BobbySocks Skrevet fredag kl. 15:54 #81 Skrevet fredag kl. 15:54 Avslag. Han tror enten hun var frivillig rusa, psykatri eller bare.. gærn. 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:45 #82 Skrevet fredag kl. 21:45 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tenker at hun kan gjøre akkurat hva hun vil. Hvis hun sender en melding og han ikke svarer så er ikke det noen krise. 🤷♀️ Hadde han gitt beskjed om at han ikke ønsker å bli kontaktet igjen, så ville det vært noe annet. Anonymkode: 0148f...6db Er det ikke litt kleint å bli anmeldt med kontakt- og besøksforbud? Anonymkode: 75b1a...a3a
AnonymBruker Skrevet i går, 12:33 #83 Skrevet i går, 12:33 AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 20.06): Hei! Jeg trenger et utenforstående perspektiv på noe som skjedde i helgen. Venninnen min går første året på studiet sitt, og hun møtte en sykt bra fyr på T-banen i Oslo. De pratet i nesten 30 minutter, lo masse, og han sa flere ganger at hun var fin og morsom, og at de måtte møtes en dag. Han er seks år eldre enn henne, skikkelig ordentlig type og høyt utdannet. Da de gikk av T-banen fulgte han henne til vi var helt ute av terminalen, før han gikk videre til middagen han skulle på. Den lille gesten gjorde at han virket enda mer genuin. Hun har egentlig gitt opp kjærligheten, så hun tenkte ikke så mye mer over det. Men de byttet Facebook, og senere samme kveld skrev han at det var veldig hyggelig å snakke med henne. Hun svarte, og de småpratet litt mens hun var ute på byen med oss. Så blir ting helt kaotisk: Plutselig blir hun borte, og vi mistenker at noen har puttet noe i drinken hennes. Vi får henne hjem og gir henne masse vann. Hun sovner og våkner 1-2 timer senere og sier at hun vil til de andre venninne våre, jentene hun egentlig sa hun skulle til bor rett ved siden av oss, så derfor stresset vi ikke da hun sa hun skulle “dit”. Men hun drar ikke dit hun sa. Hun drar til fyren hun møtte på T-banen🙄 Hun husker at hun gråt masse, brukte lang tid på å komme seg dit, og at han hadde ventet lenge, vært skikkelig bekymret og til og med gått ut og lett etter henne. De snakket lenge og hadde det veldig koselig. Han prøvde ikke på noe som helst, han var faktisk helt edru den kvelden og skulle bare i en middag, og det gjør henne enda mer flau. Neste morgen kommer hun tilbake til oss, og vi rydder opp i situasjonen. Hun er skikkelig lei seg og flau. Hun tror han må være irritert over å ha blitt dratt inn i dette, spesielt fordi han virket som en genuin fyr hun faktisk kunne tenke seg å bli kjent med. Hun er også veldig lei seg for å ha ødelagt kvelden vår på byen, men vi er bare glad hun var trygg. Vi oppfordret henne til å sende en høflig melding og takke ham for at han tok vare på henne. Det gjorde hun. Han svarte ikke før dagen etter, med dette: «Takk for melding! Bare hyggelig. Ønsker deg alt godt videre, alt vil ordne seg, det tror jeg.» Den ene venninnen vår var veldig bastant på at dette betyr avslag, og sa til og med at venninnen vår ville være «billig» og mangle selvrespekt hvis hun tok kontakt igjen. Jeg synes det var utrolig slemt sagt. Venninnen vår er alt annet enn det, hun er nydelig, både utenpå og inni, og har ikke snakket eller vært med en gutt på over ett år fordi hun faktisk vil finne noen genuin. Og jeg mener at denne fyren virket genuin. Jeg og typen min mener at hun fint kan ta kontakt igjen når hun er tilbake i Oslo, eller i det minste svare nå uten at det er noe galt i det. Han vet jo ikke hva som faktisk skjedde den kvelden. Hva tenker dere? Er dette et endelig avslag, eller burde hun gi det en sjanse og ta kontakt igjen senere? Anonymkode: 7c13f...2b3 Ja, det er et avslag. På bakgrunn av at hun fremsto som en umoden og lite attraktiv ung jente. Han er 6 år eldre, og bare måten han møtte henne på da hun kom til ham - ikke utnyttet situasjonen, viser hvor genuin og moden han er. Når det er sagt, modenhet innebærer også å være bevisst at man ikke vet sannheten om andre, man vet bare sin egen oppfatning. I dette ligger det at denne venninnen din absolutt kan redde situasjonen, men BARE ved å bli voksen. Ikke pynte på ting, ikke holde tilbake, ikke spille spill. Hun kan være ærlig med ham. Ikke henge seg for mye opp i at det hun ble «dopet», men heller legge vekt på hvor lei hun er for at det førte til at han avslo henne. Likevel er det en mulighet for at han avslår henne. Vi menn har møtt på nok av slike damer til å vite at sjansen er liten for at det faktisk er bedre enn det man fikk erfare. Til disse venninnene som sier hun vil være billig om hun prøver å ordne opp - dette understreker umodenheten både hos henne og de hun omgir seg med. Det er ikke noe gale å være ung og umoden, men det går veldig dårlig i lag med en som er moden. Anonymkode: ce8fb...24d 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:47 #84 Skrevet i går, 12:47 1) Det er helt ufattelig at dere lar en venninne som dere har den minste mistanke om at har blitt dopet ned dra ut alene. Jeg har sjelden hørt om verre og mindre ansvarlige og omsorgsfulle venner. Enten hun sa hun skulle dra alene til en fyr hun nettopp hadde møtt, til legevakten eller til bestemor. 2) Dette er et så blankt avslag du får det. Han ønsker henne alt godt videre, for han skal aldri ha noe mer med henne å gjøre. Derfor er det nå han må ønske henne alt godt. Ingenting å lure på. 3) Det er fullt forståelig at han bryter denne relasjonen før den kommer igang. Han mistenker - naturlig nok ut fra det han har sett - at det her kan være masse drama og kaos. Like greit å kutte før han vikler seg lengre inn i noe. Anonymkode: 203f1...80f 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:33 #85 Skrevet i går, 13:33 AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 22.45): Er det ikke litt kleint å bli anmeldt med kontakt- og besøksforbud? Anonymkode: 75b1a...a3a Tror du virkelig det er så enkelt å få kontakt-og besøksforbud? Anonymkode: 66c16...0db 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #86 Skrevet 20 timer siden Du må ikke oppfordre venninnen din til å sende flere meldinger. Fyren er åpenbart ikke interessert lenger. Blir bare vondt verre om hun skal «mase» på han. Uavhengig av om hun ble dopet eller var full så gjorde det ett første inntrykk på han som han ikke ønsker å være involvert i. Ble nok alt for mye grining og drama. Dere passet ikke godt nok på hun. Hadde blitt kjempe sur hvis dere var mine venninner. Anonymkode: 72919...b94 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå