AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:02 #21 Skrevet torsdag kl. 10:02 Noen ganger når jeg suger ham tenker jeg på at den penisen har vært inni rumpa til exen hans, det er tanker jeg prøver å bli kvitt raskt Anonymkode: 68098...4ac
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:16 #22 Skrevet torsdag kl. 10:16 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noen ganger når jeg suger ham tenker jeg på at den penisen har vært inni rumpa til exen hans, det er tanker jeg prøver å bli kvitt raskt Anonymkode: 68098...4ac Hahaha! Nå fikk jeg en god latter! Ja, det skal ikke være lett. 😆 Anonymkode: 0fd70...ff4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:18 #23 Skrevet torsdag kl. 14:18 Njæ, siste eksen hans som han har unge med kjenner jeg fra før de ble sammen (vi snakker ikke venninne, men bekjente i samme miljø). Tenker ikke på henne utover at jeg ser henne på snap eller facebook feks. Litt slitsom dame. Anonymkode: 451e7...779
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:21 #24 Skrevet torsdag kl. 14:21 Tenker litt. At hun sikkert var mye deiligere enn meg. Nå er hun 10 år yngre enn meg og hun får nok de samme skavankene snart hun også. Og det er jo en trøst. Anonymkode: b66f8...a98
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:23 #26 Skrevet torsdag kl. 14:23 Nei hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: 91595...579
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:27 #27 Skrevet torsdag kl. 14:27 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har ikke sett henne annet enn på et ansiktsbilde…Syntes ikke hun var veldig mye penere enn meg ,men jeg klarer ikke å få ut av hodet at hun var mye finere enn meg i kroppen hvertfall. Ser alltid for meg at hun var mye mer attraktiv naken foreksempel. På sommeren ser jeg for meg at han tok masse bilder av henne i bikini (og sydenturer) og at hun ser ut som en ‘’sexbombe’’ sammenlignet med meg (😂) og det plager meg at han sikkert har masse fine bilder av henne. Har fått et inntrykk av at hun likte å bli tatt bilder av ,og jeg selv har angst for å bli tatt bilder av (med alle klærne på eller lite) fordi jeg da tror han sammenligner. Hatt dette problemet tidligere i et annet forhold også. Har aldri likt kroppen min eller ansiktet mitt så vet det handler mye om selvbilde og selvtillit. Jeg er 30 år og føler jeg begynner å bli altfor ‘’voksen’’ til dette. Noen andre som sliter med dette? Gjerne legg til alder. Kjenner at dette tar mye tid og tankekjør og ødelegger sexliv too🙉🙈 Anonymkode: 51120...815 Ja du er alt for voksen til dette. Men høres ut som du har et dårlig forhold til deg selv. Du er nå i 30 åene, hun var vel endel yngre da når de var sammen. Man ser jo annerledes i 20 årene og 30 årene. I tillegg er det jo deg han er sammen med ikke henne. Her om dagen ba jeg min mann om å kontakte sin ex om skyss, fordi jeg syntes det var unødvendig å kjøre en time for å hente han tur retur. De skulle på samme sted iht voksent felles barn. Vi har ikke nært forhold med hans ex. Da hun er litt som deg,og skal konkurere. Det oppleves som veldig i veien for mye Anonymkode: 6bc5f...e0c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:31 #28 Skrevet torsdag kl. 14:31 Definisjonen på sterk selvstendig kvinne... Tåler ikke tenke på eksen til typen engang. Anonymkode: 2f267...eee
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:37 #29 Skrevet torsdag kl. 14:37 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Definisjonen på sterk selvstendig kvinne... Tåler ikke tenke på eksen til typen engang. Anonymkode: 2f267...eee Gidder ikke heter det... Anonymkode: ffd0a...658
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:59 #30 Skrevet torsdag kl. 20:59 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen ganger når jeg suger ham tenker jeg på at den penisen har vært inni rumpa til exen hans, det er tanker jeg prøver å bli kvitt raskt Anonymkode: 68098...4ac 😂😂😂😂😂 🤢 Anonymkode: 26bb6...51a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:39 #31 Skrevet torsdag kl. 21:39 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen ganger når jeg suger ham tenker jeg på at den penisen har vært inni rumpa til exen hans, det er tanker jeg prøver å bli kvitt raskt Anonymkode: 68098...4ac 🤣🤣🤣 Anonymkode: 8cc25...033
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:26 #32 Skrevet fredag kl. 13:26 Jeg har ikke drevet med det før, men med min mann var det en litt vanskelig start fordi han trengte tid etter bruddet mellom ham og eksen. Jeg visste ikke hvorfor på den tiden, det var for tidlig for ham å fortelle alt. Jeg fortalte aldri ham at jeg søkte henne opp, men jeg klarte ikke å dy meg og gjorde jo det.. Jeg følte meg som den stygge andungen etter de bildene. Hun var eksotisk liksom, og lignet på en veldig kjent skuespiller på bildene. Jaja, tiden går, vi ble et par, jeg fikk vite mer om årsaken til bruddet og forsto at hun absolutt ikke var noen "trussel" for meg. Jeg sluttet å tenke på henne, men så møtte vi henne på en tilstelning. La meg bare si bilder lyger! Tenner der de ikke bør være, knapt et hårstrå på hodet, bildet tatt i rett vinkel i forhold til dobbelthake osc.. Jeg lærte min lekse og velger å tenke på at det er meg han er med, og vi har det gullfint. Fortid er fortid Anonymkode: 4a9d9...389
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:22 #33 Skrevet fredag kl. 16:22 AnonymBruker skrev (På 12.11.2025 den 17.56): Har ikke sett henne annet enn på et ansiktsbilde…Syntes ikke hun var veldig mye penere enn meg ,men jeg klarer ikke å få ut av hodet at hun var mye finere enn meg i kroppen hvertfall. Ser alltid for meg at hun var mye mer attraktiv naken foreksempel. På sommeren ser jeg for meg at han tok masse bilder av henne i bikini (og sydenturer) og at hun ser ut som en ‘’sexbombe’’ sammenlignet med meg (😂) og det plager meg at han sikkert har masse fine bilder av henne. Har fått et inntrykk av at hun likte å bli tatt bilder av ,og jeg selv har angst for å bli tatt bilder av (med alle klærne på eller lite) fordi jeg da tror han sammenligner. Hatt dette problemet tidligere i et annet forhold også. Har aldri likt kroppen min eller ansiktet mitt så vet det handler mye om selvbilde og selvtillit. Jeg er 30 år og føler jeg begynner å bli altfor ‘’voksen’’ til dette. Noen andre som sliter med dette? Gjerne legg til alder. Kjenner at dette tar mye tid og tankekjør og ødelegger sexliv too🙉🙈 Anonymkode: 51120...815 Jeg tenker sjelden på noen av hans ekser. Av utseende kjenner jeg bare hans omtale av ekser. Har inntrykk av at de var søte, pene, spinkle, og hyggelige jenter. Mange vil kanskje tenke at de er penere enn meg. Jeg er stor og sterk, mer androgyn, fin i noens øyne. Av temperament: Han sidr noen dramatiske , flere likegyldige. Noen tøffe men kalde damer, da har han likt det tøffe men ikke det kalde. Jeg er tøff og varm, og rolig. Han sier jeg er ulik alle hans ekser men at det er det som gjør meg perfekt. At han har rotet rundt og ikke visst hva han så etter, og etterpå ikke funnet det, før meg. Han sier ofte at jeg er drømmedama hans. Jeg tenker at han oppriktig synes jeg er deilig og veldig fin å være med 😀 Jeg har hatt spiseforstyrrelser og mislikt kroppen min, men har jobbet mye med meg selv i terapi før jeg ble voksen. Nå bryr jeg meg lite om hva andre tenker om meg. Anonymkode: b4378...082
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:27 #34 Skrevet fredag kl. 16:27 Nei. Jeg glemmer faktisk at han har ekser😅 Ikke noe som opptar meg nevneverdig. Kommer på det hvis han nevner en av dem i forbifarten, men så er de glemt igjen. Anonymkode: 56e3b...0e3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:53 #35 Skrevet fredag kl. 16:53 Har ikke tenkt på henne siden hun besøkte oss i september. Anonymkode: ae78c...f25
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:23 #36 Skrevet fredag kl. 21:23 Jeg holdt på med en mann som var den ene store guden i senga. Men ellers var vi nok ikke den beste matchen. Han hadde en eks fra et langvarig forhold, og de hadde også barn sammen. Hun tenkte jeg aldri på, annet enn at jeg ønsket henne alt godt og håpte at hun hadde det bra. Og så døde det ut mellom meg og han, og det var også latterlig turbulent til tider. Og på slutten møtte han også en ny. Jeg forsøkte å trygle han tilbake en liten periode, men han hadde lagt oss bak seg. Han skyldte meg ingenting, og hadde heller ikke en relasjon til henne i form av noe seksuelt eller noe slikt. Men når jeg tenker tilbake på de siste gangene vi møttes så ser jeg at han var nok ganske interessert i henne. De ble sammen, men det tok slutt etter rundt ett og et halvt år. Jeg møtte han tilfeldigvis en gang etter dette. Og da merket jeg at jeg faktisk tenkte veldig mye på denne dama han hadde vært sammen med. Og det at han hadde mulighet til å kunne drive direkte sammenligning av personlighet, humor, snillhet, utseende på musa, tranghet, hvem som ga best BJs osv. rett og slett var for vanskelig for meg. Han kunne jo så klart gjøre det samme med sin eks som han hadde barn med, men det var nok noe med at han delvis valgte denne nye på tross av at han kunne ha fortsatt med meg. Glad for at det aldri ble meg og han og alt det der, men jeg tenker faktisk fortsatt på henne i ny og ne. Kjenner jeg for evig og alltid kommer til å lure på akkurat hva det var som gjorde at han falt for henne når jeg tross alt fortsatt var en liten del av livet hans. Anonymkode: 77fae...700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå