AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:49 #1 Skrevet torsdag kl. 23:49 Noen som har funnet kremer eller andre metoder for å fjerne rynker under øynene uten å bruke botox eller operere? Anonymkode: 43ac4...9f2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 01:06 #3 Skrevet fredag kl. 01:06 Microneedling kanskje? Kremer i seg selv penetrerer ikke dypt nok inn i huden til å påvirke kollagen og elastisitet. Anonymkode: eeab5...ad3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:44 #4 Skrevet fredag kl. 16:44 Jeg har ikke erfaring med det selv, men laser skal hjelpe. Jeg har ikke tatt det under øyene selv, men har brukt det i ansiktet, og det hjelper på fine linjer. Selv bruker jeg tear through og pittelitt botox, for meg fungerer det fint under øyene. Laser tror jeg ikke jeg har smerteterskel til under øyene 😅 Dersom du ikke ønsker noe av dette vil nok en øyekrem med retinol på kveldstid hjelpe noe. Anonymkode: 4112e...563
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:51 #5 Skrevet fredag kl. 16:51 Tørrhet gjør det verre, så å drikke nok, spise nok sunt fett og brukte fukt utvortes hjelper hvertfall. Anonymkode: 1b037...a3d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:44 #6 Skrevet fredag kl. 20:44 Jeg har tatt laseroperasjon, men det er jo fortsatt operasjon da, som blir tatt i narkose. Kombinerte det med øylokksoperasjon. Superfornøyd! Tror faktisk ikke jeg hadde like lite rynker da jeg ble konfirmert en gang, og nå har jeg passert 50. Anonymkode: ffbb5...e96 8 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:22 #7 Skrevet lørdag kl. 05:22 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har tatt laseroperasjon, men det er jo fortsatt operasjon da, som blir tatt i narkose. Kombinerte det med øylokksoperasjon. Superfornøyd! Tror faktisk ikke jeg hadde like lite rynker da jeg ble konfirmert en gang, og nå har jeg passert 50. Anonymkode: ffbb5...e96 Oi, så fint det ble! Hvor fikk du gjort det? Pris? Anonymkode: eeab5...ad3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:19 #8 Skrevet lørdag kl. 19:19 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Oi, så fint det ble! Hvor fikk du gjort det? Pris? Anonymkode: eeab5...ad3 Tusen takk 😊! Cosmo Clinic, Oslo. Ga 80 000 for de to operasjonene. Skal du kun ha laseroperasjon nedre øyelokk tror jeg det er ca halvparten av prisen. Denne gjøres kun i narkose. Anonymkode: ffbb5...e96
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:22 #9 Skrevet lørdag kl. 19:22 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har tatt laseroperasjon, men det er jo fortsatt operasjon da, som blir tatt i narkose. Kombinerte det med øylokksoperasjon. Superfornøyd! Tror faktisk ikke jeg hadde like lite rynker da jeg ble konfirmert en gang, og nå har jeg passert 50. Anonymkode: ffbb5...e96 Hva slags operasjon er dette? Og hvorfor gjøres den kun i full narkose? Spør fordi jeg ikke så lett kan få narkose. Anonymkode: 2bff7...b9a
Soft mann Skrevet lørdag kl. 19:25 #10 Skrevet lørdag kl. 19:25 Legge på seg 10-15 kg strekker ut rynker. Eg har erfaring med de,
Comfy Pysjamas Skrevet lørdag kl. 19:34 #11 Skrevet lørdag kl. 19:34 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har tatt laseroperasjon, men det er jo fortsatt operasjon da, som blir tatt i narkose. Kombinerte det med øylokksoperasjon. Superfornøyd! Tror faktisk ikke jeg hadde like lite rynker da jeg ble konfirmert en gang, og nå har jeg passert 50. Anonymkode: ffbb5...e96 WOW! Dette er jo HELT fantastisk resulat!😍 Hva slags laseroperasjon var dette?
AnonymBruker Skrevet i går, 01:55 #12 Skrevet i går, 01:55 AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 21.44): Jeg har tatt laseroperasjon, men det er jo fortsatt operasjon da, som blir tatt i narkose. Kombinerte det med øylokksoperasjon. Superfornøyd! Tror faktisk ikke jeg hadde like lite rynker da jeg ble konfirmert en gang, og nå har jeg passert 50. Anonymkode: ffbb5...e96 Dette er jo klart falsk reklame med klassiske lure bilder. Har jobbet med den slags så vet hvordan de markedsfører. I bilde 2 har hun maskara, men er uten i bilde 1. I bilde 2 har hun fått beskjed om å løfte blikket slik at hun ser oppover, på noe over hodehøyde. I bilde 1 ser hun deg i øynene. Osv osv. Anonymkode: 39298...e95 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:42 #13 Skrevet i går, 10:42 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er jo klart falsk reklame med klassiske lure bilder. Har jobbet med den slags så vet hvordan de markedsfører. I bilde 2 har hun maskara, men er uten i bilde 1. I bilde 2 har hun fått beskjed om å løfte blikket slik at hun ser oppover, på noe over hodehøyde. I bilde 1 ser hun deg i øynene. Osv osv. Anonymkode: 39298...e95 Ha ha ha, ja den måtte jo komme! Jeg ønsker å være anonym, og vil derfor ikke publisere den faktiske kommunikasjonen mellom behandlingsstedet og meg selv. Hadde jeg hatt et spesifikt ønske om å reklamere for et allerede meget etablert behandlingssted, så hadde jeg nok nevnt navnet på klinikken i mitt første innlegg😉 La oss si det like godt kunne vært gjort hos Aleris eller annet sted da..🙄 Anonymkode: ffbb5...e96
AnonymBruker Skrevet i går, 10:45 #14 Skrevet i går, 10:45 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er jo klart falsk reklame med klassiske lure bilder. Har jobbet med den slags så vet hvordan de markedsfører. I bilde 2 har hun maskara, men er uten i bilde 1. I bilde 2 har hun fått beskjed om å løfte blikket slik at hun ser oppover, på noe over hodehøyde. I bilde 1 ser hun deg i øynene. Osv osv. Anonymkode: 39298...e95 Til info, det første bildet ble tatt operasjonsdagen. Da må man være usminket. Neste bildet er tatt på etterkontroll 3 måneder senere. Anonymkode: ffbb5...e96
AnonymBruker Skrevet i går, 10:55 #15 Skrevet i går, 10:55 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva slags operasjon er dette? Og hvorfor gjøres den kun i full narkose? Spør fordi jeg ikke så lett kan få narkose. Anonymkode: 2bff7...b9a Da jeg ikke gidder diskusjoner om falsk reklame, ber jeg deg google operasjon nedre øyelokk 🙂 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva slags operasjon er dette? Og hvorfor gjøres den kun i full narkose? Spør fordi jeg ikke så lett kan få narkose. Anonymkode: 2bff7...b9a Tror det er fordi det er en fordel at pasienten er helt rolig under operasjonen, uten at jeg husker helt. Det er nok også meget smertefullt. Det er et ganske stort sårbehandlingsregime i etterkant for det er jo enkelt sagt brannskade man påføres. Anonymkode: ffbb5...e96
AnonymBruker Skrevet i går, 11:10 #16 Skrevet i går, 11:10 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette er jo klart falsk reklame med klassiske lure bilder. Har jobbet med den slags så vet hvordan de markedsfører. I bilde 2 har hun maskara, men er uten i bilde 1. I bilde 2 har hun fått beskjed om å løfte blikket slik at hun ser oppover, på noe over hodehøyde. I bilde 1 ser hun deg i øynene. Osv osv. Anonymkode: 39298...e95 Joda men altså - hevder du at øyelokkskirurgi ikke fungerer liksom? Dette er ikke en juksekeklame for en hudkrem, det er en operasjon. Man fjerner hud. Klart den huden da er borte etterpå. Det er ikke noe hokus pokus eller photoshop. TS: Det som hjelper over tid er gjerne retinol og lasere og den slags. Fillers og botox for quick fix. Kirurgi for større fiks.. Men jeg har faktisk en magisk askepott-krem til deg! Peter Thomas Roth Instant FIRMx eye. Det er helt sinnsykt hvor bra den funker, den bare strammer opp med en gang. Jeg kaller det askepott-krem, for effekten varer bare en dag, det er ikke sånn at den bedrer huden på sikt liksom. Du kjenner også du blir litt stiv i huden rundt øynene. Så må man også lære seg litt teknikken så det ikke ligger hvite rester her og der. Så ikke alle lker den. Men jeg er veldig glad i den, særlig om jeg har poser under øynene, de forsvinner bare. Noen ganger har jeg trøttere øyne enn andre og da bruker jeg den. Under er et eksempel som er litt sånn den effekten jeg får. Nå skal vel folk klage på at det er trisk og lureri dette også, men jeg får som sagt den effekten selv og jeg jobber ikke for dette merket eller med noe som helst innen kosmetikk bare så det er sagt. Bare en ærlig anmeldelse. Anonymkode: 15e60...88d 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Skrevet 23 timer siden Noen som vet om de har tilsvarende tilbud som cosmo i Bergen? Anonymkode: b5a14...94e
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da jeg ikke gidder diskusjoner om falsk reklame, ber jeg deg google operasjon nedre øyelokk 🙂 Tror det er fordi det er en fordel at pasienten er helt rolig under operasjonen, uten at jeg husker helt. Det er nok også meget smertefullt. Det er et ganske stort sårbehandlingsregime i etterkant for det er jo enkelt sagt brannskade man påføres. Anonymkode: ffbb5...e96 I alle dager. Jeg spurte om hva slags operasjon det var. Om det er for å fjerne rynker spesifikt eller om det er øyelokk eller hva det er. Hvis du selv googler laseroperasjon øyne så ser du hva som kommer opp. Laser kan være så mangt i denne sammenhengen, og jeg har selv tatt andre former for laseroprasjoner som er helserelatert og hvor det brennes større områder ned i huden. Her får man IKKE full narkose, så det var derfor jeg lurte. Har dessuten også operert på selve øyeeplet kirurgisk - dette også uten full narkose, og jeg kan love deg man må ligge stille når noen skal skjære og sy i selve øyeplet! Men ut i fra de passiv-aggressive svarene dine, så skjønner jeg at jeg ikke kan forvente et enkelt svar på hva slags type operasjon dette var. Anonymkode: 2bff7...b9a
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #19 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): I alle dager. Jeg spurte om hva slags operasjon det var. Om det er for å fjerne rynker spesifikt eller om det er øyelokk eller hva det er. Hvis du selv googler laseroperasjon øyne så ser du hva som kommer opp. Laser kan være så mangt i denne sammenhengen, og jeg har selv tatt andre former for laseroprasjoner som er helserelatert og hvor det brennes større områder ned i huden. Her får man IKKE full narkose, så det var derfor jeg lurte. Har dessuten også operert på selve øyeeplet kirurgisk - dette også uten full narkose, og jeg kan love deg man må ligge stille når noen skal skjære og sy i selve øyeplet! Men ut i fra de passiv-aggressive svarene dine, så skjønner jeg at jeg ikke kan forvente et enkelt svar på hva slags type operasjon dette var. Anonymkode: 2bff7...b9a Jøsses, det var da voldsomt! Passiv aggressiv faktisk😄! Pust litt med magen før du angriper noen som kun ønsker å hjelpe da! Hvis du ser lenger opp i tråden og påstanden om at jeg driver falsk reklame og legger ut fotoshoppede bilder, forstår du kanskje at dette ikke er noe jeg vil grave meg lenger ned i. Det er ikke vanskeligere enn at du går inn på nettsidene til klinikken jeg nevnte i mitt tidligere svar, ikke sant? Med fare for ytterligere påstander om reklame får du her uansett direkt link til operasjonen jeg fikk utført: https://cosmoclinic.no/plastisk-kirurgi-oslo/poser-under-oynene#operasjonen Anonymkode: ffbb5...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå