treffer g-puktet, men da må han ikke gå for dypt, da vil kanskje jukkingen skje på innsiden av g-punkt.

er han hard, eller halvfet lissom?

Jeg tror penisen er for liten. Denne stillingen hjelper ingenting dessverre...ingen fare for at han går for dypt. Huff,det høres ut som jeg hater sex med han. Jeg gjør jo ikke det. Nærheten og kjærligheten betyr mye den også...Han er alltid hard, men den er kort og tynn.

Skrevet
Cor Cubiculum skrev (2 minutter siden):

Dere må ta en ordentlig prat med mennene deres, selvsagt. Men det skal noe til å endre personlighet på kommando. Kanskje kan de klare litt skuespill, men det er vel ekte lidenskap dere savner? En sexolog kan sikkert gi bedre svar enn KG. Så det kan være en ide å oppsøke en.

Men skal jeg svare ut fra meg selv og mine erfaringer, så er dere to midt i målgruppen for å prøve å få ektefelle med på trekant med en ekstra mann, eller evt swinging med et annet par. Spesielt om mennene deres ikke er av den sjalu typen som ikke tåler at kona har seksuelle lyster i forhold til andre menn. Eller at andre tar på henne, kysser og har sex. Men siden mange menn tenner nettopp på slike situasjoner kan det være en ide å fritte dem ut om slike fantasier. Kort svar, men velment Lykke til!

Han som allerede har en liten penis, kan få de veldig vanskelig hvis de finner seg en med stor penis.

ts vil helt sikker gi utrykk for at den inviterte personen klarte noe mannen ikke klart. De kan nok bli vanskelig for han å glemme.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (2 minutter siden):

Takk for svar! Har tenkt det du skriver flere ganger. Trekant med en annen mann ville for meg vært helt sykt deilig,MEN. Mannen min har helt ekstremt dårlig selvbilde pga størrelsen på penisen og det skal ikke mye til før en mann har større enn ham. Og jeg liker større peniser. Det kan fort bli en veldig vanskelig situasjon. Når jeg onanerer fantaserer jeg innimellom om at han blir tatt av en annen dame. Det tenner meg veldig. Om det hadde vært likt i virkeligheten er vanskelig å si. Jeg er generelt litt sjalu. Han og. Men noe må jo skje. Har hatt lyst til å foreslå trekant for ham,men tør seriøst ikke. Der er jeg veldig feig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror penisen er for liten. Denne stillingen hjelper ingenting dessverre...ingen fare for at han går for dypt. Huff,det høres ut som jeg hater sex med han. Jeg gjør jo ikke det. Nærheten og kjærligheten betyr mye den også...Han er alltid hard, men den er kort og tynn.

Ja for noen damer er penetrering veldig viktig. 

eg har hatt masse utfordringer med min. Men tunge og en fing har blitt veldig godt mottatt av alle. 

men jar brutal sex med fingrene vil eg tro bare blir vondt.

en får jo kjøpe noen sleeve som en kan tre penis inni. De får en i forskjellig dimensjoner, men en må ha noe å tre inni da.

hvordan er han oralt og med fingrene da?

Skrevet

Finn deg en elsker og tving mannen til å se på. 

Anonymkode: c1152...442

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (22 minutter siden):

Dere må ta en ordentlig prat med mennene deres, selvsagt. Men det skal noe til å endre personlighet på kommando.

Det er vel lettere å endre på personligheten enn penis. For det virker litt som at mannen på en måte mangler begge deler? Hvordan skal snakking få penis til å bli større?

Anonymkode: 1f406...e2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er ikke så mye å gjøre med det. Du er den du er med ditt underliv og han har sitt. Dere er ikke helt "match" Det er sikkert ikke noe feil med hans underliv, det er bare ikke match med ditt. 

• Liker 1
Skrevet
Soft mann skrev (19 minutter siden):

Han som allerede har en liten penis, kan få de veldig vanskelig hvis de finner seg en med stor penis.

ts vil helt sikker gi utrykk for at den inviterte personen klarte noe mannen ikke klart. De kan nok bli vanskelig for han å glemme.

Akkurat dette jeg er veldig redd for. Kan ødelegge mye som kan bli vanskelig å reparere mellom oss.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Akkurat dette jeg er veldig redd for. Kan ødelegge mye som kan bli vanskelig å reparere mellom oss.

Ja er enig i at den ideen der er egnetlig skikkelig lavpanna. Hvordan skal det hjelpe han å se på det liksom? blir nesten lei meg på hans vegne av den tanken. Det er ikke noe feil med fyren. Men man kan vel si at han trenger en dame som trenger en mann som har litt mindre størrelse på sin penis. Dere er bare ikke helt match og det er ikek bare hans "feil" 

Det kan også kansje hjelpe deg å ta en oppstrammende operasjon da...? Kansje det er lettere? Men ikke om hans penis er veldig veldig liten. 

Uansett så kan du nok ikke endre på at han liker å ikke gjøre så mye i senga. Det har jo litt med overskudd og trening å gjøre også kansje? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...