Gå til innhold

Jeg ser ikke ut som Brad Pitt eller andre pene menn og vet ikke om jeg orker average norsk kvinne. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater at jeg ser knapt 4/10 ut og knapt har sjanse på en average norsk kvinne. Det er urettferdig at store stjerner bare kan velge og vrake blant nydelige kvinner. Dere kvinner sier ofte at personlighet teller så mye bla bla, men jeg vet at dere går etter utseende på menn. Jeg har stor nese, liten munn og øynene mine står langt fra hverandre. Spiller INGEN rolle at jeg er snill osv, kvinner ser ikke på meg en gang. Dere går bare etter chads eller superchads. Jeg skrev "du ser så hyggelig ut" til en modellkvinne på tiktok mens en 9,3/10 mann skrev til henne "du er den vakreste i verden ❤️‍🔥" og kommentarene våre stod rett ved siden av hverandre. Hun slettet min kommentar mens hans fikk til og med en like/hjerte. Og jeg viste trynet mitt på profilbildet. Men når ikke vanlige kvinner ser på meg en gang, hvorfor skal jeg gidde?? Er som om jeg er luft. Har også kamerater som er fine i ansiktet og ikke har problemer med å få i hvertfall 7/10 kvinner men ikke alle av dem får 9 eller 10/10 kvinnene. Alle vet at pene mennesker har liv på easy mode. men prøv å se 4/10 ut på en god dag og se hvor "morsomt" det er. ikke en gang vanlige kvinner gidder å se på meg. Piss og vas alt sammen.

images (2).jpg

images (3).jpg

Anonymkode: b4c8b...a5c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

No prob. Bare finn ut at livet er mye bedre som singel. M50 her som har skjønt det og livet har aldri vært bedre.

Nå gjør man som man vil hver eneste dag.

Anonymkode: 2e30b...888

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Du kan jo ta en under average, da blir det mer en match

Anonymkode: 70828...b32

• Liker 37
  • Nyttig 8
Skrevet

Samme her, mye bedre å være singel enn å ta til takke.

Anonymkode: d2a58...989

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De færreste kvinner ser etter Brad Pitt,  da

Anonymkode: cdb61...b8f

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Åpenbart trolling her.

Anonymkode: c3e0a...a4d

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Spiller INGEN rolle at jeg er snill osv, kvinner ser ikke på meg en gang. Dere går bare etter chads eller superchads.

Dette er bare piss. Kvinner har ikke felles jente-generalforsamlinger der de blir enige om en datingpolicy heller. 

Klart både menn og kvinner vektlegger utseende, i tillegg til en haug med andre kvaliteter. Men at kvinner «bare går etter chads og superchads» (datingtips: legg fra deg incelspråket) er selvfølgelig bare rør. Jeg ser ikke spesielt bra ut selv heller, og har nå fått meg kjærester og etter hvert kone. Opplever ikke at vi har «tatt til takke» med hverandre heller. 

Så skjønner jeg at din forakt for kvinner er stykke på vei er et resultat av avvisning også, men jeg kan love deg at den gjør vondt verre. Ingen vil ta i deg med ildtang med de holdningene du har nå. Naturlig nok. 

Hilsen mann, for ordens skyld. 

Anonymkode: f500a...27c

• Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 17
Skrevet

Jeg er en pen kvinne, som faller for personlighet. Så jeg har vært sammen med menn, som utseendemessig er fra 4-10. Men det høres jo ikke ut som du har den beste personligheten.

Anonymkode: cf9ae...fa4

• Liker 23
  • Nyttig 8
Skrevet

Har du vurdert andre kjønn?

• Liker 3
Skrevet

Jøss. Virkelig jøss.

Anonymkode: c74ec...918

• Liker 7
Skrevet

Senk krava. Gud bedre 

Anonymkode: 41ac5...082

• Liker 7
Skrevet

Det virker ærlig talt som om du tenker mer på Brad Pitt enn norske kvinner. Ikke at det er noe galt med det..

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette er bare piss. Kvinner har ikke felles jente-generalforsamlinger der de blir enige om en datingpolicy heller. 

Klart både menn og kvinner vektlegger utseende, i tillegg til en haug med andre kvaliteter. Men at kvinner «bare går etter chads og superchads» (datingtips: legg fra deg incelspråket) er selvfølgelig bare rør. Jeg ser ikke spesielt bra ut selv heller, og har nå fått meg kjærester og etter hvert kone. Opplever ikke at vi har «tatt til takke» med hverandre heller. 

Så skjønner jeg at din forakt for kvinner er stykke på vei er et resultat av avvisning også, men jeg kan love deg at den gjør vondt verre. Ingen vil ta i deg med ildtang med de holdningene du har nå. Naturlig nok. 

Hilsen mann, for ordens skyld. 

Anonymkode: f500a...27c

Ikke bruk energi på sånn incel energi 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Kunne du ikke trolle LITT bedre enn dette? Orket ikke lese alt en gang. 

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet

Ut ifra det TS skriver så tror jeg ikke utseende er hans hovedutfordring, mer holdning, innstilling og hvordan han ser på kvinner.

Anonymkode: c74ec...918

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg hater at jeg ser knapt 4/10 ut og knapt har sjanse på en average norsk kvinne. Det er urettferdig at store stjerner bare kan velge og vrake blant nydelige kvinner. Dere kvinner sier ofte at personlighet teller så mye bla bla, men jeg vet at dere går etter utseende på menn. Jeg har stor nese, liten munn og øynene mine står langt fra hverandre. Spiller INGEN rolle at jeg er snill osv, kvinner ser ikke på meg en gang. Dere går bare etter chads eller superchads. Jeg skrev "du ser så hyggelig ut" til en modellkvinne på tiktok mens en 9,3/10 mann skrev til henne "du er den vakreste i verden ❤️‍🔥" og kommentarene våre stod rett ved siden av hverandre. Hun slettet min kommentar mens hans fikk til og med en like/hjerte. Og jeg viste trynet mitt på profilbildet. Men når ikke vanlige kvinner ser på meg en gang, hvorfor skal jeg gidde?? Er som om jeg er luft. Har også kamerater som er fine i ansiktet og ikke har problemer med å få i hvertfall 7/10 kvinner men ikke alle av dem får 9 eller 10/10 kvinnene. Alle vet at pene mennesker har liv på easy mode. men prøv å se 4/10 ut på en god dag og se hvor "morsomt" det er. ikke en gang vanlige kvinner gidder å se på meg. Piss og vas alt sammen.

images (2).jpg

images (3).jpg

Æsj.

Holder meg langt unna folk som rangerer folk på denne måten. Livet er så utrolig mye bedre om man bare tar folk som de er. Er jo ikke sånn at noen tiltrekkes av alt og alle, men jeg ser folk i alle former få kjæreste og familie.

• Liker 13
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...