AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #1 Skrevet 12. november 2025 Det har ikke jeg, og jeg lurer på om det er noe jeg bør vite når jeg nå skal dit om en uke ? Jeg har bare vert i Tyrkia (som syden) tidligere. Hvordan er prisnivået der feks ? Vi reiser med Ving no denne gangen helt impulsivt. Er det noen som vet hvor lang tid det er fra flyplass til playa de las Americas ? Anonymkode: fbf9b...b45
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #2 Skrevet 13. november 2025 Vært der et par ganger så ingen ekspert. Prisnivå litt lavere enn Norge, særlig på mat/drikke/spise ute. Flyplassen er vel sør på øya og det er også playa de las americas, så det er ikke så lang vei. Men her hadde jeg faktisk sett på et kart før avreise - sett deg litt inn forholdene på øya - man får alltid mer ut av ferien hvis man har gjort et minimum av forberedelser er min erfaring. Personlig synes jeg ikke playa de las Americas er noe særlig fint, det er et typisk turiststed. Så reis litt rundt hvis dere vil oppleve noe annet enn hoteller, strand, øl og britiske turister. Anonymkode: dc032...596
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #3 Skrevet 14. november 2025 Det er 2 flyplasser der, men antar du lander i sør? Og det er vel buss med ving hvis det er pakketur? I så fall er vel det som tar tid og kjøper innom en haug av steder, så taxi er er alternativ. prisnivået er litt lavere enn Norge, men ikke veldig billig lenger. Det viktigste i playa de las Americas er puben « den glade viking» Ellers er det jo digg på stranden om været er fint? Anonymkode: ab753...ecd
test1e Skrevet 15. november 2025 #4 Skrevet 15. november 2025 (endret) Skal du/dere nedover nå så blir det vel basseng tipper jeg. Tenerife er litt mer værutsatt enn Granka sør. Ikke lange biten fra flyplassen. 20 min kjøring. Ellers kan jeg tipse om en pub. The Gaelic Corner. Bruker å ha live musikk oppe. I 23- 24-tiden, når live musikk avsluttes der, er det ned i kjelleren(Trapp ned både inne og ute) hvor det er live rock. dansing og generelt høy stemning https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g562820-d4134702-Reviews-The_Gaelic_Corner-Playa_de_las_Americas_Arona_Tenerife_Canary_Islands.html Endret 16. november 2025 av test1e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #5 Skrevet 16. november 2025 *vært (ikke vert) Jeg har bare vært på Tenerife én gang, og da bodde vi i Fañabé. Det ligger litt lengre nordvest enn Playa de las Américas. Vi besøkte faktisk ikke selve Playa de las Américas, men Fañabé-stranden var i alle fall ganske fin. Vi var der i høstferien, så det var en del vind, og vi badet ikke så mye i havet. Hadde oppvarmet basseng på hotellet. Prisnivået var helt ok, lavere enn i Norge. Anonymkode: 72fb7...23e 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #6 Skrevet 16. november 2025 Vært der for lenge siden.Avstanden fra flyplass er ca 30 min.Stranden der hadde brun sand Da jeg var der på denne tiden av året,var det nesten for kaldt til å bade.Var uti kun 1 ggn,og selv ved bassenget på hotellet var det for kaldt.Håper du er heldigere! Anonymkode: 31ae0...bc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå