Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Har skribla meg nokre levereglar her i kveld, i mangel på noko konstruktivt å finne på... Hehe... §1 - Vær deg sjølv! (Det du er, vær fullt og helt, ikke stykkevis og delt! (Henrik Ibsens "Brand")) §2 - Vær alle andre litt innimellom (gode parodiar er lov) §3 - Try (almost) everything once! (fritt etter grandtanta til S..) §4 - Syng med den stemma du har! §5 - Driv aldri med meir enn du greier å fortelle om før du må puste §6 - Sjølv om du ikkje er sikker på kor du er på veg, vær alltid sikker på at du skal greie å nå dit! §7-1 - Hugs å puste når du pratar §7-2 - La andre komme til orde §8 - Prøv rafting og strikkhopp §9 - Prøv go-cart §10 - Kvar dag har si meining §11 - Ein lærer så lenge ein (har e)lever §12 - Vær glad i livet §13 - Elsk vennene dine i tjukt og tynt, ein krøllete 1000-lapp har samme verdi som ein nypressa ein... §14 - Hugs at alle mennesker har noko godt i seg §15 - Gå baklengs berre for gøy, innimellom §16 - Ha det gøy! §17 - Alt som kan gå bra, går bra! §18 - Ha minst 10 favorittsongar til ei kvar tid §19 - Fart er morsomst på ski! §20 - Vinnaren av rotte-racet er framleis berre ei rotte... Har du nokre reglar du prøvar å leve etter?
Arkana Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 - Følg hjertet ditt. - Ikke lev etter andres forventninger.
Gjest Backstroker Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 - Aldri glem moussen - Et rent ansikt er et oppvakt ansikt - En ren og casual klesstil er et must, ikke skuff kvinnene med joggeklær - Blomster til kvinnen
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2006 #4 Skrevet 31. mars 2006 Signaturen min er leveregelen min. Ellers finner man masse annet fornuftig i Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #5 Skrevet 31. mars 2006 §1: Aldri røyk før etter frokost ...og.. ja.. dett var dett.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #7 Skrevet 1. april 2006 - Aldri glem moussen - Et rent ansikt er et oppvakt ansikt - En ren og casual klesstil er et must, ikke skuff kvinnene med joggeklær - Blomster til kvinnen ← I think I'm in love. :grine2: Leveregler: *Gjør alltid ditt beste. *Gå aldri på akkord med egne verdier. *Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. (Inntil de er drittsekker da er det lov å slå tilbake med hele arsenalet.) *Husk to like sokker. *(Min wannabe regel) Lære minst en ny ting hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå