AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:24 #1 Skrevet torsdag kl. 17:24 Noen som har jobbet i Stendi som vil dele erfaringer? Tenker på jobb innen rus, medleverturnus. Anonymkode: 64df6...40f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:03 #2 Skrevet torsdag kl. 18:03 Syns du generelt at det er givende å jobbe innen det feltet? Har du erfaring fra før? Anonymkode: a2b70...4ec
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:48 #3 Skrevet torsdag kl. 18:48 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Syns du generelt at det er givende å jobbe innen det feltet? Har du erfaring fra før? Anonymkode: a2b70...4ec Ja, har mye erfaring med ROP-pasienter og ønsker å jobbe med det videre. Anonymkode: 64df6...40f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:49 #4 Skrevet torsdag kl. 18:49 Isåfall så tror jeg Stendi er en like god arbeidsgiver som alle andre. Anonymkode: a2b70...4ec
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:36 #5 Skrevet torsdag kl. 22:36 Det varierer veldig fra institusjon til institusjon, tror jeg. Anonymkode: bb36c...f3b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:12 #6 Skrevet fredag kl. 08:12 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Isåfall så tror jeg Stendi er en like god arbeidsgiver som alle andre. Anonymkode: a2b70...4ec Ja, du har erfaring derfra? Anonymkode: 29393...621
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Jeg har jobbet i Stendi i mange år. Stort sett fornøyd, med dyktige ledere og godt arbeidsmiljø. God kvalitet på tjenester og systemer. Litt gjerrige på lønninger, men de er vel de fleste innen helse og omsorg. Anonymkode: 35986...915
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har jobbet i Stendi i mange år. Stort sett fornøyd, med dyktige ledere og godt arbeidsmiljø. God kvalitet på tjenester og systemer. Litt gjerrige på lønninger, men de er vel de fleste innen helse og omsorg. Anonymkode: 35986...915 Unntatt Oslo kommune, der har man god lønn. Anonymkode: e73fd...ca8
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Jeg har jobbet for Stendi i 1.5 år. Er veldig fornøyd med dem som selskap. Gode rådgivere, god oppfølging og jeg opplevde at de var svært rause med lønn, når ting ble krevende. Jeg jobber samtidig i det offentlige og har aldri opplevd liknende oppfølging og raushet fra dem. Anonymkode: 4bd8e...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå