Helene Skrevet 12. november 2025 #1 Skrevet 12. november 2025 Jeg brakk håndleddet for 4 uker siden. Falt i trappen. Nå har jeg aldri brukket noe før. Mitt første inntrykk, havnet på et rom med en veldig ok dame. Hun sa, ikke overbelast andre armen. Datter mener at jeg må ha mer antiskli i trappen. Jeg har kommet fram til, siste del av trappen har kun gelender på ene siden. Jeg trenger gelender på begge sider. Jeg har falt 2 ganger iløpet av 3 år. Hva tenker dere. Mere antiski. Eller gelender på resten av trappen.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #2 Skrevet 12. november 2025 Det må du da klare å avgjøre selv. Vi aner ikke hvordan trappa di er. Anonymkode: 168a9...288
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #3 Skrevet 12. november 2025 Kjøp deg sklisokker. Ekstra gelender blir stygt og mere antiskli i trappa blir heller ikke pent. Jeg skled på kjøkkengulvet og knakk håndleddet. Det kan skje hvor som helst. Anonymkode: ff538...644
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #4 Skrevet 12. november 2025 Begge deler, så er du på den sikre siden! Anonymkode: aa6dd...707 1
Helene Skrevet 12. november 2025 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2025 Jeg har tenkt veldig. Du kan ikke gå med sklisokker hver dag. Og til enhver. Jeg tror min trapp mangler gelender på venstre side. Siste 3 steg. Trappen min har antiskli Nå er jeg tenk. Må få opp gelender på venstre side og.
veronica<3 Skrevet 12. november 2025 #6 Skrevet 12. november 2025 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod. 1
Fremhevede innlegg