AnonymBruker Skrevet 16. november #61 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 11.52): Hva i huleste skal hun anmelde??? Hun flørtet, var superklar og kunne ikke hoppet på han raskere. Så igjen du, hva mener du hun skal anmelde? Han var en fuckboy, skikkelig drittsekk sådan, men det er faktisk ikke ulovlig eller straffbart. Anonymkode: 3f325...498 Arbeidsplassen vil selvfølgelig vite om de har ansatte som tar hånden mellom beina på kundene sine! Og har sex med dem på stedet? I arbeidstiden! Kunder/brukere er jo ikke trygge. Og skaden er skjedd, ts vil slutte. Vet ikke om jeg tror på dette, men er det sant skal hun selvfølgelig si ifra til treningssenteret! Det er jo flere uegnede idioter der, disse andre kollegene er jo med på slikt. Det er alvorlig! Anonymkode: a7319...ab6 4
Kålrota Skrevet 16. november #62 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 15.13): Uaktuelt å melde. Han var student i fjor og er bare litt eldre enn meg og jeg var jo überklar. Bare flaut med veddemål og at mange vet. Men min skyld. Anonymkode: 8bad6...218 Poenget er ikke alder, men at han var på jobb. Det er uprofesjonelt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november #63 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 16.41): Store psykiske problemer?? Hun har skrevet at hun var 100 % med på leken absolutt hele veien. Både hun og han valgte å ha sex sammen på tross av at de var så godt som totalt ukjente for hverandre. Det at hun i ettertid finner ut at han er byens største hore får hun ta på sin egen kappe som lærdom etter dumskap. Skjønner at du er flaut, TS. Nå går du og tester deg for absolutt alt av kjønnssykdommer, og så tar du bedre valg heretter. Anonymkode: 08c5a...51b Håper ikke du er ansatt innen helse. Anonymkode: adea0...541
Uanonym bruker Skrevet 16. november #64 Skrevet 16. november Raven.Writingdesk skrev (2 timer siden): Så trist å lese dette, hva slags menneskesyn er det? Hun tar jo ansvar for at de hadde sex men det gir han ikke rett til å dumme henne ut, latterliggjøre henne, jeg vil hevde det grenser mot mobbing. For hva var hensikten med veddemålet? Å bevise hva? At de begge to likte hverandre? Eller..? Det er ikke sexen som er problemet men at han henger henne ut i ettertid. (Og før) Jeg lurer jo også på hvor du har hørt historien fra, TS. Hvem fortalte deg om veddemålet? Og hvordan oppfører denne fyren seg nå i ettertid? Helt enig i at han er en uprofesjonell idiot, men om dette ikke hadde vært en del av et veddemål, som TS forteller, ville hun jo neppe meldt fra om ham. Da virker det veldig dobbeltmoralsk å skulle melde ham når flørten ikke gikk slik TS ønsket.
Raven.Writingdesk Skrevet 16. november #65 Skrevet 16. november Uanonym bruker skrev (29 minutter siden): Helt enig i at han er en uprofesjonell idiot, men om dette ikke hadde vært en del av et veddemål, som TS forteller, ville hun jo neppe meldt fra om ham. Da virker det veldig dobbeltmoralsk å skulle melde ham når flørten ikke gikk slik TS ønsket. Hvor leste du at flørten ikke gikk som TS ønsket? Har vi lest samme historie? Jeg leste at hun fikk det hun ønsket seg men ble i samme slengen latterliggjort og hånet/mobbet i ett miljø hvor hun er kunde og han er ansatt? 1
Raven.Writingdesk Skrevet 16. november #66 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 11.52): Hva i huleste skal hun anmelde??? Hun flørtet, var superklar og kunne ikke hoppet på han raskere. Så igjen du, hva mener du hun skal anmelde? Han var en fuckboy, skikkelig drittsekk sådan, men det er faktisk ikke ulovlig eller straffbart. Anonymkode: 3f325...498 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette sant så falt du for en drittsekk, men kvinner klarer tydeligvis ikke å tenke korrekt de heller når de er kåte på i deres øyne en ”perfekt mann”😂🤣 Anonymkode: 89895...cea AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, når den ansatte flørter med deg på Kiwi, tar hånden i skrittet ditt og stryker deg inne på butikken mens du handler(?-tror dette er skrevet av en mann), for så å be deg komme tilbake ved stengetid dagen etter og har sex på bakrommet? Hvordan er det IKKE å bruke sin posisjon som ansatt? Slik «kundebehandling» vil ikke hvilken som helst arbeidsplass ha! Anonymkode: a7319...ab6 Jeg antar at når folk i tråden snakker om å melde så henviser de til arbeidsgiver. - Problemet er ikke sexen men at han latterliggjør henne foran andre ansatte både før og etter. Det er trist å se veletablerte former for misogyny utspille seg i sannhetstid og folk skjønner det ikke selv… At de har sex er den uviktige delen av historien, at han latterliggjør henne er den viktige. La oss bruke andre følelser: la oss si TS fremsto trist, og han gjorde ett veddemål med kompisene om hvor enkelt han ville få henne til å utlevere seg selv og sin historie som gjør henne trist, for å etterpå bruke denne historien for å drite henne ut. Da hadde dere neppe omtalt henne på samme måte.
AnonymBruker Skrevet 16. november #67 Skrevet 16. november Raven.Writingdesk skrev (45 minutter siden): Jeg antar at når folk i tråden snakker om å melde så henviser de til arbeidsgiver. - Problemet er ikke sexen men at han latterliggjør henne foran andre ansatte både før og etter. Det er trist å se veletablerte former for misogyny utspille seg i sannhetstid og folk skjønner det ikke selv… At de har sex er den uviktige delen av historien, at han latterliggjør henne er den viktige. La oss bruke andre følelser: la oss si TS fremsto trist, og han gjorde ett veddemål med kompisene om hvor enkelt han ville få henne til å utlevere seg selv og sin historie som gjør henne trist, for å etterpå bruke denne historien for å drite henne ut. Da hadde dere neppe omtalt henne på samme måte. Problemet er at han beføler henne og forførerer henne på treningssenteret. Hadde de møttes på byen, hadde det vært barnslig , umoralsk playeroppførsel. På jobb? Hun er kunde! Ditt eksempel er heller ikke grei og profesjonell kundebehandling, og burde også varsles om, men beføling og sex?! Anonymkode: a7319...ab6
AnonymBruker Skrevet 16. november #68 Skrevet 16. november Du var med på det! Ta lærdom og ikke vær så utrolig naiv neste gang. Du er en av MANGE han gjør dette med. Sorry. Thats life to be a woman. Anonymkode: 7b4e9...588
AnonymBruker Skrevet 16. november #69 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 14.16): Jeg går på treningssenter og har vært litt hekta på en av de som jobber der, som fysio/PT. Sånn flott, mørk, muskuløs type, som har gjort meg litt betatt. Vi har veksla blikk og snakkeflørta, og en kveld kom han bort til meg. Sto nær, var nesten litt mye. Og etter en stund tok han hånden mellom bena mine og strøk meg. Jeg var helt sykt tent. Han skulle jobbe seint dagen etter sa han og jeg kom jo, hadde vært i ørska siden dagen før. Få folk der siste timen, så vi endte på fysiorommet. Nå vet jeg at han hadde vedda med kompiser der om at han skulle klare å få meg innen 48 timer, så nå vet alle og jeg må slutte. Anonymkode: 8bad6...218 Jeg tror dette er en mann som skriver innlegget. Ikke gå fem på her dere. "Ble tent", "strøk meg", typisk menn. Anonymkode: 7b4e9...588 2
Raven.Writingdesk Skrevet 16. november #70 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Problemet er at han beføler henne og forførerer henne på treningssenteret. Hadde de møttes på byen, hadde det vært barnslig , umoralsk playeroppførsel. På jobb? Hun er kunde! Ditt eksempel er heller ikke grei og profesjonell kundebehandling, og burde også varsles om, men beføling og sex?! Anonymkode: a7319...ab6 Jeg er jo helt enig i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå