AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:49 #1 Skrevet torsdag kl. 23:49 Noen som har funnet kremer eller andre metoder for å fjerne rynker under øynene uten å bruke botox eller operere? Anonymkode: 43ac4...9f2
AnonymBruker Skrevet i går, 01:06 #3 Skrevet i går, 01:06 Microneedling kanskje? Kremer i seg selv penetrerer ikke dypt nok inn i huden til å påvirke kollagen og elastisitet. Anonymkode: eeab5...ad3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:44 #4 Skrevet i går, 16:44 Jeg har ikke erfaring med det selv, men laser skal hjelpe. Jeg har ikke tatt det under øyene selv, men har brukt det i ansiktet, og det hjelper på fine linjer. Selv bruker jeg tear through og pittelitt botox, for meg fungerer det fint under øyene. Laser tror jeg ikke jeg har smerteterskel til under øyene 😅 Dersom du ikke ønsker noe av dette vil nok en øyekrem med retinol på kveldstid hjelpe noe. Anonymkode: 4112e...563
AnonymBruker Skrevet i går, 16:51 #5 Skrevet i går, 16:51 Tørrhet gjør det verre, så å drikke nok, spise nok sunt fett og brukte fukt utvortes hjelper hvertfall. Anonymkode: 1b037...a3d
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Jeg har tatt laseroperasjon, men det er jo fortsatt operasjon da, som blir tatt i narkose. Kombinerte det med øylokksoperasjon. Superfornøyd! Tror faktisk ikke jeg hadde like lite rynker da jeg ble konfirmert en gang, og nå har jeg passert 50. Anonymkode: ffbb5...e96 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har tatt laseroperasjon, men det er jo fortsatt operasjon da, som blir tatt i narkose. Kombinerte det med øylokksoperasjon. Superfornøyd! Tror faktisk ikke jeg hadde like lite rynker da jeg ble konfirmert en gang, og nå har jeg passert 50. Anonymkode: ffbb5...e96 Oi, så fint det ble! Hvor fikk du gjort det? Pris? Anonymkode: eeab5...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå