Gå til innhold

Singelfest i morgen

Gjest Gjest_Ella_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ella_*

Hei jeg leser på Sukker.no at det er en stor singlefest i sentrum i morgen. Kommer det virkelig så mange som det står og er det bra? Har tenkt å dra med en venninne, men greit å forsikre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Festlig! jeg skal også :) En veninne som ville ha meg med. Hun har vært på festen de hadde tidligere i år og var kjempefornøyd. Så nå skal jeg prøve også!

Er det noen flere her på forumet som skal??!

Kanskje vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Stine_*

Det spesielle med sukkerfester er at alle får et kort med bilde av de 18 som passer dem best. Jeg var på fest på Månefisken i januar og det var mye liv. Man får trimmet snakketøyet for å si det sånn. Mange var interessert og noen var også interessante :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kvinne_*

Kan dere som har vært der si litt om aldersgruppen på sukkerfest? Jeg er snart 40 men ikke interessert i 25-åringer for å si det sånn. Er det attraktive 40-åringer der også? Gruer meg til å gå...holder meg til nettdelen av sukkerflørting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Næ? Hva er dette? Kan noen av dere som har erfaring med singelfester fortelle litt mer? Har ikke hørt om denslags singelfester før. Jeg er relativt ny i singelsjangeren og trenger de tips jeg kan få for å ha en festelig singeltid!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe høres morsomt ut. Men samtidig er jeg litt skeptisk.(typisk).

Hva slags mennesker er det på sånne fester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Sukkerfester er for dem fra ca 23 og 40+. Det stappfullt med folk mellom der. Det er mange oppegående og sosiale folk, og mange er svær hyggelige. Har vært på flere fester og kan anbefale det på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...