AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:01 #41 Skrevet torsdag kl. 13:01 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sier han selv at hun er helt naturlig, eller har hun fortalt ham at hun ikke har endret utseendet sitt? Om det er det første så hadde jeg enten ikke sagt noe, eller det HMK foreslo på forrige side. Om det er hun selv som påstår at hennes utseende er helt naturlig, da lyver hun til ham, og da hadde jeg snakket med ham, for det er i så fall et dårlig varsel for det videre forholdet. Men, du må være 110 % sikker på at du har rett om du faktisk skal si noe slikt, for det er mulig å ta feil. (Jeg har f.eks. blitt fortalt av en som da utdannet seg til kosmetisk kirurg at jeg hadde både silikonimplantater i brystene og at jeg hadde tatt botox og trolig fillers - uten at jeg noen gang har gjort noe slikt med utseendet, er bare heldig med genene når det gjelder rynker og aldring, og passer kostholdet mitt, samt at jeg er god til å velge riktig bh.) Anonymkode: 2da73...d6b Jeg vet ikke om hun har sagt noe som helst, men tror ikke det siden han omtaler henne som naturlig vakker med et utseende som tilsier at hun er 30-35 år istedenfor 50 år. ts Anonymkode: f757a...d6b 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:04 #42 Skrevet torsdag kl. 13:04 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er problemet med at han liker dama han dater? Hvorfor må du "åpne øynene hans" på at dama har en del inngrep? Er du forelsket i kompisen og ønsker at han velger deg i stedet? Det kommer ikke til å skje. Hvis du ødelegger forholdet hans, kommer han fortsatt ikke til å velge deg. Hadde han villet ha deg, ville han ha valgt deg for lenge siden. Anonymkode: 2b960...aa3 Har kjent han hele livet, så han er som en bror for meg, dessuten er han ikke min type utseendemessig da jeg liker menn med hår og uten kulemage. ts Anonymkode: f757a...d6b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:05 #43 Skrevet torsdag kl. 13:05 Hva så? Det er da bare fint at han liker henne og syns hun er flott. Jeg skjønner ikke hvorfor det irriterer deg? Mange tar behandlinger og doller seg opp fordi de selv syns det er pent (og ser naturlig ut), og fordi mange menn syns det samme. Det gjelder selvfølgelig ikke alle (som meg og deg), men det er da topp at de finner hverandre? Anonymkode: a268c...d5c 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:06 #44 Skrevet torsdag kl. 13:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man er helt glatt i ansiktet og ikke får noen linjer når man snakker eller ler, kinnene er eplerunde, leppene er fyldige og røde og vippene er lange og svarte, ser man godt at noe er fikset på. ts Anonymkode: f757a...d6b Enig, det ser helt balle ut, men du skal likevel holde kjeften din lukket. Anonymkode: 2922a...79a 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:12 #45 Skrevet torsdag kl. 13:12 Jeg har bikket 50, og har fremdeles bollekinn og glatt, myk hud. Mørke vipper og grei fylde i de røde leppene har jeg også. Men uten annen juks enn et godt serum og fuktighetskrem fra jeg var nokså ung, så kan du ikke bare la det gå, ts, og ikke tro at dama MÅ være operert og oppfylt fra topp til tå? Anonymkode: 37843...402 3 2
Vibelator Skrevet torsdag kl. 13:12 #46 Skrevet torsdag kl. 13:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en kompis som er fraskilt og godt voksen, barna er ute av redet og han har nettopp fått ny kjæreste som er veldig ønsket, siden han har vært på datingapper fra dag 1 etter at han flyttet ut fra eks-kona Damen han har blitt sammen med er en dame som utseendemessig er langt over hans liga og ser veldig flott ut for sin alder, men jeg ser at hun har botox, fillers, tatoverte bryn, permanent farge på leppene, falske negler og vippeextensions. Som kvinne på samme alder ser jeg lett dette, men min kompis sier at han er så heldig som har fått seg en dame som ser er så naturlig ut, og som skiller seg ut i mengden. Når man sammenligner den nye damen med hans eks-kone, er de som natt og dag, da eks-konen ikke brydde seg noe særlig om utseendet, og hverken nappet bryn, brukte litt sminke eller trente, men vet jeg at det ikke var grunnen til at han gikk fra sin kone, men heller det at de hadde vokst fra hverandre. Jeg har så lyst å si til min kompis at utseendet til den nye dama ikke er naturlig, og at hun nok hadde sett mer ut som oss andre, hvis hun ikke hadde gjort alt som jeg ramset opp lenger opp i innlegget, men vet at det ikke er hyggelig gjort. Er bare litt lei menn som tror at voksne damer våkner opp og ser smashing ut, uten sminke, rynker, med lange svarte vipper, uten grått hår og med røde lepper . Anonymkode: f757a...d6b Så nettopp love island australia og her er det unge damer.Fine og pynta på dagene og tak ras om morningen Så ja sminke skjuler stygge flekker og nakne øyne Mennene i serien er jo mye finere usminket enn damene er 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:12 #47 Skrevet torsdag kl. 13:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man er helt glatt i ansiktet og ikke får noen linjer når man snakker eller ler, kinnene er eplerunde, leppene er fyldige og røde og vippene er lange og svarte, ser man godt at noe er fikset på. ts Anonymkode: f757a...d6b Kan ikke være spesielt smart han kompisen din. La han tro hun er helt naturlig. Anonymkode: 278b2...07e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:13 #48 Skrevet torsdag kl. 13:13 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har kjent han hele livet, så han er som en bror for meg, dessuten er han ikke min type utseendemessig da jeg liker menn med hår og uten kulemage. ts Anonymkode: f757a...d6b Men han er ikke en bror for deg. Han er sin egen person og må kunne date hvem han vil, uten at du "passer på". Har du ikke eget kjærlighetsliv? Da burde du kanskje skaffe deg et. Anonymkode: 2b960...aa3 5 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:16 #49 Skrevet torsdag kl. 13:16 Det er sjeldent man kommer godt ut av å kritisere andre kvinners utseende. Samtidig bør menn generelt få vite hvilke urimelige standarder man som kvinne etter hvert må opprettholde bare for å se "naturlig" ut. Ingen av oss kvinner er tjent med at menn har urimelig forventninger og tanker om hvordan kvinner bær se ut, så vi burde prinsipielt sett korrigere slike vrangforestillinger hver gang de dukker opp. Men da ender man dessverre opp som "bitter og misunnelig", så vi er egentlig dømt til å være med på denne nedadgående spiralen om vi ikke skal tape ansikt på den ene eller andre måten. Anonymkode: 56c7b...4e2 1 6
Magnifique Skrevet torsdag kl. 13:20 #50 Skrevet torsdag kl. 13:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neste gang dere treffes alle tre så spør henne "så fine vipper du har, hvor tar du de?" eller spør om hun har tips til en klinikk hvor du kan fikse leppene. Jeg hadde ikke holdt kjeft. Ikke fordi jeg er misunnelig, jeg driter i hvordan jeg ser ut og ikke NOEN mann kan få meg til å ville gjøre noe jeg ikke vil med eget utseende. Men jeg korrigerer løgnere, 7 av 7 dager i uka Anonymkode: 50c43...751 Alle lyver, om smått eller stort. Og dette er smått i mine øyne. Og uansett hvordan du spør om det, tipper jeg det kommer til å lyse gjennom at du egentlig ikke synes det er fint med vipper, eller å fikse på leppene. Skjønner ikke hvorfor folk skal ta på seg rollen som "moralsk vokter." Jeg hadde latt dama være i fred. 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:24 #51 Skrevet torsdag kl. 13:24 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er sjeldent man kommer godt ut av å kritisere andre kvinners utseende. Samtidig bør menn generelt få vite hvilke urimelige standarder man som kvinne etter hvert må opprettholde bare for å se "naturlig" ut. Ingen av oss kvinner er tjent med at menn har urimelig forventninger og tanker om hvordan kvinner bær se ut, så vi burde prinsipielt sett korrigere slike vrangforestillinger hver gang de dukker opp. Men da ender man dessverre opp som "bitter og misunnelig", så vi er egentlig dømt til å være med på denne nedadgående spiralen om vi ikke skal tape ansikt på den ene eller andre måten. Anonymkode: 56c7b...4e2 Dette konkrete tilfellet gjelder en enkelt mann, som helt ærlig virker noe blåst uansett. Jeg tenker at hans urimelige forventninger og forestillinger er hans tap. Anonymkode: 6a5d9...8d7 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:25 #52 Skrevet torsdag kl. 13:25 Om hun fikser på utseendet sitt og de er sammen en god stund, så vil han jo finne ut av det. Mye jobb med utseendet tar sin tid. Du trenger ikke å påpeke det. Hvorfor gjør det noe om han tror at hun er helt naturlig, helt til han finner ut det motsatte? Anonymkode: 81b68...93e 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:26 #53 Skrevet torsdag kl. 13:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en kompis som er fraskilt og godt voksen, barna er ute av redet og han har nettopp fått ny kjæreste som er veldig ønsket, siden han har vært på datingapper fra dag 1 etter at han flyttet ut fra eks-kona Damen han har blitt sammen med er en dame som utseendemessig er langt over hans liga og ser veldig flott ut for sin alder, men jeg ser at hun har botox, fillers, tatoverte bryn, permanent farge på leppene, falske negler og vippeextensions. Som kvinne på samme alder ser jeg lett dette, men min kompis sier at han er så heldig som har fått seg en dame som ser er så naturlig ut, og som skiller seg ut i mengden. Når man sammenligner den nye damen med hans eks-kone, er de som natt og dag, da eks-konen ikke brydde seg noe særlig om utseendet, og hverken nappet bryn, brukte litt sminke eller trente, men vet jeg at det ikke var grunnen til at han gikk fra sin kone, men heller det at de hadde vokst fra hverandre. Jeg har så lyst å si til min kompis at utseendet til den nye dama ikke er naturlig, og at hun nok hadde sett mer ut som oss andre, hvis hun ikke hadde gjort alt som jeg ramset opp lenger opp i innlegget, men vet at det ikke er hyggelig gjort. Er bare litt lei menn som tror at voksne damer våkner opp og ser smashing ut, uten sminke, rynker, med lange svarte vipper, uten grått hår og med røde lepper . Anonymkode: f757a...d6b Det har ikke noe med deg å gjøre mne ja jeg er enig i noe av det. At menn tror det der er normalt er bare sløvt.. Du kan vel si forsikitg at du ser hun har botox og fillers i ansiktet ,falske vipper,negler osv... Ikke vanskelig å se men lev i håper og kos deg du! Hun er sikkert snill og grei! Anonymkode: f331b...5ca 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:33 #54 Skrevet torsdag kl. 13:33 Så fint at han har fått seg en kvinne som tar godt vare på seg selv. Hvem vil ha en utvaska klut som ikke bryr seg om å ta vare på seg selv om de ikke må. Høres ut som hun ikke har overdrevet noe heller noe som er hele poenget med de behandlingene, alt med måte sier jeg bare. Mange kvinner opplever traumer ila av livet samt vektoppgang og vektnedgang. Både sorg og vekt setter på mange dype spor i ansiktet og kan få en person til å se eldre ut enn den faktiske alderen. Det er også en grunn til at kvinner pynter på utseende. Så lenge hu er fornøyd og han er forelsket så har ikke du noe du skulle ha sagt. Du høres ut som ei stusselig sjalu dame, som føler deg truet i lag med kvinner som ser bedre ut enn deg. Mulig denne dama er er en klassisk skjønnhet både med og uten behandlingene. Finnes mange av de. Anbefaler deg å gjøre helt basale ting som ikke koster noe særlig som å lakke negler, ta en hudpleietime å stelle huden uten injeksjoner, litt serum og god krem mot aldring, lett natulig make up og farge av ettervekst før du skal omgås henne neste gang så vil du se at du kommer til å føle deg mindre truet. Anonymkode: 3dbe7...c31 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:34 #55 Skrevet torsdag kl. 13:34 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette konkrete tilfellet gjelder en enkelt mann, som helt ærlig virker noe blåst uansett. Jeg tenker at hans urimelige forventninger og forestillinger er hans tap. Anonymkode: 6a5d9...8d7 Han er nok dessverre ikke den eneste. Det er ganske åpenbart at manipulering av kvinners utseende blir mer og mer utbredt. Og kravene blir deretter når dette blir normen og forventningen. Her har vi kvinner vel så mye skyld som menn. Anonymkode: 56c7b...4e2 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:00 #56 Skrevet torsdag kl. 14:00 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er sjeldent man kommer godt ut av å kritisere andre kvinners utseende. Samtidig bør menn generelt få vite hvilke urimelige standarder man som kvinne etter hvert må opprettholde bare for å se "naturlig" ut. Ingen av oss kvinner er tjent med at menn har urimelig forventninger og tanker om hvordan kvinner bær se ut, så vi burde prinsipielt sett korrigere slike vrangforestillinger hver gang de dukker opp. Men da ender man dessverre opp som "bitter og misunnelig", så vi er egentlig dømt til å være med på denne nedadgående spiralen om vi ikke skal tape ansikt på den ene eller andre måten. Anonymkode: 56c7b...4e2 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Om hun fikser på utseendet sitt og de er sammen en god stund, så vil han jo finne ut av det. Mye jobb med utseendet tar sin tid. Du trenger ikke å påpeke det. Hvorfor gjør det noe om han tror at hun er helt naturlig, helt til han finner ut det motsatte? Anonymkode: 81b68...93e Fordi han ser ned på eller synes synd i damer som ikke er like heldig med utseendet som hans dame, er det inntrykket han gir meg. Ts Anonymkode: f757a...d6b 4 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:42 #57 Skrevet torsdag kl. 14:42 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Fordi han ser ned på eller synes synd i damer som ikke er like heldig med utseendet som hans dame, er det inntrykket han gir meg. Ts Anonymkode: f757a...d6b "dessuten er han ikke min type utseendemessig da jeg liker menn med hår og uten kulemage." skriver du. Her er det jo ganske tydelig at du også ser litt ned på han? Så jeg synes ikke du er noe særlig bedre selv. Anonymkode: 6f2f2...d3b 5 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:44 #58 Skrevet torsdag kl. 14:44 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "dessuten er han ikke min type utseendemessig da jeg liker menn med hår og uten kulemage." skriver du. Her er det jo ganske tydelig at du også ser litt ned på han? Så jeg synes ikke du er noe særlig bedre selv. Anonymkode: 6f2f2...d3b Jeg ser ikke ned på han fordi om han er skallet og har mage, men jeg liker menn med hår og ikke mage. Ts Anonymkode: f757a...d6b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:09 #59 Skrevet torsdag kl. 15:09 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en kompis som er fraskilt og godt voksen, barna er ute av redet og han har nettopp fått ny kjæreste som er veldig ønsket, siden han har vært på datingapper fra dag 1 etter at han flyttet ut fra eks-kona Damen han har blitt sammen med er en dame som utseendemessig er langt over hans liga og ser veldig flott ut for sin alder, men jeg ser at hun har botox, fillers, tatoverte bryn, permanent farge på leppene, falske negler og vippeextensions. Som kvinne på samme alder ser jeg lett dette, men min kompis sier at han er så heldig som har fått seg en dame som ser er så naturlig ut, og som skiller seg ut i mengden. Når man sammenligner den nye damen med hans eks-kone, er de som natt og dag, da eks-konen ikke brydde seg noe særlig om utseendet, og hverken nappet bryn, brukte litt sminke eller trente, men vet jeg at det ikke var grunnen til at han gikk fra sin kone, men heller det at de hadde vokst fra hverandre. Jeg har så lyst å si til min kompis at utseendet til den nye dama ikke er naturlig, og at hun nok hadde sett mer ut som oss andre, hvis hun ikke hadde gjort alt som jeg ramset opp lenger opp i innlegget, men vet at det ikke er hyggelig gjort. Er bare litt lei menn som tror at voksne damer våkner opp og ser smashing ut, uten sminke, rynker, med lange svarte vipper, uten grått hår og med røde lepper . Anonymkode: f757a...d6b Hvordan vet du dette, har du røntgen syn? Anonymkode: ae1d9...64c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:45 #60 Skrevet torsdag kl. 15:45 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvordan vet du dette, har du røntgen syn? Anonymkode: ae1d9...64c Min søster er dermatologisk sykepleier og jobber med dette, og gjennom henne vet jeg hva man skal se etter. Ts Anonymkode: f757a...d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå