AnonymBruker Skrevet 13. november #21 Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): 😬 Dette er vel tull? Anonymkode: 18775...fe5 Dessverre er det mange som tenker slik. Veldig trist realitet. Anonymkode: e21b5...d77
AnonymBruker Skrevet 16. november #22 Skrevet 16. november Tror ikke helt på de som sier de ikke tenker noe. Anonymkode: 71469...977
AnonymBruker Skrevet 16. november #23 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 20.32): Spørs hvem jeg knuller. Om det er digge unge kvinner med bra kropp tenker jeg på at dette er digg. Knuller jeg fruen tenker jeg enten på de yngre kvinnene eller så tenker jeg på at hun blir pult av andre menn. Anonymkode: 5660d...30c Herregud så stusselig. Stakkars kona. Anonymkode: d9f0a...4ed 4
AnonymBruker Skrevet 16. november #24 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 12.11.2025 den 23.59): Hva foregår inne i hodet når du har sex? Noen tanker eller rare bilder som dukker opp? Anonymkode: 71469...977 Hva vi skal ha til middag,oppvasken,huske å gå opp med søppeldunken idag. Anonymkode: 57d0f...18a
AnonymBruker Skrevet 16. november #25 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror ikke helt på de som sier de ikke tenker noe. Anonymkode: 71469...977 Fordi du ikke gjør det så er det ikke sant? Naivt. Jeg tenker ikke på noe som helst annet enn å nyte sexen med typen, tenker på alt jeg kjenner. Hvor pikken treffer. Neste stilling, lydene han lager osv. nada null annet. Aldri tenkt på en annen person enn den jeg har sex med. Verken med han eller noen andre. Er helt i øyeblikket Anonymkode: d9f0a...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 16. november #26 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 10.58): "Bli ferdig" Anonymkode: 5a370...d6c Du bør ikke ha pliktsex, men heller ta ansvar sånn at du får et sexliv hvor du nyter. Anonymkode: 15c5a...933 1
Topper og daler Skrevet 16. november #27 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi du ikke gjør det så er det ikke sant? Naivt. Jeg tenker ikke på noe som helst annet enn å nyte sexen med typen, tenker på alt jeg kjenner. Hvor pikken treffer. Neste stilling, lydene han lager osv. nada null annet. Aldri tenkt på en annen person enn den jeg har sex med. Verken med han eller noen andre. Er helt i øyeblikket Anonymkode: d9f0a...4ed Men du stopper ikke å tenke. Man tenker alltid noe. Med mindre man er død. 1
Topper og daler Skrevet 16. november #28 Skrevet 16. november Gjennom et langt liv, og kanskje langt samliv, finner jeg det usannsynlig at man ikke en og annen gang tenker på andre enn partneren. Ikke det at det skjer jevnlig, nødvendigvis, men en og annen gang i det minste. Både i seksuelle og ikke-seksuelle settinger. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå