Gå til innhold

Dusjebordeller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis det hadde blitt opprettet dusjebordeller i Norge, hvor menn kunne kjøpt dusjing naken alene med en hel gjeng med kvinner som eneste mann. Altså sånn at de kunne fått dusjet naken alene med en hel gjeng med kvinner som eneste mann i dusjrom, sånn at det hadde vært bygg med mange dusjrom. Og det på hver dør inn til dusjrommene hadde stått garderobe damer, og ett dametegn. Hvordan tror du Kvinnegruppa ottar hadde reagert på det? Det hadde ikke vært brudd på sexkjøpsloven, så lenge mennene kun hadde dusjet naken med damene, og ikke noe mer en det. Sånn at det ikke hadde vært sex i tillegg, og heller ikke berøring av intime kroppsdeler. Damene som hadde jobbet der, kunne ikke vasket huden sin med såpe så veldig mange ganger om arbeidsdagen, for da hadde de fått huden ødelagt. Derfor kunne de i stedet bare vasket hårene sine og kroppene sine med vann ifra dusjen etter å ha vasket hårene sine og kroppene sine med såpe, en gang på arbeidsdagene.

Anonymkode: 10c23...a60

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje den mest idiotiske tråden jeg har sett.

• Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet

Der var det mye gjentakelser i teksten... Forstod ikke så mye heller...

Anonymkode: 86aad...032

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke noe sært med at menn og kvinner dusjer nakne i samme dusj? Det skjer jo hele tiden på f.eks. The Well, for ikke å snakke om naturistene hvor kjønnsblandet garderobe og dusj er det vanlige. Trenger ikke "bordeller" for det, det er bare å reise rette plassen så foregår det helt naturlig. Det har ingenting med sex å gjøre, det er kun kroppsvask.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Her tror jeg vi har et tilfelle av "alle deler vel min fetish, ikke sant?". 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg mener jo hele systemet med herre og kvinnegarderober er noe tull. 
Innfør felles garderober over alt. Bare et teit gammelt tabu at vi ikke skal tåle å se hverandre nakne. Hadde vi blitt vant til det fra barneskolen, hadde det vært helt naturlig om gutter, jenter og alle andre kjønn dusjet nakne sammen. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

På Roskilde festivalen i 1992 dusjet alle sammen- menn og kvinner

Anonymkode: 6342b...7de

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Phitta Phjong skrev (1 time siden):

Jeg mener jo hele systemet med herre og kvinnegarderober er noe tull. 
Innfør felles garderober over alt. Bare et teit gammelt tabu at vi ikke skal tåle å se hverandre nakne. Hadde vi blitt vant til det fra barneskolen, hadde det vært helt naturlig om gutter, jenter og alle andre kjønn dusjet nakne sammen. 

Enig!

Og så hadde alle problemer med nakenbilder på avveie, snikfotografering i garderober og sånt, blitt helt borte. Ville jo ikke være noen sensasjon lenger med slike bilder dersom alle allikvel har sett alt mange ganger før. Jeg tror også at mange, spesielt jenter/kvinner, ville fått et bedre selvbilde av å se vanlige nakne kropper som de kunne sammenlikne seg med, og ikke bare de retursjerte og perfekte kroppene vi får servert i media.

Anonymkode: f4bb5...be6

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enig!

Og så hadde alle problemer med nakenbilder på avveie, snikfotografering i garderober og sånt, blitt helt borte. Ville jo ikke være noen sensasjon lenger med slike bilder dersom alle allikvel har sett alt mange ganger før. Jeg tror også at mange, spesielt jenter/kvinner, ville fått et bedre selvbilde av å se vanlige nakne kropper som de kunne sammenlikne seg med, og ikke bare de retursjerte og perfekte kroppene vi får servert i media.

Anonymkode: f4bb5...be6

Kvinner får bedre selvbilde av å sammenligne seg med manne kropper?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Kvinner får bedre selvbilde av å sammenligne seg med manne kropper?

Hehehehe, ja trolig eller bedre selvbilde av alle siklende menn med ereksjon som står og smårunker i hvert hjørne😂

Anonymkode: ca844...1b6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hehehehe, ja trolig eller bedre selvbilde av alle siklende menn med ereksjon som står og smårunker i hvert hjørne😂

Hadde heller blitt redd av dette synet enn smigret.

Anonymkode: 87ea2...475

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

En hver manns våte drøm …. 

🚿🧼 må vel ha en egen etasje for oss plus-size ..

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 14.08):

Hvis det hadde blitt opprettet dusjebordeller i Norge, hvor menn kunne kjøpt dusjing naken alene med en hel gjeng med kvinner som eneste mann. Altså sånn at de kunne fått dusjet naken alene med en hel gjeng med kvinner som eneste mann i dusjrom, sånn at det hadde vært bygg med mange dusjrom. Og det på hver dør inn til dusjrommene hadde stått garderobe damer, og ett dametegn. Hvordan tror du Kvinnegruppa ottar hadde reagert på det? Det hadde ikke vært brudd på sexkjøpsloven, så lenge mennene kun hadde dusjet naken med damene, og ikke noe mer en det. Sånn at det ikke hadde vært sex i tillegg, og heller ikke berøring av intime kroppsdeler. Damene som hadde jobbet der, kunne ikke vasket huden sin med såpe så veldig mange ganger om arbeidsdagen, for da hadde de fått huden ødelagt. Derfor kunne de i stedet bare vasket hårene sine og kroppene sine med vann ifra dusjen etter å ha vasket hårene sine og kroppene sine med såpe, en gang på arbeidsdagene.

Du skriver ganske dårlig. Dårlig skriver du. Du kunnee skrevet bedre. Bedre kunne du skrevet. Skriveriene dine er dårlig skrevet.

Anonymkode: 23dcd...00e

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Så først skal damene vaske hårene sine og kroppene sine med såpe, og så skulle de vaske hårene sine og kroppene sine med vann senere på dagen? 

Fin fantasi, men jeg tror ikke dette blir et tilbud man kan benytte seg av i nærmeste framtid.

• Liker 4
Skrevet
aksase skrev (22 timer siden):

Det er ikke noe sært med at menn og kvinner dusjer nakne i samme dusj? Det skjer jo hele tiden på f.eks. The Well, for ikke å snakke om naturistene hvor kjønnsblandet garderobe og dusj er det vanlige. Trenger ikke "bordeller" for det, det er bare å reise rette plassen så foregår det helt naturlig. Det har ingenting med sex å gjøre, det er kun kroppsvask.

Tror ikke TS ønsker å dusje sammen med damene. Vet ikke hvor populært det hadde vært i vanlige kjønnsblandede garderober om noen kom dit for å stå og se på andre i dusjen og runke. Dessuten sier jo TS at han vil være eneste mann, så da nytter det jo ikke gå i kjønnsblandede dusjer.

Dette var virkelig en ny fetisj jeg ikke har hørt om før. Tror ikke dette hadde vært særlig lønnsom business, men sikkert fint for damene som slipper å ha sex med kundene og bare kan dusje for å tjene penger.

Anonymkode: d0ae3...db1

• Liker 1
Skrevet

Tror du ikke det ville blitt litt dyrt for deg da? Du vil betale en hel gjeng med kvinner for å dusje sammen med deg. La oss si at en hel gjeng er 10 stykker. Hver av disse 10 må nok få betalt minst 1000 kr for en halvtimes dusj. Pluss at eierne av bordellet skal tjene nok til å betale husleie og få et overskudd som gjør det verdt å drive bordellet. Jeg vil anslå kostnaden totalt til ca 20 000 kr, for en halvtimes dusj. Du virker gæren nok til å betale det, men det er neppe et stort marked for dette. 

Anonymkode: c26f4...b5c

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Du skriver sånn som han ene i A-laget snakker 😄💜

Anonymkode: 8946e...acb

• Liker 4
Skrevet

Artig fantasi/fetisj! Selv om det var utrolig merkelig skrevet 😅 Men dette var en av mine første fantasier når jeg var ung ungdom. Merket at jeg ble fuktig på penis uten at jeg skjønte hva det var, og kom heller ikke på at jeg kunne hjelpe til med hånda. Drømmen og fantasien var altså å være eneste mann i en dusjsonen sammen med mange kvinner. I ungdommen var det jentene i klassen som var i fantasien. 

Nå er jeg en voksen mann med kone og barn og hele pakka, men fantasien ligger der på en måte likevel. Og så har vi jo The Well, som på mange måter oppfyller fantasien, selv om det selvsagt ikke er noe seksuelt i det der. Men jeg elsker å være naken og både jeg og kona liker veldig godt å være nakne sammen med andre. Nå har vi også begynt å swinge så vi får se om vi klarer å tromme sammen nok damer til at jeg får full uttelling for fantasien. Må bare finne på noe mennene til kvinnene kan underholdes med i mellomtiden 😂

Anonymkode: 9039f...92a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Artig fantasi/fetisj! Selv om det var utrolig merkelig skrevet 😅 Men dette var en av mine første fantasier når jeg var ung ungdom. Merket at jeg ble fuktig på penis uten at jeg skjønte hva det var, og kom heller ikke på at jeg kunne hjelpe til med hånda. Drømmen og fantasien var altså å være eneste mann i en dusjsonen sammen med mange kvinner. I ungdommen var det jentene i klassen som var i fantasien. 

Nå er jeg en voksen mann med kone og barn og hele pakka, men fantasien ligger der på en måte likevel. Og så har vi jo The Well, som på mange måter oppfyller fantasien, selv om det selvsagt ikke er noe seksuelt i det der. Men jeg elsker å være naken og både jeg og kona liker veldig godt å være nakne sammen med andre. Nå har vi også begynt å swinge så vi får se om vi klarer å tromme sammen nok damer til at jeg får full uttelling for fantasien. Må bare finne på noe mennene til kvinnene kan underholdes med i mellomtiden 😂

Anonymkode: 9039f...92a

Må vel bli kona di som står for underholdningen du nevner til slutt. 

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...