Gå til innhold

Min kompis tror at damen hans på 50 har et naturlig utseende, men jeg ser hun ikke har det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som er fraskilt og godt voksen, barna er ute av redet og han har nettopp fått ny kjæreste som er veldig ønsket, siden han har vært på datingapper fra dag 1 etter at han flyttet ut fra eks-kona

Damen han har blitt sammen med er en dame som utseendemessig er langt over hans liga og ser veldig flott ut for sin alder, men jeg ser at hun har botox, fillers, tatoverte bryn, permanent farge på leppene, falske negler og vippeextensions.

Som kvinne på samme alder ser jeg lett dette, men min kompis sier at han er så heldig som har fått seg en dame som ser er så naturlig ut, og som skiller seg ut i mengden.

Når man sammenligner den nye damen med hans eks-kone, er de som natt og dag, da eks-konen ikke brydde seg noe særlig om utseendet, og hverken nappet bryn, brukte litt sminke eller trente, men vet  jeg at det ikke var grunnen til at han gikk fra sin kone, men heller det at de hadde vokst fra hverandre.

Jeg har så lyst å si til min kompis at utseendet til den nye dama ikke er naturlig, og at hun nok hadde sett mer ut som oss andre, hvis hun ikke hadde gjort alt som jeg ramset opp lenger opp i innlegget, men vet at det ikke er hyggelig gjort.

Er bare litt lei menn som tror at voksne damer våkner opp og ser smashing ut, uten sminke, rynker, med lange svarte vipper, uten grått hår og med røde lepper .

Anonymkode: f757a...d6b

• Liker 19
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det din oppgave å si fra om dette, tenker du? Spiller det noen rolle for deg hva han tenker? 
La han kose seg, vel. Som forelsket er man jo uansett helt blind for feil. 

Jeg er forøvrig snart femti selv og kan ikke se Botox og fillers på andre. Det handler vel om hvilket fokus man har. 

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Herlighet, skjerp deg, du skal holde godt kjeft. 

Anonymkode: f2fb8...5f9

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Kålrota skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det din oppgave å si fra om dette, tenker du? Spiller det noen rolle for deg hva han tenker? 
La han kose seg, vel. Som forelsket er man jo uansett helt blind for feil. 

Jeg er forøvrig snart femti selv og kan ikke se Botox og fillers på andre. Det handler vel om hvilket fokus man har. 

Når man er helt glatt i ansiktet og ikke får noen linjer når man snakker eller ler, kinnene er eplerunde, leppene er fyldige og røde og vippene er lange og svarte, ser man godt at noe er fikset på.

ts

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Nei herlighet, dette er virkelig ikke din business! Lukter misunnelse på lang avstand 

Anonymkode: c40c0...bfe

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når man er helt glatt i ansiktet og ikke får noen linjer når man snakker eller ler, kinnene er eplerunde, leppene er fyldige og røde og vippene er lange og svarte, ser man godt at noe er fikset på.

ts

Og da spør jeg igjen, hva har det med deg å gjøre? 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Litt av en ting å henge seg opp i 😅

Anonymkode: e53a4...d0f

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet

Samma det vel 

Anonymkode: 28e79...1e3

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herlighet, skjerp deg, du skal holde godt kjeft. 

Når han forteller om hvor vakker, ung og naturlig hun ser ut sammenlignet med jevnaldrende damer, får jeg litt lyst å korrigere han litt.

ts

• Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når han forteller om hvor vakker, ung og naturlig hun ser ut sammenlignet med jevnaldrende damer, får jeg litt lyst å korrigere han litt.

ts

Du er bra nok som du er også.. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Kålrota skrev (2 minutter siden):

Og da spør jeg igjen, hva har det med deg å gjøre? 

Ingenting, men han sammenligner sin dame med andre damer han kjenner/ser på gaten, og påpeker at de ser ut som takras sammenlignet med hans dame, og da blir jeg litt provosert bare.

ts

• Liker 12
  • Nyttig 9
Skrevet

Du er bra nok som du er også.. 

Takk for det🙂

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ts

Da smiler du bare, skift tema og le litt inni deg. Ikke din sak å blande deg eller kommentere på.

Anonymkode: c2bbd...ebd

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ts

For egen del. Ikke for hans del. Bland deg ut. 

• Liker 6
Skrevet

Dårlig gjort å kalle andre mennesker for takras. Kompisen di er en umoden fjott

Anonymkode: 95911...cb0

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet

Neste gang dere treffes alle tre så spør henne "så fine vipper du har, hvor tar du de?" eller spør om hun har tips til en klinikk hvor du kan fikse leppene. Jeg hadde ikke holdt kjeft. Ikke fordi jeg er misunnelig, jeg driter i hvordan jeg ser ut og ikke NOEN mann kan få meg til å ville gjøre noe jeg ikke vil med eget utseende. Men jeg korrigerer løgnere, 7 av 7 dager i uka

Anonymkode: 50c43...751

• Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 15
Skrevet

Dette er et tema for senere, om han for eksempel gjør det slutt og har dette som en nærmest urimelig standard for andre kvinner. 

Det sagt - Så begynner jeg så vidt å lukte på 50 årene jeg også, nå påberoper jeg meg på ingen måte å være vakker, for det er ikke sant - Jeg har et helt normalt utseendet, men jeg eier ikke en rynke, jeg har røde lepper, har fremdeles lange mørke øyevipper (brynene har så vidt begynt å få noen grå går). Jeg er ikke 50 enda, men jeg kan ikke se at det skal endre seg så drastisk de neste årene. Det er ikke slik at bare fordi man er rynkefri og fin at man er full av botox, extentions eller annet. 

Anonymkode: e1c35...062

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har en kompis som er fraskilt og godt voksen, barna er ute av redet og han har nettopp fått ny kjæreste som er veldig ønsket, siden han har vært på datingapper fra dag 1 etter at han flyttet ut fra eks-kona

Damen han har blitt sammen med er en dame som utseendemessig er langt over hans liga og ser veldig flott ut for sin alder, men jeg ser at hun har botox, fillers, tatoverte bryn, permanent farge på leppene, falske negler og vippeextensions.

Som kvinne på samme alder ser jeg lett dette, men min kompis sier at han er så heldig som har fått seg en dame som ser er så naturlig ut, og som skiller seg ut i mengden.

Når man sammenligner den nye damen med hans eks-kone, er de som natt og dag, da eks-konen ikke brydde seg noe særlig om utseendet, og hverken nappet bryn, brukte litt sminke eller trente, men vet  jeg at det ikke var grunnen til at han gikk fra sin kone, men heller det at de hadde vokst fra hverandre.

Jeg har så lyst å si til min kompis at utseendet til den nye dama ikke er naturlig, og at hun nok hadde sett mer ut som oss andre, hvis hun ikke hadde gjort alt som jeg ramset opp lenger opp i innlegget, men vet at det ikke er hyggelig gjort.

Er bare litt lei menn som tror at voksne damer våkner opp og ser smashing ut, uten sminke, rynker, med lange svarte vipper, uten grått hår og med røde lepper .

Har du lyst på henne eller han selv?

Anonymkode: d270b...540

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Dårlig gjort å kalle andre mennesker for takras. Kompisen di er en umoden fjott

Anonymkode: 95911...cb0

Han har blitt 25 i hodet etter at han fikk ny dame, og jeg skjønner at han er overlykkelig over å ha kapret en dame som ser så bra ut siden han selv ikke er "et fruktfat" (hans egne ord)

ts

Skrevet

Jeg kan forstå behovet og lysten din for å få han til å forstå at det ikke er kjærestens utseendet som er det normale og naturlige. Det er noe med det å få være kvinne som eldes naturlig uten å bli nedvurdert dersom leppene er blassere og øyelokkene henger. Det handler liksom litt om hva mannfolk tror de kan forvente seg i godt voksen alder. Og litt om å være veldig overflatisk. 

Jeg tror ikke jeg hadde laget noen agenda av å informere han, men heller kommet med en kjapp og litt flirfull og humoristisk kommentar neste gang han eventuelt sier noe om det. Typ "Hehe, ja, dere mannfolk er nå bra lettlurt som ikke ser forskjell på naturlig og det som er fikset på. Bra for henne. Hun ei ei flott dame."

• Liker 12
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...