AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:13 #21 Skrevet torsdag kl. 15:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er jo ikke så vanskelig å melde ham oppover i systemet, hvis dette er sant. Han får sparken for dette, også uten veddemål. Slutte på det senteret er kanskje ikke nødvendig, men du kan jo ta en pause. Anonymkode: 82603...15c Blir fort ord mot ord, om det da ikke er videoovervåkning på senteret, sånn at de iallfall kan se at han strøk hendene mellom beina på ts, og gikk inn i fysiorommet. Har også vært i en sak der noen ble behandlet ugreit av en ansatt på et treningssenter. Da ble den ansatte trodd av lederen, fordi lederen hadde tillit til sine ansatte😐 Anonymkode: 9331e...d4f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:14 #22 Skrevet torsdag kl. 15:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg går på treningssenter og har vært litt hekta på en av de som jobber der, som fysio/PT. Sånn flott, mørk, muskuløs type, som har gjort meg litt betatt. Vi har veksla blikk og snakkeflørta, og en kveld kom han bort til meg. Sto nær, var nesten litt mye. Og etter en stund tok han hånden mellom bena mine og strøk meg. Jeg var helt sykt tent. Han skulle jobbe seint dagen etter sa han og jeg kom jo, hadde vært i ørska siden dagen før. Få folk der siste timen, så vi endte på fysiorommet. Nå vet jeg at han hadde vedda med kompiser der om at han skulle klare å få meg innen 48 timer, så nå vet alle og jeg må slutte. Anonymkode: 8bad6...218 Ja, og nå vet vi også 😅 Men dette har med 95% sannsynlighet ikke skjedd, og TS troller Anonymkode: be6b6...df8 3 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:15 #23 Skrevet torsdag kl. 15:15 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde gått rett til ledelsen. Med hevet hode. Han er PT/instruktør. Han brukte sin posisjon til å få sex. Du er en kunde. Hadde aldri latt en fyr få meg til å slutte på et treningssenter jeg trivdes i. Og hadde jeg møtt kompisene hans hadde jeg sett dem rett inn i øynene og sagt "Shame on you. Hva om det hadde vært moren/søsteren din?" Du har ikke tapt her. Han og de var føkking assholes. Du er bedre enn dem! Anonymkode: 53c20...f7c Brukte sin posisjon? Er jo ikke noe leder eller noe, kun en ansatt på treningssenter. Om jeg har meg med en ansatt på kiwi, Brukte da denne ansatte sin posisjon? Anonymkode: 4967f...e1e 2 1
hvalstad45 Skrevet torsdag kl. 15:16 #24 Skrevet torsdag kl. 15:16 Dette tror jeg ikke på. Ekstremt uprofoesjonell oppførsel og denne "vedda på innen 48t" er sånt som skjer i ungdomsserier. Og hvordan skal TS ha fått vite det? 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:16 #25 Skrevet torsdag kl. 15:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uaktuelt å melde. Han var student i fjor og er bare litt eldre enn meg og jeg var jo überklar. Bare flaut med veddemål og at mange vet. Men min skyld. Anonymkode: 8bad6...218 Tja. Får følelsen av at det er en pubertetsgutt sin trolletråd. Men om du er jente bør du anmelde. Ja du var naiv men det er ikke sikkert neste jente klarer å si pytt pytt. Neste jente kan få store psykiske problemer. Anmeld Ikke vær feig. Anonymkode: adea0...541 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:24 #26 Skrevet torsdag kl. 15:24 Helt sykt at noen går så langt å sier at man skal anmelde. TS var jo virkelig med på dette fra starten av, og virker som synes dette var greit. Helt til TS har fått vite at det var veddemål. Damer må f... meg ta konsekvensene for sine egne handlinger. Om man er dum, naiv eller hva det nå er. Anonymkode: 4967f...e1e 2 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:30 #27 Skrevet torsdag kl. 15:30 Hva forventet du egentlig? 😅 Håper du lærte litt da Anonymkode: 51dcb...231 4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:41 #28 Skrevet torsdag kl. 15:41 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tja. Får følelsen av at det er en pubertetsgutt sin trolletråd. Men om du er jente bør du anmelde. Ja du var naiv men det er ikke sikkert neste jente klarer å si pytt pytt. Neste jente kan få store psykiske problemer. Anmeld Ikke vær feig. Anonymkode: adea0...541 Store psykiske problemer?? Hun har skrevet at hun var 100 % med på leken absolutt hele veien. Både hun og han valgte å ha sex sammen på tross av at de var så godt som totalt ukjente for hverandre. Det at hun i ettertid finner ut at han er byens største hore får hun ta på sin egen kappe som lærdom etter dumskap. Skjønner at du er flaut, TS. Nå går du og tester deg for absolutt alt av kjønnssykdommer, og så tar du bedre valg heretter. Anonymkode: 08c5a...51b 1 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:43 #29 Skrevet torsdag kl. 15:43 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Helt sykt at noen går så langt å sier at man skal anmelde. TS var jo virkelig med på dette fra starten av, og virker som synes dette var greit. Helt til TS har fått vite at det var veddemål. Damer må f... meg ta konsekvensene for sine egne handlinger. Om man er dum, naiv eller hva det nå er. Anonymkode: 4967f...e1e Men det er egentlig saken uvedkommende. En PT på et treningssenter forventes å være profesjonell i den grad at at ikke omgås kunder på denne måten, uansett hvor mye kunden (og eventuelt h*n selv,) ønsker det. Anonymkode: 9659e...78c 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:47 #30 Skrevet torsdag kl. 15:47 Du var tent, hadde sex og nå angrer du. Var vel ikke akkurat tvang dette her? Hvorfor må du slutte? Neste uke er det glemt! Anonymkode: 79500...b5b 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:52 #31 Skrevet torsdag kl. 15:52 0/10 Noen har sett for mye på film Anonymkode: 77b31...741 4
Vibelator Skrevet torsdag kl. 16:02 #32 Skrevet torsdag kl. 16:02 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Helt sykt at noen går så langt å sier at man skal anmelde. TS var jo virkelig med på dette fra starten av, og virker som synes dette var greit. Helt til TS har fått vite at det var veddemål. Damer må f... meg ta konsekvensene for sine egne handlinger. Om man er dum, naiv eller hva det nå er. Anonymkode: 4967f...e1e Når hormonrushet har lagt seg kommer hjernen tilbake og da angrer mange hvis det ikke gikk slik man håpet på Ta lærdom 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:07 #33 Skrevet torsdag kl. 16:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg går på treningssenter og har vært litt hekta på en av de som jobber der, som fysio/PT. Sånn flott, mørk, muskuløs type, som har gjort meg litt betatt. Vi har veksla blikk og snakkeflørta, og en kveld kom han bort til meg. Sto nær, var nesten litt mye. Og etter en stund tok han hånden mellom bena mine og strøk meg. Jeg var helt sykt tent. Anonymkode: 8bad6...218 Hilsen mann som skulle ønske at kvinner hadde blitt "sykt tent" av slik oppførsel på treningssenteret? Anonymkode: b057f...ee1 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:13 #34 Skrevet torsdag kl. 16:13 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg går på treningssenter og har vært litt hekta på en av de som jobber der, som fysio/PT. Sånn flott, mørk, muskuløs type, som har gjort meg litt betatt. Vi har veksla blikk og snakkeflørta, og en kveld kom han bort til meg. Sto nær, var nesten litt mye. Og etter en stund tok han hånden mellom bena mine og strøk meg. Jeg var helt sykt tent. Han skulle jobbe seint dagen etter sa han og jeg kom jo, hadde vært i ørska siden dagen før. Få folk der siste timen, så vi endte på fysiorommet. Nå vet jeg at han hadde vedda med kompiser der om at han skulle klare å få meg innen 48 timer, så nå vet alle og jeg må slutte. Anonymkode: 8bad6...218 Dette høres oppdiktet ut. Personlige trenere er avhengige av omdømmet sitt for å få jobb og nye kunder. Hvorfor risikere å få sparken på dagen for dette? Anonymkode: 8f5d9...875 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:40 #35 Skrevet torsdag kl. 16:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uaktuelt å melde. Han var student i fjor og er bare litt eldre enn meg og jeg var jo überklar. Bare flaut med veddemål og at mange vet. Men min skyld. Anonymkode: 8bad6...218 At han lager veddemål med kompiser om hvem han kan få i senga, rett og slett bruker folk for billig latter og forteller alle om det etterpå sier noe om han og ingenting om deg. Du kunne jo ikke vite at han var et rasshøl som var ute etter å lure deg? Hva har du gjort feil? Det greier jeg ikke å se. Anonymkode: 17eb3...0da 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:41 #36 Skrevet torsdag kl. 16:41 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Klassisk eksempel på ansvarsfraskrivelse hos kvinner. TS hadde hatt null problem med dette,- om ikke digget det hvis ikke for at hun fant ut at PT'en hadde et veddemål om å få henne. Nå som det viser seg at dette var tilfellet råder dere alle henne til å gjøre alt i sin makt for å ødelegge for mannen. Uprofesjonelt er det, men ikke på grunn av veddemålet,- og hvis ikke for veddemålet hadde ikke dette vært en problemstilling for TS i utgangspunktet. Dere er bitre. Anonymkode: 927fe...c56 Hvis man kødder med folk må man regne med å få svi litt. Bare å være grei med folk, behandle de helt normalt og profesjonelt, så slipper man å bli meldt til senterledelsen. Burde være null problem. Anonymkode: 17eb3...0da 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:22 #37 Skrevet torsdag kl. 17:22 Nok en gang skal et simpelt pul tas til de store høyder. Folk kan ikke ha det godt med seg selv, det er sikkert og visst. Anonymkode: 5df8d...8e4 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:23 #38 Skrevet torsdag kl. 17:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja. Får følelsen av at det er en pubertetsgutt sin trolletråd. Men om du er jente bør du anmelde. Ja du var naiv men det er ikke sikkert neste jente klarer å si pytt pytt. Neste jente kan få store psykiske problemer. Anmeld Ikke vær feig. Anonymkode: adea0...541 Anmeld. Kg's ultimate favoritt😂😂 Anonymkode: 5df8d...8e4 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:44 #39 Skrevet torsdag kl. 17:44 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Anmeld. Kg's ultimate favoritt😂😂 Anonymkode: 5df8d...8e4 Det vel å melde folk snakker om? Ikke til politiet, men til sjefen hans. Anonymkode: 17eb3...0da 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:43 #40 Skrevet fredag kl. 10:43 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det vel å melde folk snakker om? Ikke til politiet, men til sjefen hans. Anonymkode: 17eb3...0da Samme det, bare de får si "anmeld"😂. Det er ingen grenser for hvor det skal anmeldes her inne. Anonymkode: 5df8d...8e4 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå