Gå til innhold

Full bukplastikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vond er tiden etter operasjon? Jeg skal også sy magemusklene. Er det smertefullt i dagene / ukene etter operasjon? Ville du gjort det igjen eller var det en forferdelig opplevelse? 

Anonymkode: 59e9c...0c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok full buk med sammensying av magemusklene for 12 år siden, hadde gjort det igjen, enormt deilig å bli kvitt den magen etter 3 ks.

Du får god smertelindring, jeg kjente lite smerte fra magen, men fikk veldig vondt i ryggen siden man må gå krokbøyd den første uken før man gradvis retter seg opp.  Du må ta det helt med ro selv om du kjenner deg fin, for mye aktivitet vil gjøre at du hovner mer opp og det er ubehagelig. Min venninne tok også full buk, men tok det ikke med ro, så enkelte kvelder sto magen ut som en ballong.

Jeg var sykemeldt i 6 uker, ble et par uker ekstra da jeg fikk en liten infeksjon i såret. 

Tenk på at det kun er en uke eller to med litt smerter og ubehag, det klarer du. Er du plagget av ryggsmerter pga magemusklene som jeg var, så forsvinner de. Lykke til 😊

Anonymkode: 0b63b...915

AnonymBruker
Skrevet

Ikke veldig vondt. Har mensenkramper som er verre, og tok smertestillende ved behov. 
Hadde 3 uker sykemelding, det gikk fint. Ble sliten i ryggen av å ikke stå rakt, men er superfornøyd med resultatet. Magen ble finere enn jeg kunne ha drømt om. Hadde gjort det igjen omså smertene var mange ganger verre. 

Anonymkode: c87df...4f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...