AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:09 #21 Skrevet torsdag kl. 12:09 som venn ville jeg heller hatt de som fokuserte på at jeg var lykkelig enn på sine egne fordommer.. Anonymkode: 7d275...699 5
Daria Skrevet torsdag kl. 12:10 #22 Skrevet torsdag kl. 12:10 Hvorfor er det viktig for deg å tråkke på en venns lykke? Hva godt tenker du skal komme ut av det? 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:12 #23 Skrevet torsdag kl. 12:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er et tema for senere, om han for eksempel gjør det slutt og har dette som en nærmest urimelig standard for andre kvinner. Det sagt - Så begynner jeg så vidt å lukte på 50 årene jeg også, nå påberoper jeg meg på ingen måte å være vakker, for det er ikke sant - Jeg har et helt normalt utseendet, men jeg eier ikke en rynke, jeg har røde lepper, har fremdeles lange mørke øyevipper (brynene har så vidt begynt å få noen grå går). Jeg er ikke 50 enda, men jeg kan ikke se at det skal endre seg så drastisk de neste årene. Det er ikke slik at bare fordi man er rynkefri og fin at man er full av botox, extentions eller annet. Anonymkode: e1c35...062 Vi eldes alle forskjellig selvfølgelig, men har sett kjæresten hans uten sminke og hun ser bra ut da også, men det er nok fordi huden er nesten fri for synlige porer, så hun tar nok behandlinger for huden også. ts Anonymkode: f757a...d6b 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:14 #24 Skrevet torsdag kl. 12:14 Helt greit det! Min samboer tror jeg har et naturlig utseende for å være 40, men det har jeg ikke 😅 Det er godt håndtverk, så det er ikke synlig på den måten at det lyser ut av trynet mitt, men det er jo litt finurlig at jeg er rynkefri med litt mer fyldig ansiktskonturer og litt mer fyldige lepper enn de på min alder som ikke har gjort noe 😅 Og han vet i tillegg om at jeg fikser på det 😅 Skjønner at du er lei av at de lar seg lure, men menn er enkle og har ikke peiling på slikt. Hadde de vært i miljøet så hadde de lettere sett dette selv, og også hvor mye tid det kan ta for oss kvinner, men de fleste av de er ikke kjent med farging av ettervekst, sminke og alt annet. Så de reflekterer lite og ingenting over det. Det er litt det samme som de som liker naturlige damer og viser feks bilde av forskjellen på Kylie og Kendall Jenner, der Kendall er den naturlige, uten å forstå at det er sminket og gjort like mye med Kendall, og at det faktisk er mer krevende å sminke til så naturlig look enn sminket look. Det er jo for eksempel en mye enklere teknikk å bare male bryna kølsvarte, enn å tegne på ett og ett hårstrå. Han er kompisen din og ikke en date, der du kjemper mot denne kvinnen om å "få han". Da er ikke dette din sak så la det ligge. Anonymkode: cc04e...d21 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:15 #25 Skrevet torsdag kl. 12:15 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du lyst på henne eller han selv? Anonymkode: d270b...540 Nei det har jeg ikke. Det bare irriterer meg at han tror at han har funnet den ene damen i verden som helt naturlig ser ut som en barnerumpe når hun er 50 år, og så sammenligner han sikkert både meg og andre damer med henne. ts Anonymkode: f757a...d6b 9 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:15 #26 Skrevet torsdag kl. 12:15 Det kommer nok frem etterhvert som de blir bedre kjent, om hva slags behandlinger hun tar. Greit at han syns hun er så fin, men rart at han rakker ned på andre da. Anonymkode: 64150...1dc 8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:18 #27 Skrevet torsdag kl. 12:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt greit det! Min samboer tror jeg har et naturlig utseende for å være 40, men det har jeg ikke 😅 Det er godt håndtverk, så det er ikke synlig på den måten at det lyser ut av trynet mitt, men det er jo litt finurlig at jeg er rynkefri med litt mer fyldig ansiktskonturer og litt mer fyldige lepper enn de på min alder som ikke har gjort noe 😅 Og han vet i tillegg om at jeg fikser på det 😅 Skjønner at du er lei av at de lar seg lure, men menn er enkle og har ikke peiling på slikt. Hadde de vært i miljøet så hadde de lettere sett dette selv, og også hvor mye tid det kan ta for oss kvinner, men de fleste av de er ikke kjent med farging av ettervekst, sminke og alt annet. Så de reflekterer lite og ingenting over det. Det er litt det samme som de som liker naturlige damer og viser feks bilde av forskjellen på Kylie og Kendall Jenner, der Kendall er den naturlige, uten å forstå at det er sminket og gjort like mye med Kendall, og at det faktisk er mer krevende å sminke til så naturlig look enn sminket look. Det er jo for eksempel en mye enklere teknikk å bare male bryna kølsvarte, enn å tegne på ett og ett hårstrå. Han er kompisen din og ikke en date, der du kjemper mot denne kvinnen om å "få han". Da er ikke dette din sak så la det ligge. Anonymkode: cc04e...d21 Er litt enig med deg, men Kendall er ikke "helt naturlig" hun heller, hvis du ser på gamle bilder av henne. Fillers i leppene, operert smalere nese, fjernet hud på øyelokk og sikkert noen småting i tillegg som ikke vises så godt som hos lillesøsteren Kylie. ts Anonymkode: f757a...d6b 6
Kålrota Skrevet torsdag kl. 12:20 #28 Skrevet torsdag kl. 12:20 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han har blitt 25 i hodet etter at han fikk ny dame, og jeg skjønner at han er overlykkelig over å ha kapret en dame som ser så bra ut siden han selv ikke er "et fruktfat" (hans egne ord) ts Anonymkode: f757a...d6b Dette du beskriver her er jo forelskelse. 6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:22 #29 Skrevet torsdag kl. 12:22 Kålrota skrev (1 minutt siden): Dette du beskriver her er jo forelskelse. Jepp, det er det ts Anonymkode: f757a...d6b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:23 #30 Skrevet torsdag kl. 12:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er litt enig med deg, men Kendall er ikke "helt naturlig" hun heller, hvis du ser på gamle bilder av henne. Fillers i leppene, operert smalere nese, fjernet hud på øyelokk og sikkert noen småting i tillegg som ikke vises så godt som hos lillesøsteren Kylie. ts Anonymkode: f757a...d6b Nei det er det som er poenget. Det er lagt ned like mye arbeid i Kendall (om ikke mer) som i Kylie, de har bare ulik stil. Og det er mer krevende å sminke seg perfekt naturlig slik som Kendall. Så de skjønner det bare ikke. Men forstår jo at du syns det er frustrerende hvis du opplever at han har forandret seg og blitt mer overflatisk. Det er jo en kjip problemstilling. Men du får ta tiden litt til hjelp, han er kanskje i en forelskelsesrus nå og så lander det nok etterhvert og han går tilbake til normalen. Og etterhvert vil han nok få bedre kjennskap til at hun fikser på utseendet gjennom at han blir bedre kjent med henne. Så bare la det ligge og la han sveve i lykkerusen nå og så satser du på at det justerer seg etterhvert. Anonymkode: cc04e...d21 5
Salamandra Skrevet torsdag kl. 12:31 #31 Skrevet torsdag kl. 12:31 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei det har jeg ikke. Det bare irriterer meg at han tror at han har funnet den ene damen i verden som helt naturlig ser ut som en barnerumpe når hun er 50 år, og så sammenligner han sikkert både meg og andre damer med henne. ts Anonymkode: f757a...d6b Og så da? Hvis du ikke er interessert i han spiller vel ikke det noen rolle? 8
Trolltunge Skrevet torsdag kl. 12:31 #32 Skrevet torsdag kl. 12:31 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han har blitt 25 i hodet etter at han fikk ny dame, og jeg skjønner at han er overlykkelig over å ha kapret en dame som ser så bra ut siden han selv ikke er "et fruktfat" (hans egne ord) ts Anonymkode: f757a...d6b Så lar du ham være lykkelig. Husker du ikke selv hvordan det er å være forelsket? Det du som god venn bør si ifra om er dersom hun oppfører seg slemt mot ham, om han er blind for det. Er ikke det tilfellet bør du være glad på hans vegne. Gjerne påpeke at det ikke er særlig ok å kalle verken seg selv eller andre for takras, men la det bli med det. Endret torsdag kl. 18:34 av Trolltunge 3 1
Ullvott Skrevet torsdag kl. 12:34 #33 Skrevet torsdag kl. 12:34 Eneste riktige svar når han snakker om den nye kjæresten er "Ja, hun er virkelig flott." For det er jo sant. Så får han heller oppdage "naturligheten" hennes steg for steg etterhvert som hun må etterfylle med kjemikalier. Du trenger ikke fortelle ham at han tar feil. 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:46 #34 Skrevet torsdag kl. 12:46 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Når man er helt glatt i ansiktet og ikke får noen linjer når man snakker eller ler, kinnene er eplerunde, leppene er fyldige og røde og vippene er lange og svarte, ser man godt at noe er fikset på. ts Anonymkode: f757a...d6b Men hva så. Who cares. Drit i det og fokuser på noen annet. Ikke sammenligne deg med andre. Da blir du aldri fornøyd med deg selv og livet. Anonymkode: 9d7c7...137 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:48 #35 Skrevet torsdag kl. 12:48 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ingenting, men han sammenligner sin dame med andre damer han kjenner/ser på gaten, og påpeker at de ser ut som takras sammenlignet med hans dame, og da blir jeg litt provosert bare. ts Anonymkode: f757a...d6b Da er jo han ikke en grei/respektfull fyr hvis han snakker sånn om andre damer. Kanskje finne deg en ny venn? Anonymkode: 9d7c7...137 8 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:49 #36 Skrevet torsdag kl. 12:49 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har en kompis som er fraskilt og godt voksen, barna er ute av redet og han har nettopp fått ny kjæreste som er veldig ønsket, siden han har vært på datingapper fra dag 1 etter at han flyttet ut fra eks-kona Damen han har blitt sammen med er en dame som utseendemessig er langt over hans liga og ser veldig flott ut for sin alder, men jeg ser at hun har botox, fillers, tatoverte bryn, permanent farge på leppene, falske negler og vippeextensions. Som kvinne på samme alder ser jeg lett dette, men min kompis sier at han er så heldig som har fått seg en dame som ser er så naturlig ut, og som skiller seg ut i mengden. Når man sammenligner den nye damen med hans eks-kone, er de som natt og dag, da eks-konen ikke brydde seg noe særlig om utseendet, og hverken nappet bryn, brukte litt sminke eller trente, men vet jeg at det ikke var grunnen til at han gikk fra sin kone, men heller det at de hadde vokst fra hverandre. Jeg har så lyst å si til min kompis at utseendet til den nye dama ikke er naturlig, og at hun nok hadde sett mer ut som oss andre, hvis hun ikke hadde gjort alt som jeg ramset opp lenger opp i innlegget, men vet at det ikke er hyggelig gjort. Er bare litt lei menn som tror at voksne damer våkner opp og ser smashing ut, uten sminke, rynker, med lange svarte vipper, uten grått hår og med røde lepper . Anonymkode: f757a...d6b Jeg ville ledd høyt bare og sett veldig rart på ham. Rart at hun ikke har gjort det selv, spør du meg. Å få skryt for noe som ikke er sant, er jo bare merkelig å ønske. 😅😅 Anonymkode: 32745...8d1 9 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:50 #37 Skrevet torsdag kl. 12:50 Sier han selv at hun er helt naturlig, eller har hun fortalt ham at hun ikke har endret utseendet sitt? Om det er det første så hadde jeg enten ikke sagt noe, eller det HMK foreslo på forrige side. Om det er hun selv som påstår at hennes utseende er helt naturlig, da lyver hun til ham, og da hadde jeg snakket med ham, for det er i så fall et dårlig varsel for det videre forholdet. Men, du må være 110 % sikker på at du har rett om du faktisk skal si noe slikt, for det er mulig å ta feil. (Jeg har f.eks. blitt fortalt av en som da utdannet seg til kosmetisk kirurg at jeg hadde både silikonimplantater i brystene og at jeg hadde tatt botox og trolig fillers - uten at jeg noen gang har gjort noe slikt med utseendet, er bare heldig med genene når det gjelder rynker og aldring, og passer kostholdet mitt, samt at jeg er god til å velge riktig bh.) Anonymkode: 2da73...d6b 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:50 #38 Skrevet torsdag kl. 12:50 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har en kompis som er fraskilt og godt voksen, barna er ute av redet og han har nettopp fått ny kjæreste som er veldig ønsket, siden han har vært på datingapper fra dag 1 etter at han flyttet ut fra eks-kona Damen han har blitt sammen med er en dame som utseendemessig er langt over hans liga og ser veldig flott ut for sin alder, men jeg ser at hun har botox, fillers, tatoverte bryn, permanent farge på leppene, falske negler og vippeextensions. Som kvinne på samme alder ser jeg lett dette, men min kompis sier at han er så heldig som har fått seg en dame som ser er så naturlig ut, og som skiller seg ut i mengden. Når man sammenligner den nye damen med hans eks-kone, er de som natt og dag, da eks-konen ikke brydde seg noe særlig om utseendet, og hverken nappet bryn, brukte litt sminke eller trente, men vet jeg at det ikke var grunnen til at han gikk fra sin kone, men heller det at de hadde vokst fra hverandre. Jeg har så lyst å si til min kompis at utseendet til den nye dama ikke er naturlig, og at hun nok hadde sett mer ut som oss andre, hvis hun ikke hadde gjort alt som jeg ramset opp lenger opp i innlegget, men vet at det ikke er hyggelig gjort. Er bare litt lei menn som tror at voksne damer våkner opp og ser smashing ut, uten sminke, rynker, med lange svarte vipper, uten grått hår og med røde lepper . Anonymkode: f757a...d6b Hva er problemet med at han liker dama han dater? Hvorfor må du "åpne øynene hans" på at dama har en del inngrep? Er du forelsket i kompisen og ønsker at han velger deg i stedet? Det kommer ikke til å skje. Hvis du ødelegger forholdet hans, kommer han fortsatt ikke til å velge deg. Hadde han villet ha deg, ville han ha valgt deg for lenge siden. Anonymkode: 2b960...aa3 5 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:52 #39 Skrevet torsdag kl. 12:52 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Når man er helt glatt i ansiktet og ikke får noen linjer når man snakker eller ler, kinnene er eplerunde, leppene er fyldige og røde og vippene er lange og svarte, ser man godt at noe er fikset på. ts Anonymkode: f757a...d6b Er du sjalu? Høres slikt ut. Hvis ikke….slutt å bry deg!! Anonymkode: 6f393...9f2 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:01 #40 Skrevet torsdag kl. 13:01 Jeg smører hele kroppen med Spenol, og har aldri tatt botox. Likevel var den nye damen til en kompis av meg overbevist om at jeg sminket bryn, hadde påsatte vipper, botox og fillers i kinnbena. "Fordi jeg kunne ikke se slik ut naturlig" At hun er overvektig, drikker alkohol ect, og aldri jeg, det forsto hun ikke. Anonymkode: 8b20f...399 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå