Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

har noe på gang med en utroligsnill fyr som jeg er sikker på kunne dødd for meg. Han er så utrolig god!! (Vi er veldig unge , 23 år)

Forå gjøre dette kort har han en tendens til å være veldig ivrig blandt kamerater og han mister alle vennene sine pga av dette! han blir så ekstrem med alt ting når det gjelder å være med gutta, og mange sier han skifter personlighet...

Med meg er han bare seg selv:) han som jeg liker!!

Men lurer litt på om dere hadde brydd dere hva andre hadde sagt ?

Må bare understreke at denne karen er 110% god mot sine og ville aldri gjort noe for å såre dem.. vennene blir bare litt lei av han virker det som..

uff..what to do? hadde dere brydd dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Backstroker
Skrevet

Jeg ville ha sendt en venninde undercover.

Få henne til å undersøke litt for deg hvordan han er rundt sine venner, og er han en udugelig kjøter, gir du han kurven.

:kyss:

Gjest Piper
Skrevet

Jeg ville sett hvordan han var mot meg, og hadde ikke brydd meg om hva andre måtte mene. Virker ikke som han har noen særlig gode kamerater heller da, som snakker drit om han.

Skrevet

Jeg skjønner at det føles vanskelig når han ikke er godt likt av andre.

Men, det er deg han eventuelt skal være sammen med, og det viktigste bør jo være hvordan han behandler deg. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det jeg hadde reagert på er at han “skifter personlighet”, hvem/hva blir han da?

Gjest Gjest
Skrevet

Har vært i samme situsjon, og det er ikke enkelt. Han var verdens snilleste med meg, den perfekte kjæreste! Aldri noen som har vært så snill mot meg som han! Men ingen av vennene mine likte ham, og han hadde ikke så stor omgangskrets fordi han ble oppfattet som brautende og slitsom. Holdt på frem og tilbake noen år, før jeg trakk meg fra hele opplegget. Nå har han samboer, og har ''roet ned " personligheten sin i forhold til tidligere. Angrer som en gal på at jeg ikke benyttet sjansen og holdt på ham mens jeg kunne! Gode gutter vokser ikke på trær, og det betyr egentlig mer for meg at vi to har det bra sammen enn at alle vennene mine syns han er en kjekk kar. Stol på dine egne følelser, det er tross alt du som skal være sammen med ham!

Gjest Gjest
Skrevet
Det jeg hadde reagert på er at han “skifter personlighet”, hvem/hva blir han da?

Det lurer jeg også på.. Hvordan blir han? Er det noe han kan jobbe med for å forandre på?

Gode sosiale evner er jo viktig.. Spesielt om man skulle gifte seg, få barn etc..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde nok blitt skeptisk i dag, men sannsynligvis ikke som tyveåring. Ofte kan det være at kameratene ser noe man ikke ser selv. Kjærlighet gjør blind vet du. Mye kan dukke opp underveis som man ikke så i starten, men som kanskje kameratene har sett. Som f.eks. kontrollbehov, sjalusi, temperament.

Mener ikke at man skal sluke alt andre sier, men kanskje forsøke å ta et skritt tilbake og vurdere partneren så objektivt som man er i stand til?

Gjest Gjest
Skrevet

Min kjæreste er samme type. Han er verdens snilleste, mest omtenksomme og kjærlige med meg. Men det er mange som som ikke liker han fordi han er som din, litt brautende og tøff.

Ta vare på gutten din! Mest sannsynlig er han som han er med kameratene sine, fordi han er usikker og vil gjerne være "noe til kar". Sammen med deg er han trygg og da kommer de gode og harmoniske sidene fram.

Men du må snakke med han om dette, og gi han masse kjærlighet slik at han blir trygg og harmonisk også utenfor dine omgivelser.

Noen menn er nå engang slik at de tror de må være tøffe hele tiden.

Lykke til og vær tålmodig.

Gjest Miloine
Skrevet

På spørsmålet ditt vil jeg svare NEI!

Nei, du skal ikke bry deg om det i det hele tatt!

Så lenge du føler at han er den rette for deg, så skal du overse hva andre tenker, mener og sier om han.

Han er god mot deg, og det er det viktigste.

Skrevet

Så lenge han behandler deg pent (og andre som står ham nær) så synes jeg ikke du skal bry deg så mye med hva kameratene sier. Sånn som du beskriver det så er jo "problemet" at han blir litt for intens i venneflokken, men så lenge han ikke oppfører seg slik mot deg så bør det ikke være noe problem.

Skrevet

På sp ditt må jeg svare NEI fordi det er DU som er sammen med han :) Hadde han derimot ikke respektert deg og behandlet deg som en dritt, da hadde saken stilt seg i et helt annet lys....

Hva ALLE andre måtte tenke og mene er HELT UVESENTLIG..... :enig_anim:

Det at han oppfører seg annerledes mot kamerater er sikkert fordi han innerst inne er usikker på seg selv og vil vise at han er en morsom dude. Det er veldig vanlig i den alderen du befinner deg i nå, man skal liksom kjekke seg å vise at man er kar!

Ha mer tro på deg selv og dine egne følelser.

:klem:

Skrevet

Hold på fyren, og prøv å bygge opp selvtilliten hans. Folk som er litt usikre på seg selv, kan godt bli veldig brautende overfor de de er usikre overfor. Men hvis han får mer tro på seg selv, så vil han kanskje bli mer avslappet overfor kameratene også. Kanskje du kan få ham med på noe han mestrer, så får han bekreftelse på at det er noe han også kan.

Han føler sikkert ikke at han må bevise noe for deg, derfor går dere to bra sammen. :)

Catzy

Skrevet
På spørsmålet ditt vil jeg svare NEI!

Nei, du skal ikke bry deg om det i det hele tatt!

Så lenge du føler at han er den rette for deg, så skal du overse hva andre tenker, mener og sier om han.

Han er god mot deg, og det er det viktigste.

Det er ikke vanskelig å spille god mot en person (en stund). Det er hvordan han er mot folk generelt som sier noe om hvilken person du vil treffe på seinere i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...