AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:06 #1 Skrevet fredag kl. 13:06 var innom kiwi og jeg fant ikke gløgg. Jeg sjekket saft seksjonen og fant ikke gløgg der så lurer på om dere har sett eller kjøpt gløgg ? Anonymkode: 81244...c47
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:19 #2 Skrevet fredag kl. 13:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): var innom kiwi og jeg fant ikke gløgg. Jeg sjekket saft seksjonen og fant ikke gløgg der så lurer på om dere har sett eller kjøpt gløgg ? Anonymkode: 81244...c47 Her står det typisk på et torg eller på enden av en reol et eller annet sted i butikken, sjeldent i saftseksjonen sammen med det de selger resten av året. Anonymkode: 9eb86...06c 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:23 #3 Skrevet fredag kl. 13:23 Kjøpte noen forskjellige typer gløgg på Meny her om dagen. Anonymkode: 12b0e...d92 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:34 #4 Skrevet fredag kl. 13:34 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): var innom kiwi og jeg fant ikke gløgg. Jeg sjekket saft seksjonen og fant ikke gløgg der så lurer på om dere har sett eller kjøpt gløgg ? Anonymkode: 81244...c47 Når du ikke finner - du spør ikke dem i butikken da? Om de har? Istedefor her? Anonymkode: 1a651...e72 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:58 #5 Skrevet fredag kl. 13:58 Var innom Bunnpris tidligere i uken, og de hadde iallfall Anonymkode: 27499...293 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:31 #6 Skrevet i går, 11:31 Ekstra hadde i går. Det sto på enden av hylla inn mot midtgangen, på samme måte som pepperkaker og julehefter. Anonymkode: f59c3...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 14.06): var innom kiwi og jeg fant ikke gløgg. Jeg sjekket saft seksjonen og fant ikke gløgg der så lurer på om dere har sett eller kjøpt gløgg ? Anonymkode: 81244...c47 Og jeg lurer på hvorfor du ikke spurte i butikken. Selvfølgelig får du kjøpt gløgg på denne tiden. Anonymkode: 03345...a5c 2
Slarti Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Extra hadde paller med det her jeg bor i alle fall. Var paller to plasser i butikken med gløgg.
Perfume Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Sett gløgg på både Extra, Rema og Kiwi. Og meny faktisk!
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Jepp. Ser gløgg i alle butikker. Men ikke i saftavdelingen. Som andre sier er det ofte plassert på et slags eget "torg", og gjerne i nærheten av andre julevarer. På Rema 1000 betalte jeg forresten i går 19.90 for en halvlitersflaske av den vanlige typen Tomtegløgg. Litersflaske av den ekstra krydrete varianten Tomtegløgg (rød etikett) kostet 79.90, så her var prisforskjellen stor. Den røde smaker jo enda bedre, men jeg gidder ikke betale dobbelt pris, liksom.. Anonymkode: 137b1...cda
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Jeg betalte 29,90 for Lerum julegløgg 750 ml, på Extra nå før helga. Tomtegløgg i flere varianter hadde de også. Er nok i alle butikker nå. Anonymkode: 08618...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå