AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:16 #1 Skrevet torsdag kl. 13:16 Jeg går på treningssenter og har vært litt hekta på en av de som jobber der, som fysio/PT. Sånn flott, mørk, muskuløs type, som har gjort meg litt betatt. Vi har veksla blikk og snakkeflørta, og en kveld kom han bort til meg. Sto nær, var nesten litt mye. Og etter en stund tok han hånden mellom bena mine og strøk meg. Jeg var helt sykt tent. Han skulle jobbe seint dagen etter sa han og jeg kom jo, hadde vært i ørska siden dagen før. Få folk der siste timen, så vi endte på fysiorommet. Nå vet jeg at han hadde vedda med kompiser der om at han skulle klare å få meg innen 48 timer, så nå vet alle og jeg må slutte. Anonymkode: 8bad6...218 2 6
petterm Skrevet torsdag kl. 13:19 #2 Skrevet torsdag kl. 13:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg går på treningssenter og har vært litt hekta på en av de som jobber der, som fysio/PT. Sånn flott, mørk, muskuløs type, som har gjort meg litt betatt. Vi har veksla blikk og snakkeflørta, og en kveld kom han bort til meg. Sto nær, var nesten litt mye. Og etter en stund tok han hånden mellom bena mine og strøk meg. Jeg var helt sykt tent. Han skulle jobbe seint dagen etter sa han og jeg kom jo, hadde vært i ørska siden dagen før. Få folk der siste timen, så vi endte på fysiorommet. Nå vet jeg at han hadde vedda med kompiser der om at han skulle klare å få meg innen 48 timer, så nå vet alle og jeg må slutte. Anonymkode: 8bad6...218 Føler med deg. Det er rett og slett veldig uprofesjonelt av han. Hvis du orker hadde jeg gitt beskjed til ledelsen på senteret om at hva han har gjort. Han bør rett og slett kastes ut av senteret! 9 19
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:20 #3 Skrevet torsdag kl. 13:20 Er jo ikke så vanskelig å melde ham oppover i systemet, hvis dette er sant. Han får sparken for dette, også uten veddemål. Slutte på det senteret er kanskje ikke nødvendig, men du kan jo ta en pause. Anonymkode: 82603...15c 22 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:23 #4 Skrevet torsdag kl. 13:23 Ikke forenelig med profesjonell rolleutøvelse på noen plan. Meld ham. Anonymkode: 1a398...091 14 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:25 #5 Skrevet torsdag kl. 13:25 Meld ham oppover, sånne drittsekker bør ikke senteret ha på lønningslista. Anonymkode: 13be5...806 15 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:40 #6 Skrevet torsdag kl. 13:40 Klassisk eksempel på ansvarsfraskrivelse hos kvinner. TS hadde hatt null problem med dette,- om ikke digget det hvis ikke for at hun fant ut at PT'en hadde et veddemål om å få henne. Nå som det viser seg at dette var tilfellet råder dere alle henne til å gjøre alt i sin makt for å ødelegge for mannen. Uprofesjonelt er det, men ikke på grunn av veddemålet,- og hvis ikke for veddemålet hadde ikke dette vært en problemstilling for TS i utgangspunktet. Dere er bitre. Anonymkode: 927fe...c56 15 10
Uanonym bruker Skrevet torsdag kl. 13:53 #7 Skrevet torsdag kl. 13:53 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Klassisk eksempel på ansvarsfraskrivelse hos kvinner. TS hadde hatt null problem med dette,- om ikke digget det hvis ikke for at hun fant ut at PT'en hadde et veddemål om å få henne. Nå som det viser seg at dette var tilfellet råder dere alle henne til å gjøre alt i sin makt for å ødelegge for mannen. Uprofesjonelt er det, men ikke på grunn av veddemålet,- og hvis ikke for veddemålet hadde ikke dette vært en problemstilling for TS i utgangspunktet. Dere er bitre. Anonymkode: 927fe...c56 Jeg er kvinne og enig i dette. TS var jo åpenbart "med på det". Han er åpenbart en drittsekk, ta det som en lærepenge og gå videre, TS. 10 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:13 #8 Skrevet torsdag kl. 14:13 Uaktuelt å melde. Han var student i fjor og er bare litt eldre enn meg og jeg var jo überklar. Bare flaut med veddemål og at mange vet. Men min skyld. Anonymkode: 8bad6...218 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:14 #9 Skrevet torsdag kl. 14:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uaktuelt å melde. Han var student i fjor og er bare litt eldre enn meg og jeg var jo überklar. Bare flaut med veddemål og at mange vet. Men min skyld. Anonymkode: 8bad6...218 Og det er uproffesjonelt av han, så jeg ville ikke sett bort i fra at dette kommer sjefen for øret og gir konsekvenser uansett. Anonymkode: 0a364...576 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:17 #10 Skrevet torsdag kl. 14:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg går på treningssenter og har vært litt hekta på en av de som jobber der, som fysio/PT. Sånn flott, mørk, muskuløs type, som har gjort meg litt betatt. Vi har veksla blikk og snakkeflørta, og en kveld kom han bort til meg. Sto nær, var nesten litt mye. Og etter en stund tok han hånden mellom bena mine og strøk meg. Jeg var helt sykt tent. Han skulle jobbe seint dagen etter sa han og jeg kom jo, hadde vært i ørska siden dagen før. Få folk der siste timen, så vi endte på fysiorommet. Nå vet jeg at han hadde vedda med kompiser der om at han skulle klare å få meg innen 48 timer, så nå vet alle og jeg må slutte. Anonymkode: 8bad6...218 Du får null sympati her. Tror uansett at dette er troll. Anonymkode: bb81f...607 4 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:21 #11 Skrevet torsdag kl. 14:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg går på treningssenter og har vært litt hekta på en av de som jobber der, som fysio/PT. Sånn flott, mørk, muskuløs type, som har gjort meg litt betatt. Vi har veksla blikk og snakkeflørta, og en kveld kom han bort til meg. Sto nær, var nesten litt mye. Og etter en stund tok han hånden mellom bena mine og strøk meg. Jeg var helt sykt tent. Han skulle jobbe seint dagen etter sa han og jeg kom jo, hadde vært i ørska siden dagen før. Få folk der siste timen, så vi endte på fysiorommet. Nå vet jeg at han hadde vedda med kompiser der om at han skulle klare å få meg innen 48 timer, så nå vet alle og jeg må slutte. Anonymkode: 8bad6...218 Da gikk du i baret gitt... Bedre lykke neste gang 🤞 Anonymkode: 5df7e...528
petterm Skrevet torsdag kl. 14:22 #12 Skrevet torsdag kl. 14:22 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Klassisk eksempel på ansvarsfraskrivelse hos kvinner. TS hadde hatt null problem med dette,- om ikke digget det hvis ikke for at hun fant ut at PT'en hadde et veddemål om å få henne. Nå som det viser seg at dette var tilfellet råder dere alle henne til å gjøre alt i sin makt for å ødelegge for mannen. Uprofesjonelt er det, men ikke på grunn av veddemålet,- og hvis ikke for veddemålet hadde ikke dette vært en problemstilling for TS i utgangspunktet. Dere er bitre. Anonymkode: 927fe...c56 Jeg er ikke enig! Hadde han vært genuint interessert i henne så hadde det fremdeles vært uprofesjonelt! Kunder skal ikke trenge å være bekymret for at de som jobber på treningssenteret legger an på dem. Selv PTer kan bli betatt av kunder på treningssenteret. Det at han det hele er et veddemål gjør det hele ennå være. 4 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:26 #13 Skrevet torsdag kl. 14:26 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Uaktuelt å melde. Han var student i fjor og er bare litt eldre enn meg og jeg var jo überklar. Bare flaut med veddemål og at mange vet. Men min skyld. Anonymkode: 8bad6...218 Nja, hvem er den neste de "vedder om" tenker jeg.. Greit du var våt og villig, det går på din kappe, men det er neppe første gang gutta vedder så det betyr at det er en mulighet for flere utsettes for denne gutteklubben og slike må man sette søkelys på uansett om man selv var "våt og villig" eller ikke tenker jeg. Anonymkode: aad2c...423 11 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:26 #14 Skrevet torsdag kl. 14:26 Hva har det å si at han hadde et veddemål med noen kompiser? Handlingen er uforenlig med stillingen likevel. Ta kontakt med daglig leder for senteret og meld det inn. Og ts, du må lære deg å kontrollere og regulere følelsene og behovene dine. Hint, usexy Anonymkode: dd566...8cb 8 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:39 #15 Skrevet torsdag kl. 14:39 Hvem fortalte deg at det var et veddemål? Sikker på det ikke var noen som var sjalu? Menn sier mye rart for å tøffe seg for andre mannfolk også, eller for å ikke tape ansikt. Syns ikke du bør ta det så hardt. Antar du så på det som noe useriøst uansett siden dere lå med hverandre på fysioterapeut- rommet og ikke har datet. Anonymkode: 405c3...5ef
Callisto83 Skrevet torsdag kl. 14:42 #16 Skrevet torsdag kl. 14:42 Du fikk det jo som du ville. Eller? 5 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:54 #17 Skrevet torsdag kl. 14:54 Hadde gått rett til ledelsen. Med hevet hode. Han er PT/instruktør. Han brukte sin posisjon til å få sex. Du er en kunde. Hadde aldri latt en fyr få meg til å slutte på et treningssenter jeg trivdes i. Og hadde jeg møtt kompisene hans hadde jeg sett dem rett inn i øynene og sagt "Shame on you. Hva om det hadde vært moren/søsteren din?" Du har ikke tapt her. Han og de var føkking assholes. Du er bedre enn dem! Anonymkode: 53c20...f7c 5 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:54 #18 Skrevet torsdag kl. 14:54 Er han PT eller fysioterapeut? Er han fysioterapeut er han også helsepersonell og de har granske strenge regler for sånt som dette. Uavhengig av om du var med på det eller ikke, og han kan miste autorisasjonen. Anonymkode: e1a1d...01e 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:00 #19 Skrevet torsdag kl. 15:00 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde gått rett til ledelsen. Med hevet hode. Han er PT/instruktør. Han brukte sin posisjon til å få sex. Du er en kunde. Hadde aldri latt en fyr få meg til å slutte på et treningssenter jeg trivdes i. Og hadde jeg møtt kompisene hans hadde jeg sett dem rett inn i øynene og sagt "Shame on you. Hva om det hadde vært moren/søsteren din?" Du har ikke tapt her. Han og de var føkking assholes. Du er bedre enn dem! Anonymkode: 53c20...f7c Det står ikke at han var hennes PT eller behandler. Men at han jobbet samme sted som hun trente. Hun får holde igjen buksesmekken neste gang da hvis hun ønsker å bli tatt seriøst. Hun var da helt frivillig med på random sex med en ukjent på treningsstudioet. Anonymkode: 405c3...5ef 5 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:06 #20 Skrevet torsdag kl. 15:06 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det står ikke at han var hennes PT eller behandler. Men at han jobbet samme sted som hun trente. Hun får holde igjen buksesmekken neste gang da hvis hun ønsker å bli tatt seriøst. Hun var da helt frivillig med på random sex med en ukjent på treningsstudioet. Anonymkode: 405c3...5ef LITT forskjell på en "random sex på senteret" og en "flørt med en PT ANSATT som viste seg være ett veddemål med gutta" Anonymkode: aad2c...423 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå