Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest camper
Skrevet

Jeg er på desperat jakt etter helt vanlige svarte sko som passer til skjørt OG som er behagelig å gå med.

Likte disse nokså godt...men er litt usikker? Hva tenker du? Vet du om noen liknende? Ikke aaaltfor høy hæl please.

Videoannonse
Annonse
Gjest camper
Skrevet
Disse var også veldig fine :) Men litt for åpen tror jeg..men muligens et alternativ.
Gjest Gjesta
Skrevet

I og for seg fine sko, men jeg syntes hælen var litt rar og klumpete.

Gjest Backstroker
Skrevet

Disse ville nok kledd deg ja! :kyss: Begge to! ;)

Gjest camper
Skrevet
I og for seg fine sko, men jeg syntes hælen var litt rar og klumpete.

Det var tilfeldigvis hælen som jeg er litt usikker på.. Burde vel slepe meg til Oslo og prøve dem.. Disse grønne var også søte.. Men hvor er de svarte skoene mine tro.....

Gjest Gjesta
Skrevet
Det var tilfeldigvis hælen som jeg er litt usikker på.. Burde vel slepe meg til Oslo og prøve dem.. Disse grønne var også søte.. Men hvor er de svarte skoene mine tro.....

De grønne var veldig fine, synes jeg. Selv sikler jeg på noen pumps/mokasiner fra Bronx, med litt hæl og perlebroderi på fronten. Finnes i både brunt og svart. :) Har dessverre ikke bilde.

Gjest Gjest
Skrevet
De grønne var veldig fine, synes jeg. Selv sikler jeg på noen pumps/mokasiner fra Bronx, med litt hæl og perlebroderi på fronten. Finnes i både brunt og svart. :) Har dessverre ikke bilde.

Bronx er godmerket det.. Må reise ned til Oslo på mandag. Og gjøre mitt beste for å ikke komme hjem med noen søte sandaler istedet for de praktiske svarte :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Bronx er godmerket det.. Må reise ned til Oslo på mandag. Og gjøre mitt beste for å ikke komme hjem med noen søte sandaler istedet for de praktiske svarte :ler:

Jeg kjøpte akkurat "praktiske" svarte, knehøye støvletter. Ni cm høy hæl, ganske smal, helt glatt skinn. Jeg er forelsket :hjerter:, men skoene er kanskje ikke de beste jeg har, for å si det sånn :ler:

Kategoriene "fin" og "god å gå i" er gjensidig utelukkende, sånn som jeg ser det. Forresten har kanskje Vagabond også noen fine sko? Bronx og Vagabond er i hvertfall favorittmerkene mine. :)

Gjest camper
Skrevet

Liker også Vagabond godt, men synes de ofte lager litt fotform-aktige sko..

Har noen sandaler/småsko fra Campers som ble kjøpt før de gjorde merket klumpete og freakete. De er kjempegode, men ser ikke ut som om de lager slike mer :(

Støvletter er forresten veldig praktiske... Hvis praktisk betyr sexy ;)

Skrevet
Disse ville nok kledd deg ja! :kyss: Begge to! ;)

Skauta is back!! :)

Skoene var fiiine :)

Gjest Backstroker
Skrevet
Skauta is back!! :)

Skoene var fiiine :)

Hvem i alle dager er denne Skauta? Utdyp, vakre kvinne :kyss:

Skrevet
Hvem i alle dager er denne Skauta? Utdyp, vakre kvinne :kyss:

Det er deg, storbrukaren av denne :kyss:

:ler:

Gjest camper
Skrevet
Det er deg, storbrukaren av denne  :kyss:

:ler:

Hver gang jeg ser :kyss: så ser jeg en liten kylling, hehe. Søtt nok det også

Skrevet
Hver gang jeg ser :kyss: så ser jeg en liten kylling, hehe. Søtt nok det også

Passar fint no til påske ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...