Gå til innhold

Hva tenker du på når du har sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foregår inne i hodet når du har sex? Noen tanker eller rare bilder som dukker opp? 

Anonymkode: 71469...977

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyter lukten av han, tanken på at han elsker meg, at han er inni meg. Prøver å ikke være høylytt om andre er hjemme.

Og håper han ikke tenker på noen andre. Trist, men sant.

Anonymkode: 18775...fe5

• Hjerte 4
Skrevet

«Ikke promp! Ikke promp! Ikke promp!»

Anonymkode: 04ae9...c8e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker på mye rart egentlig... 

" Har han det godt nå?". " Åh nei, han er sliten!".. "Burde jeg bytte stilling?" 

Eller de vanlige 

" Hva skal man lage til middag? - neeei nå må jeg ikke tenke på sånt midt under sex da!" 

🤭

• Liker 4
Skrevet

Om jeg er skikkelig tent så tenker jeg ikke. Jeg bare er, sanser og nyter. 

Anonymkode: 3cb99...f75

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette. 

Anonymkode: fa792...8cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig! 

En sjelden gang, om jeg sliter med å komme, så kan det være at jeg tenker på nabojenta. 

Anonymkode: d5562...959

• Liker 2
Skrevet

Ingenting. Med mindre Kjære spør om noe.
Sex og onani er de få gangene hode mitt er stille. Herlig. 

• Liker 1
Skrevet

Tenker på reker. 

Anonymkode: 14621...35c

• Liker 1
Skrevet

Tenker på en deilig varm kropp som presser seg mot meg og inn i meg. Blir så febrilsk at jeg klorer på ryggen...

Anonymkode: 945b5...d98

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enig! 

En sjelden gang, om jeg sliter med å komme, så kan det være at jeg tenker på nabojenta. 

Anonymkode: d5562...959

Nabojenta..? Hvor gammel er hun? 

Ellers er mitt svar likt som Anon...f75. Og de tankene som eventuelt kommef, går på samspillet oss mellom, "kanskje jeg skal prøve x, y, z", eller "jeg vil gjerne at han x.y.z" og dette kommuniserer jeg deretter enten verbalt eller med kroppen. Osv. 

Jeg vet mange andre ofte får "flashbilder" opp underveis, enten av seksuell art eller helt tilfeldige bilder. 

Anonymkode: e21b5...d77

Skrevet

"Bli ferdig"

Anonymkode: 5a370...d6c

• Nyttig 1
Skrevet

Tenker lite, bortsett fra når jeg har kommet og han ikke er ferdig, da tenker jeg «håper han kommer snart» 

Anonymkode: d1b10...632

Skrevet

tenker på damen jeg ligger med, ser på kroppen hennes.

om jeg ligger med en ff, kan det også hende jeg tenker på andre damer jeg har pult med.

Anonymkode: 4220c...665

Skrevet

Tenker på Jean, Nina eller Ellen Christine  hvis det skal gå for meg.

Anonymkode: 26a12...112

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva foregår inne i hodet når du har sex? Noen tanker eller rare bilder som dukker opp? 

Jeg har ADD og veldig dårlig selvbilde. Blir fort stressa om det er meningen at jeg skal motta og nyte. Har et sted nær der jeg vokste opp som jeg alltid begynner å tenke på under sex. Hjernen min begynner helt automatisk å tenke at jeg går tur der. Det begynte da jeg var sammen med eksen og fikk masse seksuelle traumer. Jeg har ingen traumer pågående nå, har et fantastisk sexliv med kjæresten min. Men jeg er redd for å skuffe han og redd for å gjøre ting feil (selv når jeg får og kun skal slappe av). Og hjernen min begynner å gå turer i det området.... 

Men det er kun hvis jeg skal motta. Ikke hvis vi har sex med hverandre eller jeg gir han. Da er det full fokus på han og oss.

Anonymkode: 9288f...9a7

Skrevet

Spørs hvem jeg knuller. Om det er digge unge kvinner med bra kropp tenker jeg på at dette er digg. Knuller jeg fruen tenker jeg enten på de yngre kvinnene eller så tenker jeg på at hun blir pult av andre menn.

Anonymkode: 5660d...30c

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Spørs hvem jeg knuller. Om det er digge unge kvinner med bra kropp tenker jeg på at dette er digg. Knuller jeg fruen tenker jeg enten på de yngre kvinnene eller så tenker jeg på at hun blir pult av andre menn.

😬

Dette er vel tull?

Anonymkode: 18775...fe5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bli ferdig snart daaa 

Anonymkode: fb8bc...706

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Forbausende ærlig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...