Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Ja, jeg er ofte kåt. Veldig ofte, kanskje tilogmed for ofte.....Det er vel liksom mannens domene det der å være kåt og innrømme det. Jeg har en liten følelse av at jeg er kåtere enn det som er normalt blandt kvinner? Jeg er veldig lettanntennelig, en liten erotisk novelle, en naken mann, en liten fantasi er nok til at jeg blir kåt. Jeg leser mye om sex, er veldig opptatt av sex og nyter sex til det fulle. Nå er jeg så heldig at partneren min syns det er vannvittig godt at jeg blir så fort kåt, og at jeg liksom mister "hodet" litt akkurat som han gjør. Han elsker at jeg forteller at jeg er kåt og vi har like stor sexdrive begge to. Hadde vi bodd sammen så ville vi nok ha hatt sex hver dag minst.... Jeg har ikke turt å innrømme dette før for kvinner skal jo være så tekkelige, eller? Noen vil kanskje syns at kvinner som meg er vulgære som tydelig viser at jeg er kåt? Nå er det ikke sånn at jeg viser det til alle og enhver da, men til sexpartneren min ja da både viser jeg og sier jeg det......
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 Jeg ser frem til den dagen når kvinner ikke må fortelle at de også blir kåte, og når gutter ikke må fortelle at de også har følelser.. Men, heldige deg..slik burde alle kvinner ha det.
T.S Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 her tror jeg noen har gått glipp av at vi nå lever i 2006...
Cognizance Skrevet 31. mars 2006 #4 Skrevet 31. mars 2006 Det er vel liksom mannens domene det der å være kåt og innrømme det. Jeg har ikke turt å innrømme dette før for kvinner skal jo være så tekkelige, eller? Noen vil kanskje syns at kvinner som meg er vulgære som tydelig viser at jeg er kåt? ← Det der er begrensninger som bare finnes inn ditt (og en del andre kvinners) hode. ...tror jeg da. Seksuell skam er ikke noe som bare finnes hos kvinner. Dette dreier seg like mye om generelle tabuer, som kjønnsroller.
Gjest Jente81 Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Å så heldig du er.... Kunne ønske jeg også var slik........ savner det å være kåt...... savner det å ha noen å være kåt på, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå