AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Aldri tidligere har jeg opplevd så sterke "reaksjoner" på mørketiden tidligere... føler meg rett og slett så tappet. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom de neste mnd. Jeg skjønner at jeg kan ikke fortsette å være i Norge gjennom vinteren - 37 år, hvis det kan ha noe å si. Anonymkode: 91cf6...131 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Kjenner meg igjen. Men det som holder meg oppe er at sola faktisk snur (haha, ikke helt, men man sier så), 21.desember. Så faktisk er det ørlite lysere allerede julaften. November er verst. Jeg gir meg selv lov til å roe ned. Legge meg tidlig. Har wakeup-light på soverommet. Prøver å lytte til kroppen. Men lytter også til kroppen når jeg sitter ute og skravler til 03 rundt st.hans og allikevel er full av energi neste dag. Går helt fint. Så jeg merker sesongene godt, og nyter de litt på sitt vis. Anonymkode: fb6e7...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #3 Skrevet 59 minutter siden Naturen går i dvale på denne tiden, så det er rart å anta at vi som mennesker skal klare holde energien oppe på samme måte som vi gjør i sommerhalvåret. Gi deg selv lov til å slappe mer av og ikke grav deg ned i dårlig samvittighet for alt som burde gjøres. Det kan likevel være lurt å sjekke vitaminnivåene dine. De aller fleste av oss trenger påfyll av D-vitamin nå. Anonymkode: 1fc93...6b1
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #4 Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Naturen går i dvale på denne tiden, så det er rart å anta at vi som mennesker skal klare holde energien oppe på samme måte som vi gjør i sommerhalvåret. Gi deg selv lov til å slappe mer av og ikke grav deg ned i dårlig samvittighet for alt som burde gjøres. Det kan likevel være lurt å sjekke vitaminnivåene dine. De aller fleste av oss trenger påfyll av D-vitamin nå. Anonymkode: 1fc93...6b1 Har stått på d vitamin tilskudd lenge (1 år +). Anonymkode: 91cf6...131
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #5 Skrevet 52 minutter siden Enig her. Fra midten av oktober frem til april så går jeg inn og ut av selvmordstanker. Anonymkode: 9fa0e...ffa 2
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #6 Skrevet 49 minutter siden Akkurat samme her, har kun overskudd til jobb (lærer) og kommer meg ikke ut på ettermiddagen. Er totalt utladet. Også hjelper det ikke å bo på vestlandet der vi har regn, regn og atter regn. Anonymkode: 4050f...5ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå