AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:14 #1 Skrevet fredag kl. 09:14 Bør en pusse tenner med fluor to ganger om dagen? Anonymkode: f2ab7...25b
Eva-Lena Skrevet fredag kl. 09:18 #2 Skrevet fredag kl. 09:18 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bør en pusse tenner med fluor to ganger om dagen? Anonymkode: f2ab7...25b Ja, hva skal du med tannkrem uten fluor? 5 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:19 #3 Skrevet fredag kl. 09:19 Just now, Eva-Lena said: Ja, hva skal du med tannkrem uten fluor? Pusse tenner? Anonymkode: f2ab7...25b 1
Eva-Lena Skrevet fredag kl. 09:21 #4 Skrevet fredag kl. 09:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pusse tenner? Anonymkode: f2ab7...25b Skjønte det da serru. Skjønner bare ikke hvorfor du spør etter tannkrem uten fluor, noe alle tannleger anbefaler. 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:22 #5 Skrevet fredag kl. 09:22 Kingfisher fennel er en god en! Har brukt den snart 20 år nå aldri hatt hull! Anonymkode: 6c14d...65a 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:23 #6 Skrevet fredag kl. 09:23 Jeg bruker uten fordi tannkjøttet mitt ikke tåler fluor begynner å blø og får ising i tennene det gikk vekk da jeg sluttet har aldri hatt hull men det varierer vel fra person til person Anonymkode: 6c14d...65a
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:27 #7 Skrevet fredag kl. 09:27 Jeg bruker Urtekram, en med mint, det er endel dritt i tannkrem jeg ikke er interessert i, men denne er fin. Anonymkode: 3ec68...3a5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:35 #8 Skrevet fredag kl. 09:35 Biorepair Anonymkode: 31b05...44f 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:38 #9 Skrevet fredag kl. 09:38 Rart at dagligvarene ikke selger uten fluor. Det var en dame i en butikk som sa: "Fluor er gift for kroppen. Der kommer også kreftkulene fra". Anonymkode: f2ab7...25b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:12 #10 Skrevet fredag kl. 16:12 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Rart at dagligvarene ikke selger uten fluor. Det var en dame i en butikk som sa: "Fluor er gift for kroppen. Der kommer også kreftkulene fra". Anonymkode: f2ab7...25b Antar at dama mener at jorden er flat og covid ble til i et laboratorium. Anonymkode: 7b1e2...40f 2 5
Hulderen Skrevet fredag kl. 16:32 #12 Skrevet fredag kl. 16:32 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Rart at dagligvarene ikke selger uten fluor. Det var en dame i en butikk som sa: "Fluor er gift for kroppen. Der kommer også kreftkulene fra". Anonymkode: f2ab7...25b Og en tilfeldig dame på butikken har du tiltro til? Men det er faktisk ikke bra å få i seg for mye fluor. Det kan gi skader på skjelettet. Noen steder i Norge er det mye fluor i grunnvannet. De som bor der bør ikke bruke fluortannkrem. Men for de aller fleste er fluor bra.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:34 #13 Skrevet fredag kl. 16:34 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Antar at dama mener at jorden er flat og covid ble til i et laboratorium. Anonymkode: 7b1e2...40f Hehe vet du at over 50% av verdens helsepersonell også tror at covid ble tili et laboratorium? 😁 Anonymkode: 4f421...34b 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:37 #14 Skrevet fredag kl. 16:37 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Rart at dagligvarene ikke selger uten fluor. Det var en dame i en butikk som sa: "Fluor er gift for kroppen. Der kommer også kreftkulene fra". Anonymkode: f2ab7...25b Ikke spis tannkrem så går det nok bra 😅 Anonymkode: f1b83...728 2
Hedda-78 Skrevet fredag kl. 16:42 #15 Skrevet fredag kl. 16:42 Det er en grunn til at man ikke skal svelge tannkrem og fluormunnskyll. Det er tennene som skal ha fluor, ikke resten av kroppen. Da jeg var liten så spiste vi fluortabletter hver kveld, det gjør man ikke lenger.
Hanne67 Skrevet fredag kl. 18:30 #16 Skrevet fredag kl. 18:30 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg bruker uten fordi tannkjøttet mitt ikke tåler fluor begynner å blø og får ising i tennene det gikk vekk da jeg sluttet har aldri hatt hull men det varierer vel fra person til person Anonymkode: 6c14d...65a Er du sikker på at det skyldes fluor og ikke såpestoffene, bl.a. SLS? Jeg fikk munnsår, men etter å ha gått over til Zedium, er det helt borte. Sensodyne fungerer også. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:33 #17 Skrevet fredag kl. 18:33 Hedda-78 skrev (1 time siden): Det er en grunn til at man ikke skal svelge tannkrem og fluormunnskyll. Det er tennene som skal ha fluor, ikke resten av kroppen. Da jeg var liten så spiste vi fluortabletter hver kveld, det gjør man ikke lenger. Tannlegen anbefaler fluortabletter. Antall hull gikk betraktelig ned etter at befolkningen begynte med det. Må selvfølgelig sees i sammenheng med evt. fluor i vannet. Anonymkode: b53ba...03e 2
Rosa Dartle Skrevet lørdag kl. 07:30 #18 Skrevet lørdag kl. 07:30 Hanne67 skrev (12 timer siden): Er du sikker på at det skyldes fluor og ikke såpestoffene, bl.a. SLS? Jeg fikk munnsår, men etter å ha gått over til Zedium, er det helt borte. Sensodyne fungerer også. Skulle til å skrive dette. Det er ikke helt uvanlig å reagere på SLS. Ville prøvd en SLS-fri tannkrem før jeg hadde kuttet ut fluor.. Fluortannkrem er en så utrolig enkel måte å forebygge hull på. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:27 #19 Skrevet lørdag kl. 09:27 De fleste innvandrerbutikker har dette merket. Anonymkode: 0a174...785
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:28 #20 Skrevet lørdag kl. 09:28 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Antar at dama mener at jorden er flat og covid ble til i et laboratorium. Anonymkode: 7b1e2...40f Du høres fullvaksinert ut. Anonymkode: 0a174...785 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå