AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:51 #1 Skrevet onsdag kl. 19:51 Har kjøpt kiselgur (Insektsnix) på Plantasjen. Det slo meg ikke da, men det er ikke noe tut på flasken for å kunne legge kiselguren ned på gulvet, jeg må altså ta det med en skje eller småriste flasken inni en liste eller i hjørnet av gulvet osv. Men problemet er jo at kiselgur er et fint støvlignende preparat som ikke skal virvles opp i luften på grunn av faren for silikose, jeg tenkte å bruke munnbind når jeg gjør det - men samtidig, hvordan skal få sikret at dette ikke virvler opp i luften IDET jeg forsiktig rister det ut av flasken og lignende? Noen med gode forslag? Anonymkode: 6820e...f3d
AprilLudgate Skrevet onsdag kl. 19:57 #2 Skrevet onsdag kl. 19:57 Du får ikke gjort dette særlig praktisk, nei. Er derfor man får inn fagfolk som sprøyter middel inn i listene. Bruker selv kiselgur i plantejord, men den legger seg jo på jorda og bindes der uten å virvles opp.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:02 #3 Skrevet onsdag kl. 20:02 Bruk en finhåret pensel. Anonymkode: 4cce2...b57
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:58 #4 Skrevet onsdag kl. 20:58 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Bruk en finhåret pensel. Anonymkode: 4cce2...b57 ja den var ikke dum! takk for tipset Anonymkode: 6820e...f3d
Elle Melle Skrevet onsdag kl. 21:13 #5 Skrevet onsdag kl. 21:13 Skadedyrskongen selger sånne til kiselgur: Ellers kan man kanskje brette et ark, legger pulver i bretten og bruke det til å dosere med? 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:39 #6 Skrevet fredag kl. 00:39 For en eksepsjonelt klønete måte å skulle "løse" dette på. Ring et skadedyrfirma og få utført en ordentlig sanering. Herregud, folk altså 😅 Anonymkode: e79f5...48a
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 03:42 #7 Skrevet fredag kl. 03:42 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For en eksepsjonelt klønete måte å skulle "løse" dette på. Ring et skadedyrfirma og få utført en ordentlig sanering. Herregud, folk altså 😅 Anonymkode: e79f5...48a Herregud folk altså? Ser ikke noe problem med hva «folk» gjør i tråden her? Anonymkode: 866da...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå