AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:00 #1 Skrevet torsdag kl. 10:00 Vært singel i snart 1,5 år nå og en ting jeg biter meg merke i; Fy F*aen det er mye utroskap som vanker der ute. Til det punktet jeg nesten bare må spørre - finnes det egentlig noen trofaste der ute? Bare på instagram får jeg stadig likes på story (åpen profil), fra menn i hytt og gevær - som både har familie, nyfødte unger og kjærester. Skriver kjæresten sitt navn i bio og alt ser rosenrødt ut - til å slide inn i dm min, like og kommentere.. Jeg får regelrett bare avsmak av hele "finne seg en mann, date og stifte familie" opplegget når jeg ser bak kulissene- for det er så enormt mange. Og det hele toppet vel seg på en fest for en del uker siden der jeg endte opp med å ligge med en fyr som sa han hadde en greie med en jente, men de så hverandre så sjeldent (avstand), og at de bare hadde vært en greie i 1 uke typ .. Ikke at det er innafor det heller, men han er en del år yngre og vet hvordan de kan holde på - både gutter og jenter. Ligger jo rundt som bare det, og få er seriøst etter så kort tid.. men men.. Til poenget; neida, fyren hadde vært i lag med denne jenten her i 3-4 mnd, og for 2 uker siden var de på sydentur i lag?!?! For at jeg fikk vite at 2 dager etter vi lå sammen besøkte han henne .. Og at han hadde nevnt til alle på festen at han hadde møtt en og fått kjæreste (før jeg kom), til og med postet henne på instaen hans.. Dette så jeg i ettertid, for søkte han opp. Han gjorde profilen sin privat etter jeg var med han - wonder why. Fy søren asså. Og når jeg viste litt interesse og sa han var søt - nei, da var hun glemt gitt og ville nesten ligge med meg PÅ FESTEN??! Asap - fordi han klarte ikke å motstå var hans ord... Jeg er en pen dame, og vet mange er intr seksuelt i hvertfall. Men og ha såååå lite respekt for kjæresten din og knappe vært sammen med hun noen mnd, da er ikke du mye glad i hun - spør du meg... det tror jeg vi alle kan være enige i. Og da er jeg bare sånn - finnes det egentlig noen trofaste ordentlige menn der ute? Jeg har faktisk mistet litt trua. Anonymkode: 56054...555 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:06 #2 Skrevet torsdag kl. 10:06 Menn er feige og desperate. Single, gifte, samboere eller i forhold. Ingen forskjell dessverre. Jeg har mistet troen for lengst. Mange menn oppfører seg som ville dyr på byen. Skulle tro de ikke hadde sett kvinnfolk før. Du er ikke alene om den skrekken for å si det slik. Jeg skyr menn som pesten. Stoler kun på menn med samme verdier som meg selv. Anonymkode: 2081b...4e1 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:10 #3 Skrevet torsdag kl. 10:10 Mannen min er trofast 100%🙂 Vært sammen i 21 år 🙂 Han drikker ikke, går ikke rundt på byen å treffer folk. Han har ikke sosiale medier🙂 Han har opplevd utroskap selv av tidligere kjærester og han hater det som pesten å vet hva det kan gjøre med en person. Anonymkode: b16f0...c7e 2 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:15 #4 Skrevet torsdag kl. 10:15 Det finnes flotte, trofaste menn, problemet er at de er få og som regel opptatt. Anonymkode: 11bfa...aad 1 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:17 #5 Skrevet torsdag kl. 10:17 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mannen min er trofast 100%🙂 Vært sammen i 21 år 🙂 Han drikker ikke, går ikke rundt på byen å treffer folk. Han har ikke sosiale medier🙂 Han har opplevd utroskap selv av tidligere kjærester og han hater det som pesten å vet hva det kan gjøre med en person. Anonymkode: b16f0...c7e Datingkulturen er annerledes nå enn for 21 år siden. Mye bruk og kast, og ghosting. Anonymkode: 2059f...de9 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:18 #6 Skrevet torsdag kl. 10:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Datingkulturen er annerledes nå enn for 21 år siden. Mye bruk og kast, og ghosting. Anonymkode: 2059f...de9 Jeg fant kjæresten min på Tinder, han er absolutt trofast og hel ved. Vi matchet i fjor og ble sammen tidlig i år. Man må bare være kresen og ikke gidde å møte alle useriøse. Anonymkode: 11bfa...aad 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:19 #7 Skrevet torsdag kl. 10:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Datingkulturen er annerledes nå enn for 21 år siden. Mye bruk og kast, og ghosting. Anonymkode: 2059f...de9 Ja skjønner det og er seriøst så glad jeg slipper å oppleve det. For tror jeg hadde mistet interessen for menn hvis jeg hadde skulle opplevd dagens datingskultur. Anonymkode: b16f0...c7e 1
Rosa Gnom Skrevet torsdag kl. 10:19 #8 Skrevet torsdag kl. 10:19 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vært singel i snart 1,5 år nå og en ting jeg biter meg merke i; Fy F*aen det er mye utroskap som vanker der ute. Til det punktet jeg nesten bare må spørre - finnes det egentlig noen trofaste der ute? Bare på instagram får jeg stadig likes på story (åpen profil), fra menn i hytt og gevær - som både har familie, nyfødte unger og kjærester. Skriver kjæresten sitt navn i bio og alt ser rosenrødt ut - til å slide inn i dm min, like og kommentere.. Jeg får regelrett bare avsmak av hele "finne seg en mann, date og stifte familie" opplegget når jeg ser bak kulissene- for det er så enormt mange. Og det hele toppet vel seg på en fest for en del uker siden der jeg endte opp med å ligge med en fyr som sa han hadde en greie med en jente, men de så hverandre så sjeldent (avstand), og at de bare hadde vært en greie i 1 uke typ .. Ikke at det er innafor det heller, men han er en del år yngre og vet hvordan de kan holde på - både gutter og jenter. Ligger jo rundt som bare det, og få er seriøst etter så kort tid.. men men.. Til poenget; neida, fyren hadde vært i lag med denne jenten her i 3-4 mnd, og for 2 uker siden var de på sydentur i lag?!?! For at jeg fikk vite at 2 dager etter vi lå sammen besøkte han henne .. Og at han hadde nevnt til alle på festen at han hadde møtt en og fått kjæreste (før jeg kom), til og med postet henne på instaen hans.. Dette så jeg i ettertid, for søkte han opp. Han gjorde profilen sin privat etter jeg var med han - wonder why. Fy søren asså. Og når jeg viste litt interesse og sa han var søt - nei, da var hun glemt gitt og ville nesten ligge med meg PÅ FESTEN??! Asap - fordi han klarte ikke å motstå var hans ord... Jeg er en pen dame, og vet mange er intr seksuelt i hvertfall. Men og ha såååå lite respekt for kjæresten din og knappe vært sammen med hun noen mnd, da er ikke du mye glad i hun - spør du meg... det tror jeg vi alle kan være enige i. Og da er jeg bare sånn - finnes det egentlig noen trofaste ordentlige menn der ute? Jeg har faktisk mistet litt trua. Anonymkode: 56054...555 Lærte du noe av dette? Det er vel det viktigste her. Menn som ikke klarer å motstå, det er vel egentlig voldtektsmenn det? Hvis man ikke klarer å styre sine lyster til en viss grad så burde man bli låst inne? Da er man jo en fare for samfunnet. Kan jo fort finne på å voldta mennesker fordi han ikke klarte å " styre " seg? Det hørtes veldig farlig ut.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:29 #9 Skrevet torsdag kl. 10:29 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vært singel i snart 1,5 år nå og en ting jeg biter meg merke i; Fy F*aen det er mye utroskap som vanker der ute. Til det punktet jeg nesten bare må spørre - finnes det egentlig noen trofaste der ute? Bare på instagram får jeg stadig likes på story (åpen profil), fra menn i hytt og gevær - som både har familie, nyfødte unger og kjærester. Skriver kjæresten sitt navn i bio og alt ser rosenrødt ut - til å slide inn i dm min, like og kommentere.. Jeg får regelrett bare avsmak av hele "finne seg en mann, date og stifte familie" opplegget når jeg ser bak kulissene- for det er så enormt mange. Og det hele toppet vel seg på en fest for en del uker siden der jeg endte opp med å ligge med en fyr som sa han hadde en greie med en jente, men de så hverandre så sjeldent (avstand), og at de bare hadde vært en greie i 1 uke typ .. Ikke at det er innafor det heller, men han er en del år yngre og vet hvordan de kan holde på - både gutter og jenter. Ligger jo rundt som bare det, og få er seriøst etter så kort tid.. men men.. Til poenget; neida, fyren hadde vært i lag med denne jenten her i 3-4 mnd, og for 2 uker siden var de på sydentur i lag?!?! For at jeg fikk vite at 2 dager etter vi lå sammen besøkte han henne .. Og at han hadde nevnt til alle på festen at han hadde møtt en og fått kjæreste (før jeg kom), til og med postet henne på instaen hans.. Dette så jeg i ettertid, for søkte han opp. Han gjorde profilen sin privat etter jeg var med han - wonder why. Fy søren asså. Og når jeg viste litt interesse og sa han var søt - nei, da var hun glemt gitt og ville nesten ligge med meg PÅ FESTEN??! Asap - fordi han klarte ikke å motstå var hans ord... Jeg er en pen dame, og vet mange er intr seksuelt i hvertfall. Men og ha såååå lite respekt for kjæresten din og knappe vært sammen med hun noen mnd, da er ikke du mye glad i hun - spør du meg... det tror jeg vi alle kan være enige i. Og da er jeg bare sånn - finnes det egentlig noen trofaste ordentlige menn der ute? Jeg har faktisk mistet litt trua. Anonymkode: 56054...555 Klart, det er jo bare å holde på slik så lenge det det finnes damer som deg som sprer beina selv for menn som sier at de har en annen dame, om det så bare har vært i en uke eller 3-4 mnd. Anonymkode: 9c543...777 1 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:33 #10 Skrevet torsdag kl. 10:33 Ja mange menn leter etter noen å være utro med - Jeg opplevde ofte dette da jeg var ung. Det var alltid min oppgave å si NEI - når flørten hadde gått lenge nok - Opplevde kanskje 1 eller 2 ganger at en mann satte en grense og husket at han var gift... Men jeg var ikke så attraktiv kanskje - kun pulbar... For møtte i det hele tatt mange useriøse menn. Lurt når det gjelder menn å være obs på at de går til sengs med hvem som helst også damer de ikke kunne tenke seg å bli kjærester med i det hele tatt... Viktig at vi kvinner husker å holde hodet høyt hevet enten vi roter med/ligger med dem eller ikke... Mange menn er så uten selvinnsikt at de "stempler" en dame som "billig" hvis hun har sex med dem... Men de er ikke selv billige da... lol.... Heldigvis tror jeg ikke kvinner bryr seg over hva slike umodne menn mener - Men jeg tror dessverre jeg tok innover meg en del sånne holdninger... Mye "slutshaming" fra menn dersom en kvinne våger seg på å ha noe sexliv... Men dette gjelder ikke dem selv... Kvinnen kan jo ha gode/redelige hensikter i forhold til mannen - Mens han kun er ute etter ONS... for menn ligger altså med hvem som helst også dem de egentlig ikke er interessert i.... Anonymkode: d929c...5f4
Trek Skrevet torsdag kl. 10:35 #11 Skrevet torsdag kl. 10:35 Det finnes mange gode og trofaste menn der ute. Problemet slik jeg ser det er at alle «idiotene» er mye mer frempå enn de ordentlige mennene. Derfor virker det for oss i andre enden som at det er så mange flere av de, mens i realiteten er de bare mer synlige. 6 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:40 #12 Skrevet torsdag kl. 10:40 Jeg er en veldig snill og pålitelig mann. Aldri vært utro, aldri slått noen. Er alltid i godt humør og er oppegående på alle måter. Dessverre er jeg ikke ute etter noe forhold og er da til liten hjelp. Men vi fins altså. Anonymkode: 8664b...a44 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:49 #13 Skrevet torsdag kl. 10:49 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Menn er feige og desperate. Jeg har vært i to forhold hvor kvinnen var utro. Jeg har vært i forhold i 17 år uten å være utro. Men du tenker dette er kjønnsbetinget? Anonymkode: 76228...161 8 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:55 #14 Skrevet torsdag kl. 10:55 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Og da er jeg bare sånn - finnes det egentlig noen trofaste ordentlige menn der ute? Jeg har faktisk mistet litt trua. Anonymkode: 56054...555 Selvfølgelig. I bøtter og spann. Men vi vanker ikke rundt på profilene dine, sender deg DM eller hopper til køys med deg på "første date". Anonymkode: 2aa52...dbf 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:56 #15 Skrevet torsdag kl. 10:56 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Og da er jeg bare sånn - finnes det egentlig noen trofaste ordentlige menn der ute? Jeg har faktisk mistet litt trua. Ja, men vi er allerede i seriøse forhold. Og nei vi vil ikke ha noen andre. Anonymkode: 254d3...0a3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:57 #16 Skrevet torsdag kl. 10:57 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Og da er jeg bare sånn - finnes det egentlig noen trofaste ordentlige menn der ute? Jeg har faktisk mistet litt trua. Joda, vi finnes. Men vi er ikke spennende nok for dere. Anonymkode: a85e8...c94 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:57 #17 Skrevet torsdag kl. 10:57 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vært singel i snart 1,5 år nå og en ting jeg biter meg merke i; Fy F*aen det er mye utroskap som vanker der ute. Til det punktet jeg nesten bare må spørre - finnes det egentlig noen trofaste der ute? Bare på instagram får jeg stadig likes på story (åpen profil), fra menn i hytt og gevær - som både har familie, nyfødte unger og kjærester. Skriver kjæresten sitt navn i bio og alt ser rosenrødt ut - til å slide inn i dm min, like og kommentere.. Jeg får regelrett bare avsmak av hele "finne seg en mann, date og stifte familie" opplegget når jeg ser bak kulissene- for det er så enormt mange. Og det hele toppet vel seg på en fest for en del uker siden der jeg endte opp med å ligge med en fyr som sa han hadde en greie med en jente, men de så hverandre så sjeldent (avstand), og at de bare hadde vært en greie i 1 uke typ .. Ikke at det er innafor det heller, men han er en del år yngre og vet hvordan de kan holde på - både gutter og jenter. Ligger jo rundt som bare det, og få er seriøst etter så kort tid.. men men.. Til poenget; neida, fyren hadde vært i lag med denne jenten her i 3-4 mnd, og for 2 uker siden var de på sydentur i lag?!?! For at jeg fikk vite at 2 dager etter vi lå sammen besøkte han henne .. Og at han hadde nevnt til alle på festen at han hadde møtt en og fått kjæreste (før jeg kom), til og med postet henne på instaen hans.. Dette så jeg i ettertid, for søkte han opp. Han gjorde profilen sin privat etter jeg var med han - wonder why. Fy søren asså. Og når jeg viste litt interesse og sa han var søt - nei, da var hun glemt gitt og ville nesten ligge med meg PÅ FESTEN??! Asap - fordi han klarte ikke å motstå var hans ord... Jeg er en pen dame, og vet mange er intr seksuelt i hvertfall. Men og ha såååå lite respekt for kjæresten din og knappe vært sammen med hun noen mnd, da er ikke du mye glad i hun - spør du meg... det tror jeg vi alle kan være enige i. Og da er jeg bare sånn - finnes det egentlig noen trofaste ordentlige menn der ute? Jeg har faktisk mistet litt trua. Anonymkode: 56054...555 Krake søker make. Innlegget ditt viser bare at du er en del av "problemet" du ikke liker. Anonymkode: 538ad...6de 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:57 #18 Skrevet torsdag kl. 10:57 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har vært i to forhold hvor kvinnen var utro. Jeg har vært i forhold i 17 år uten å være utro. Men du tenker dette er kjønnsbetinget? Anonymkode: 76228...161 Det er min erfaring så langt i livet. Tenker ikke at det er kjønnsbetinget. Det hadde du skjønt om du leste hele innlegget mitt. Jeg kan gjenta meg selv: Stoler kun på menn med samme verdier som meg selv. Anonymkode: 2081b...4e1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:58 #19 Skrevet torsdag kl. 10:58 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men vi er allerede i seriøse forhold. Og nei vi vil ikke ha noen andre. Anonymkode: 254d3...0a3 Nei, vi er ikke nødvendigvis i seriøse forhold. Anonymkode: 8664b...a44
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:14 #20 Skrevet torsdag kl. 11:14 Ja, de er der ute. Over alt. En del av de er opptatte, en god del av dem er uinteressante for deg, mange av dem finner deg uinteressant, mange vil du aldri møte og så er det resten da... Noen må gjerne jobbe litt med å være sitt beste selv, gå gjennom litt og opparbeide seg erfaringer før de blir den fantastiske mannen kvinnen ønsker. Mange har gått på en smell og utviklet seg. Veldig få mennesker er gullende rene. Men spiller det noen rolle egentlig? Du har jo allerede gjort deg opp en mening om menn og innehar et meget negativt syn. Jeg ville skydd deg som pesten da det (for meg) er et ganske rødt flagg å være så enveiskjørt i tankegangen. Anonymkode: a368b...8c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå