Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tja. Får følelsen av at det er en pubertetsgutt sin trolletråd.

Men om du er jente bør du anmelde. Ja du var naiv men det er ikke sikkert neste jente klarer å si pytt pytt. Neste jente kan få store psykiske problemer. 

Anmeld

Ikke vær feig. 

Anonymkode: adea0...541

Hva i huleste skal hun anmelde???

Hun flørtet, var superklar og kunne ikke hoppet på han raskere. Så igjen du, hva mener du hun skal anmelde?

Han var en fuckboy, skikkelig drittsekk sådan, men det er faktisk ikke ulovlig eller straffbart. 

Anonymkode: 3f325...498

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg går på treningssenter og har vært litt hekta på en av de som jobber der, som fysio/PT. Sånn flott, mørk, muskuløs type, som har gjort meg litt betatt. Vi har veksla blikk og snakkeflørta, og en kveld kom han bort til meg. Sto nær, var nesten litt mye. Og etter en stund tok han hånden mellom bena mine og strøk meg. Jeg var helt sykt tent. Han skulle jobbe seint dagen etter sa han og jeg kom jo, hadde vært i ørska siden dagen før. Få folk der siste timen, så vi endte på fysiorommet. Nå vet jeg at han hadde vedda med kompiser der om at han skulle klare å få meg innen 48 timer, så nå vet alle og jeg må slutte.

Anonymkode: 8bad6...218

Ta det helt med ro. Du er ikke den første, og du er ikke den siste som ikke klarer å skille mellom kåtskap og fornuft. Er mann og har endt opp med sex med en god del damer som jeg skjønte at dette ikke var smart, men tenkte med feil hode. Blant annet en god del damer som både er gift og har familie. Kan det skje oss menn, så kan det garantert skje dere damer også. Ikke vær flau, det eneste man kan gjøre er å ta lærdom av det. 

Anonymkode: 98ced...c27

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lærdommer: 1) don't shit where you eat, og 2) aldri bruk treningssenter nær der du bor/jobber/har kjente

Anonymkode: 2f010...432

• Liker 3
Skrevet

At ansatte på et slikt senter fikser slike veddemål i mellom seg er MEGET uprofesjonelt. 

Å gå på treningssenter skal være trygt og når man nå vet at det foregår veddemål etc mellom ansatte, så vil jeg si at ledelsen virkelig bør ta tak i dette ASAP! Dette er ikke ok! 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Her var du interessert i fyren og flørta med han, du frivillig lå med han på arbeidsrommet hans på treningssenteret. 

Når du først fikk vite at han egentlig ikke er interessert i deg, så var det plutselig helt krise? Altså, dette vil jeg si er til dels selvforskyldt. Trodde du dere skulle bli kjærester når du ligger med en fyr på jobben hans? Da trenger du å få en skikkelig reality check 😂

Anonymkode: 3bd65...b3c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Goodtimes skrev (2 timer siden):

At ansatte på et slikt senter fikser slike veddemål i mellom seg er MEGET uprofesjonelt. 

Å gå på treningssenter skal være trygt og når man nå vet at det foregår veddemål etc mellom ansatte, så vil jeg si at ledelsen virkelig bør ta tak i dette ASAP! Dette er ikke ok! 

Ja i motsetning til hva folk her mener så er dette ekstremt uprofesjonelt. Han er ikke et medlem der, han jobber der, og så har han veddemål om få nedlagt kundene? Kan love at dette hadde eksplodert i media og treningssenteret hadde sparka fyren på dagen. 

Anonymkode: 21ab5...bdc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 15.13):

Uaktuelt å melde. Han var student i fjor og er bare litt eldre enn meg og jeg var jo überklar. Bare flaut med veddemål og at mange vet. Men min skyld.

Når han er så ung så skjønner jeg at du ikke har lyst til å melde gta til ledelsen.

Siden du hadde et godt øye til han så kan du jo vurdere om du skal tipse han om at han risikerer å miste jobben.

Du skal ikke føle skyld! Å være betatt av noen, og ha sex med noen er menneskelig. At han ikke ønsker videre kontakt er en risiko du måtte regne med. Det du ikke kunne forutse var veddemålet, og at flere andre på senteret nå vet hva som skjedde! Når det fører til at du som kunde vurderer å bytte senter så er det dårlig for senterets rennome.

• Nyttig 1
Skrevet

Veddemål om å ligge med kunder? For en sinnsykt ufyselig og overfladisk type! Er han PT tenker jeg litt "jaja, skikkelig drittsekk, men det følger jo nesten med yrket". Er han derimot fysioterapeut synes jeg faktisk det er mye mer alvorlig. Fysioterapeuter er autoriserte helsepersonell med høyere utdanning, og mange av dem jobber med klienter/pasienter som er sårbare på ulike måter. De har yrkesetiske retningslinjer de skal følge som helt klart ikke involverer å knulle kunder på klinikken.

Kanskje har PT-er også retningslinjer, hva vet jeg. Men det er jo en jungel av Paradise Hotel-inspirerte karakterer som er "utdannet" i Bali ispedd seriøse PT-er, så hva kan man forvente...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tipper det bare er menn som har skrevet i denne tråden omtrent. :vekt:

Anonymkode: 774b5...70b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke kristen. Men skulle ønske det fantes et eget helvete for folk som leker med andre mennesker på den måten.

Anonymkode: d018c...14b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva i huleste skal hun anmelde???

Hun flørtet, var superklar og kunne ikke hoppet på han raskere. Så igjen du, hva mener du hun skal anmelde?

Han var en fuckboy, skikkelig drittsekk sådan, men det er faktisk ikke ulovlig eller straffbart. 

Ikke ulovlig, og ikke straffbart, men jeg vil tro de fleste bedrifter med kunderelasjoner har et etisk regelverk som sier at det ikke er greit å ligge med kunder. Det at sexen er resultat av et veddemål, og at man skryter av det gjør det hele ennå mer uetisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men ts, hvorfor skal du føle skam? Du var kåt og du hadde sex. Vi lever i 2025. Dette skal du bare glemme og holde hodet hevet. Du har ikke gjort NOE galt. 

Mannen derimot.. han har oppført seg uetisk og svært uprofesjonelt. Det er han som burde skamme seg… 

Anonymkode: 3ef72...b14

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men ts, hvorfor skal du føle skam? Du var kåt og du hadde sex. Vi lever i 2025. Dette skal du bare glemme og holde hodet hevet. Du har ikke gjort NOE galt. 

Mannen derimot.. han har oppført seg uetisk og svært uprofesjonelt. Det er han som burde skamme seg… 

Anonymkode: 3ef72...b14

WTF,er du helt ute?

Anonymkode: 78c81...e19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 15.13):

Uaktuelt å melde. Han var student i fjor og er bare litt eldre enn meg og jeg var jo überklar. Bare flaut med veddemål og at mange vet. Men min skyld.

Det er skikkelig uansvarlig av deg å ikke melde dette. Den neste han behandler så respektløst kan være en person som sliter i utgangspunktet og dette blir dråpen. Det spiller ingen rolle at det er din skyld, han er uprofesjonell og ledelsen bør informeres. Så får de vurdere om dette er i tråd med hva de ønsker å stå for.

Anonymkode: 6f065...745

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er skikkelig uansvarlig av deg å ikke melde dette. Den neste han behandler så respektløst kan være en person som sliter i utgangspunktet og dette blir dråpen. Det spiller ingen rolle at det er din skyld, han er uprofesjonell og ledelsen bør informeres. Så får de vurdere om dette er i tråd med hva de ønsker å stå for.

Anonymkode: 6f065...745

Han burde anmelde henne.

Anonymkode: 78c81...e19

AnonymBruker
Skrevet
petterm skrev (2 timer siden):

Ikke ulovlig, og ikke straffbart, men jeg vil tro de fleste bedrifter med kunderelasjoner har et etisk regelverk som sier at det ikke er greit å ligge med kunder. Det at sexen er resultat av et veddemål, og at man skryter av det gjør det hele ennå mer uetisk.

Da tar man det i så fall med bedriften, for det er fremdeles ingenting å anmelde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 18.23):

Anmeld. Kg's ultimate favoritt😂😂

Anonymkode: 5df8d...8e4

Anmeld heller trollet!

Anonymkode: 8790f...aa2

Skrevet
Uanonym bruker skrev (På 13.11.2025 den 14.53):

Jeg er kvinne og enig i dette. TS var jo åpenbart "med på det".

Han er åpenbart en drittsekk, ta det som en lærepenge og gå videre, TS. 

AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 14.40):

Klassisk eksempel på ansvarsfraskrivelse hos kvinner. TS hadde hatt null problem med dette,- om ikke digget det hvis ikke for at hun fant ut at PT'en hadde et veddemål om å få henne. Nå som det viser seg at dette var tilfellet råder dere alle henne til å gjøre alt i sin makt for å ødelegge for mannen.

Uprofesjonelt er det, men ikke på grunn av veddemålet,- og hvis ikke for veddemålet hadde ikke dette vært en problemstilling for TS i utgangspunktet. Dere er bitre.

Anonymkode: 927fe...c56

Så trist å lese dette, hva slags menneskesyn er det? Hun tar jo ansvar for at de hadde sex men det gir han ikke rett til å dumme henne ut, latterliggjøre henne, jeg vil hevde det grenser mot mobbing. For hva var hensikten med veddemålet? Å bevise hva?  At de begge to likte hverandre? Eller..? Det er ikke sexen som er problemet men at han henger henne ut i ettertid. (Og før) 

Jeg lurer jo også på hvor du har hørt historien fra, TS. Hvem fortalte deg om veddemålet? Og hvordan oppfører denne fyren seg nå i ettertid? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 16.15):

Brukte sin posisjon? Er jo ikke noe leder eller noe, kun en ansatt på treningssenter. Om jeg har meg med en ansatt på kiwi, Brukte da denne ansatte sin posisjon?

Anonymkode: 4967f...e1e

Ja, når den ansatte flørter med deg på Kiwi, tar hånden i skrittet ditt og stryker deg inne på butikken mens du handler(?-tror dette er skrevet av en mann), for så å be deg komme tilbake ved stengetid dagen etter og har sex på bakrommet? Hvordan er det IKKE å bruke sin posisjon som ansatt? Slik «kundebehandling» vil ikke hvilken som helst arbeidsplass ha! 

Anonymkode: a7319...ab6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 14.16):

Jeg går på treningssenter og har vært litt hekta på en av de som jobber der, som fysio/PT. Sånn flott, mørk, muskuløs type, som har gjort meg litt betatt. Vi har veksla blikk og snakkeflørta, og en kveld kom han bort til meg. Sto nær, var nesten litt mye. Og etter en stund tok han hånden mellom bena mine og strøk meg. Jeg var helt sykt tent. Han skulle jobbe seint dagen etter sa han og jeg kom jo, hadde vært i ørska siden dagen før. Få folk der siste timen, så vi endte på fysiorommet. Nå vet jeg at han hadde vedda med kompiser der om at han skulle klare å få meg innen 48 timer, så nå vet alle og jeg må slutte.

Er dette sant så falt du for en drittsekk, men kvinner klarer tydeligvis ikke å tenke korrekt de heller når de er kåte på i deres øyne en ”perfekt mann”😂🤣

Anonymkode: 89895...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...