AnonymBruker Skrevet 13. november #1 Skrevet 13. november Av små mini-fetisjer (hvis det kan kalles det) er lukten av sex noe av det som opphisser mest. Hvis vi har knullet kvelden før, men sovnet uten å stå opp, er luktene av kjønn der når vi våkner. Det, og duften av det jeg kaller "varm sovehud". Til sammen blir jeg ellevilt kåt av det. Følelsen da å ha sex på nytt, uten å ha stått opp, med varme kropper, nesten uutholdelig fulle blærer, hard morgenpikk og våt av "gammel moro" der nede, er den aller beste sexen. Dype støt, helt ut for hver gang, slik at hver inntrengning er som den første, og lukten som blir sterkere... Det er da jeg får vaginalorgasmer, stort sett bare da. Jeg kan tenne bare på tanken, slik at jeg blir kveldskåt bare for å vite at det vil bety morgenkos. Dette er fullstendig uskyldig sammenlignet med andres tenninger, BDSM og ekshibisjonisme og sånt - jeg vet. Noen synes sikkert det er teit å knytte så mye tenning det helt vanlige greier. Men det er meg. Som et alternativ til alle avanserte og viderekomne sex-greier, har du en uskyldig, alminnelig eller "kjedelig" greie som er helt nok og veldig bra for deg? Anonymkode: 218c2...c4e
AnonymBruker Skrevet 13. november #2 Skrevet 13. november Tja. Personlig kan morgenmus bli alt for sleipt for meg. Kåt mus, utflod og gårdagens sædrester gir ofte en smørning som gir lite følelse. Lukta av 3 dager gammelt rekeskall foran og ridderost bak kan jeg styre meg for. Anonymkode: 33b29...4a5
AnonymBruker Skrevet 13. november #3 Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja. Personlig kan morgenmus bli alt for sleipt for meg. Kåt mus, utflod og gårdagens sædrester gir ofte en smørning som gir lite følelse. Lukta av 3 dager gammelt rekeskall foran og ridderost bak kan jeg styre meg for. Anonymkode: 33b29...4a5 Hehe Kanskje er det kuken din som er litt for liten til å fylle morgenmusa skikkelig? Anonymkode: 971aa...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 13. november #4 Skrevet 13. november Kveldssex-dufter er ikke ufreshe om morgenen. Anonymkode: 218c2...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november #5 Skrevet 13. november Én ting er i hvert fall helt sikkert, ei hårete fitte lukter mye bedre enn ei glattbarbert ei. Det er allmennkunnskap, så det nytter ikke å diskutere dette. Anonymkode: 23e8b...bfa 3
AnonymBruker Skrevet 13. november #6 Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lukta av 3 dager gammelt rekeskall foran og ridderost bak kan jeg styre meg for. Anonymkode: 33b29...4a5 Det skal vel mer enn en natt til for å gro rekeskall og ridderost? Anonymkode: 5452b...495 1
AnonymBruker Skrevet 13. november #7 Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det skal vel mer enn en natt til for å gro rekeskall og ridderost? Anonymkode: 5452b...495 Selvfølgelig, men uerfarne guttebasser vet ikke bedre... Det samme gjelder forøvrig menn. Anonymkode: 23e8b...bfa
AnonymBruker Skrevet 14. november #8 Skrevet 14. november Liker ikke å ha sex morgenen etter kveldssex før en dusj. Men elsker lukten etter han har kommet i meg som jeg kan kjenne hele dagen derpå. Anonymkode: 0af08...0fa
AnonymBruker Skrevet 14. november #9 Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Liker ikke å ha sex morgenen etter kveldssex før en dusj. Men elsker lukten etter han har kommet i meg som jeg kan kjenne hele dagen derpå. Anonymkode: 0af08...0fa Interessant at det er kvinner som mener dette. Fruen her i huset lar meg som regel ikke slippe til dagen derpå, siden hun ikke føler seg ren. Så om jeg har ambisjoner om sex 2 dager på rad, bør jeg satse på å komme utenpå henne i stedet for inni. Anonymkode: 33b29...4a5
AnonymBruker Skrevet 14. november #10 Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Interessant at det er kvinner som mener dette. Fruen her i huset lar meg som regel ikke slippe til dagen derpå, siden hun ikke føler seg ren. Så om jeg har ambisjoner om sex 2 dager på rad, bør jeg satse på å komme utenpå henne i stedet for inni. Anonymkode: 33b29...4a5 Det er bare å ta en kjapp dusj. Dette handler kun om de gangene man har knullet og står opp full av cum og squirt over alt. Hverken jeg eller mannen vil være skitne (udusjet) før sex men det fikser vi fort. Og begge er enige så det blir sex hver dag, nydusjet. Anonymkode: 0af08...0fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå