Rødstrupa Skrevet fredag kl. 02:15 #1 Skrevet fredag kl. 02:15 For min del er det ikke så mye som har skjedd men jeg liker den normale tralten. Har vært på en storbytur og ellers hatt fin sommerferie på sjøen og i fjellet. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:58 #3 Skrevet i går, 15:58 En av mine barndomsdrømmer ble virkelige. Spilte turnering (begynte med en idrett som 32-åring, jeg fikk ikke lov til å drive med idrett som barn) og fikk navnet mitt ropt opp på høyttaleranlegget før kampstart. Jeg begynte nesten gråte, det var så stort for meg. Det er aldri for sent!!! Anonymkode: 51280...eea 1 4
AnonymBruker Skrevet i går, 16:29 #4 Skrevet i går, 16:29 Jeg måtte virkelig tenke etter. 2025 har vært et tungt og tøft år. Må være et teaterstykke med en venninne. Anonymkode: 82477...0c1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 16:31 #5 Skrevet i går, 16:31 Hele året. Her er det stort sett fest i hverdagen. Anonymkode: 593e1...63f
AnonymBruker Skrevet i går, 16:34 #6 Skrevet i går, 16:34 2025 har vært et litt kjipt år for min del, så jeg måtte lete litt etter et svar. Jeg tror jeg må være så kjedelig å si at jeg er takknemlig over at jeg har vært frisk hele året, og at kroppen funker til trening og aktivitet. Det er en bra ting. Anonymkode: 9ee38...df4 2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:38 #7 Skrevet i går, 16:38 Påsketur med eksen. Det var riktignok før vi ble ekser... Anonymkode: 26899...484 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #8 Skrevet i går, 16:39 Det er kanskje litt rart å si, men det beste som har skjedd meg i år er at jeg har måttet utholde å være i nærheten av et møkkamenneske som hadde problemer med meg spesifikt. Det førte til at jeg fikk regi på et lynkurs i grensesetting og tydeliggjøring med meg selv som elev, som ellers er et arbeid som har gått mye saktere før dette. Så jeg kan vel takke henne for det, selv om det ikke var intensjonen hennes. Hun ville sikkert likt å høre det og ta æren for min utvikling, nettopp fordi hun er en drittperson. Anonymkode: 7ff20...8ea 2 3
AnonymBruker Skrevet i går, 16:44 #9 Skrevet i går, 16:44 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er kanskje litt rart å si, men det beste som har skjedd meg i år er at jeg har måttet utholde å være i nærheten av et møkkamenneske som hadde problemer med meg spesifikt. Det førte til at jeg fikk regi på et lynkurs i grensesetting og tydeliggjøring med meg selv som elev, som ellers er et arbeid som har gått mye saktere før dette. Så jeg kan vel takke henne for det, selv om det ikke var intensjonen hennes. Hun ville sikkert likt å høre det og ta æren for min utvikling, nettopp fordi hun er en drittperson. Anonymkode: 7ff20...8ea Har du vært på ferie med min mor?! Anonymkode: 51280...eea 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:45 #10 Skrevet i går, 16:45 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Påsketur med eksen. Det var riktignok før vi ble ekser... Anonymkode: 26899...484 Aaah ferier med kjærester man senere slår opp med. De får en litt ambivalent verdi. Ferien var fin - men at den var med eksen forsurer på en måte minnet av den? Anonymkode: 51280...eea
AnonymBruker Skrevet i går, 16:46 #11 Skrevet i går, 16:46 At jeg fikk sparken fra en jobb jeg ikke trivdes i. Anonymkode: f8e93...eb4
Nowayback Skrevet i går, 16:54 #12 Skrevet i går, 16:54 På papiret er det boligkjøpet, men dårligere økonomi er ikke noe å juble for akkurat. Og føler generelt det er mer ansvar og bekymringer.
AnonymBruker Skrevet i går, 17:30 #13 Skrevet i går, 17:30 Jeg har fått bedre helse. Anonymkode: bff29...27a 2
AnonymBruker Skrevet i går, 18:02 #14 Skrevet i går, 18:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du vært på ferie med min mor?! Anonymkode: 51280...eea Garantert ikke. Men jeg vet det er flere av dem der ute Anonymkode: 7ff20...8ea
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Skrevet 23 timer siden Jeg har virkelig forstått at kona mi elsker meg ufattelig høyt. Vi møttes i 2005, og nå, 20 år etter så merker jeg hvor utrolig trygg og lojal hun er. Det er utrolig befriende at jeg aldri trenger å være redd for at hun skal gå fra meg. Anonymkode: 1c1b3...950 1 1
RedBull91 Skrevet 23 timer siden #16 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): At jeg fikk sparken fra en jobb jeg ikke trivdes i. Anonymkode: f8e93...eb4 Ny jobb nå?
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Skrevet 23 timer siden Dette er vanskelig å svare på. Men må være at jeg har folk rundt meg som ikke gir meg opp uansett hvor håpløs jeg føler meg for tiden. Har vært en del gråting på jobb dette året og det har ikke vært lett for kollegaene mine heller. Men de har støttet meg og det er jeg evig takknemlig for, så det må vel bli det. Anonymkode: cca99...97e
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Skrevet 23 timer siden Ble gravid 😄 En god nummer to er det fantastiske været vi hadde hele sommerferien, slik at vi fikk malt det jævla huset (som har hengt over meg i åresvis). Anonymkode: 9f513...d37 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Skrevet 23 timer siden Jeg begynte å date igjen etter at jeg ble singel i 2024. Menn som er 11-14 år yngre. Har tenkt endel på å avslutte det ene situationshipet,men idag fikk jeg ett bilde av han fra gymmen med ny hårsveis. Blir helt ærlig totalt mo i knærne av han. Og ble kvitt 3 kollegaer som bare er helt forjævlige mennesker. Anonymkode: 72e3e...084
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Skrevet 23 timer siden At jeg, etter mange år som enslig og isolert, klarte å finne meg en så fin kjæreste med alt et kjæresteforhold innebærer: oppmerksomhet, omsorg, ro, kyss, kos, nærhet og deilig sex. 🥰 Det var ikke noe jeg trodde kom til å skje meg i 2025, for å si det mildt. Og kjæresten, ja hun fant jeg likegodt på KG. Så alt går visst an. 😁 Anonymkode: 7a80b...aeb 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå