Gå til innhold

Dusjebordeller

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 11.58):

Hehehehe, ja trolig eller bedre selvbilde av alle siklende menn med ereksjon som står og smårunker i hvert hjørne😂

Anonymkode: ca844...1b6

Tror du menn hadde stått i dusjen og runka om vi var nakne sammen? Pleier de gjøre det på the Well?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 16.32):

Du skriver sånn som han ene i A-laget snakker 😄💜

Anonymkode: 8946e...acb

Du kom meg i forkjøpet. Jeg leste innlegget med stemmen hans i øret 😅

Anonymkode: 458e5...fee

• Liker 1
Skrevet
Phitta Phjong skrev (1 time siden):

Tror du menn hadde stått i dusjen og runka om vi var nakne sammen? Pleier de gjøre det på the Well?

Ja det tror jeg. Jeg har to ganger måtte rapportere menn u dusjen der. 

Anonymkode: ca844...1b6

• Nyttig 2
Skrevet
Phitta Phjong skrev (3 timer siden):

Nei, de pleier ikke å gjøre det på The Well. Jeg har ikke sett noe slikt når jeg har vært der. Det er heller ikke tillatt med seksuell aktivitet på The Well.

Men det finnes jo alltid en eller annen idiot helt uten normal folkeskikk som ikke klarer å oppføre seg, så det skjer nok. Vet folk har blitt utstengt fra TW på livstid for slikt.

• Liker 4
Skrevet
Phitta Phjong skrev (På 15.11.2025 den 8.21):

Jeg mener jo hele systemet med herre og kvinnegarderober er noe tull. 
Innfør felles garderober over alt. Bare et teit gammelt tabu at vi ikke skal tåle å se hverandre nakne. Hadde vi blitt vant til det fra barneskolen, hadde det vært helt naturlig om gutter, jenter og alle andre kjønn dusjet nakne sammen. 

Og fødselsraten hadde blitt enda lavere. Det er ganske utrolig at kvinner ikke er innom tanken en gang på at hvis man "avseksualiserer kvinnekroppen" så vil man også fjerne menns interesse for sex, eller i det hele tatt evne til å få ereksjon og ha sex og få en utløsning.

Anonymkode: c3476...868

Skrevet

Innfør felles garderober over alt. Bare et teit gammelt tabu at vi ikke skal tåle å se hverandre nakne. Hadde vi blitt vant til det fra barneskolen, hadde det vært helt naturlig om gutter, jenter og alle andre kjønn dusjet nakne sammen. 

Da jeg gikk grunnskolen bare åpnet vi guttene garderobedøra inn til jentene. Overraskende hvor mange som kom inn til oss, men dette var en annen tid. Lærerne dusjet sammen med elevene også.

• Liker 1
Skrevet

Tja, ikke så urealistisk dette. 

Jeg var en gang på et spasenter et sted i øst-europa. Der kulturen er at man går uten klær i spa.  Der var det felles dusjer mellom de ulike badstuene. Så på et tidspunkt befant jeg meg, som eneste gutt, mellom 5 jenter på venninnetur, nakne sammen i dusjen. Jeg hadde hjertebank så det holdt, og tenkte på oppkast for å prøve unngå få ereksjon... 

Anonymkode: a887b...fdb

Skrevet

Forstår det er litt pirrende for TS men faktum er at hvis det var vanlig (og man ikke hadde sex) så ville det ganske så raskt blitt lite pirrende. Det er nok overraskende for veldig mange men vi vender oss overraskende raskt til at en situasjon ikke er seksuell. Naturister kan bevitne det. Det kan også homofile menn som går i herregardetoben på treningssenteret.

Anonymkode: 2d5ab...f5b

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og fødselsraten hadde blitt enda lavere. Det er ganske utrolig at kvinner ikke er innom tanken en gang på at hvis man "avseksualiserer kvinnekroppen" så vil man også fjerne menns interesse for sex, eller i det hele tatt evne til å få ereksjon og ha sex og få en utløsning.

Anonymkode: c3476...868

Man avseksualiserer ikke kvinnekroppen. Man avseksualiserer bare akkurat den situasjonen. Det er ingen tegn til at naturister har et dårligere seksualiv enn folk flest (heller tvert imot). Det er heller ingenting som tyder på at vestlige har et dårligere seksualliv enn kulturer hvor kvinnen er helt tildekket.

Endret av Brutex
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 16.27):

Tror du ikke det ville blitt litt dyrt for deg da? Du vil betale en hel gjeng med kvinner for å dusje sammen med deg. La oss si at en hel gjeng er 10 stykker. Hver av disse 10 må nok få betalt minst 1000 kr for en halvtimes dusj. Pluss at eierne av bordellet skal tjene nok til å betale husleie og få et overskudd som gjør det verdt å drive bordellet. Jeg vil anslå kostnaden totalt til ca 20 000 kr, for en halvtimes dusj. Du virker gæren nok til å betale det, men det er neppe et stort marked for dette. 

Anonymkode: c26f4...b5c

for å ikke snakke om vannavgiften! Det hadde nok blitt et enormt vannforbruk på det bordellet.

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Tja, ikke så urealistisk dette. 

Jeg var en gang på et spasenter et sted i øst-europa. Der kulturen er at man går uten klær i spa.  Der var det felles dusjer mellom de ulike badstuene. Så på et tidspunkt befant jeg meg, som eneste gutt, mellom 5 jenter på venninnetur, nakne sammen i dusjen. Jeg hadde hjertebank så det holdt, og tenkte på oppkast for å prøve unngå få ereksjon... 

Anonymkode: a887b...fdb

Uff, stakkars! :ler: 

Anonymkode: d0ae3...db1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 8.26):

På Roskilde festivalen i 1992 dusjet alle sammen- menn og kvinner

Anonymkode: 6342b...7de

I -95 også. Vet ikke hvordan det er i dag men siden de fortsatt har nakenstafett hadde det ikke overrasket meg om fellesdusjene også består.

Men om jeg ikke husker feil så var opplegget at fellesdusjene var gratis men åpne mot himmelen og dessuten kun kaldtvann. I 95 var ikke det noe problem siden været ,var så bra. De som dusjet der var ganske siviliserte, ingen åpenbar glaning, runking eller sjekking. Bortsett fra en fyr..fullt påkledd som klatret opp langs utsiden og satt på toppen av skilleveggene og sang og glodde. Om han ikke hadde vært ruset langt inn i legoland hadde han nok blitt 'håndtert'..

2 år etterpå oppdaget jeg at for 15 danske kunne du dusje innendørs, i varmtvann. De garderobene var kjønnsdelte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 22.17):

Artig fantasi/fetisj! Selv om det var utrolig merkelig skrevet 😅 Men dette var en av mine første fantasier når jeg var ung ungdom. Merket at jeg ble fuktig på penis uten at jeg skjønte hva det var, og kom heller ikke på at jeg kunne hjelpe til med hånda. Drømmen og fantasien var altså å være eneste mann i en dusjsonen sammen med mange kvinner. I ungdommen var det jentene i klassen som var i fantasien. 

Nå er jeg en voksen mann med kone og barn og hele pakka, men fantasien ligger der på en måte likevel. Og så har vi jo The Well, som på mange måter oppfyller fantasien, selv om det selvsagt ikke er noe seksuelt i det der. Men jeg elsker å være naken og både jeg og kona liker veldig godt å være nakne sammen med andre. Nå har vi også begynt å swinge så vi får se om vi klarer å tromme sammen nok damer til at jeg får full uttelling for fantasien. Må bare finne på noe mennene til kvinnene kan underholdes med i mellomtiden 😂

Anonymkode: 9039f...92a

De kan ha gangbang med en dame som ønsker det.

Skrevet

Tror du offisielt har rundet Internett 🛜 

Anonymkode: eef4a...19e

• Liker 2
Skrevet

I urin...

Anonymkode: c5829...b0d

Skrevet

Hva hadde disse damene fått i lønn for og vaske hårene sine i vann hele dagen? 

Anonymkode: e6ff0...c27

• Nyttig 2
Skrevet

Det var vel litt mer enn bare dusjing 

Anonymkode: 226e2...778

Skrevet

Haha, denne tråden var med i siste Misjonen med Antonsen og Golden.

Anonymkode: cc181...ce4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 16.32):

Du skriver sånn som han ene i A-laget snakker 😄💜

Anonymkode: 8946e...acb

Det var DET det minte meg om😆 jeg vet hvem det er, han er alltid litt ivrig. 

Anonymkode: 16756...ac3

Skrevet

Jeg syns man skal slutte å dusje sammen i det hele tatt jeg. Er helt weird at totalt fremmede mennesker uansett kjønn skal plutselig stå naken og vaske seg i samme dusj. Det er utdatert, weird og burde vært en privatsak for lenge siden. Bruker alltid privat avlukke på badeland osv

• Liker 4
Skrevet

i 96 og 97 også. Gratis dusjen uten oppvarmet vann var felles. 

Anonymkode: 13a58...1e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...