AnonymBruker Skrevet 12. november #1 Skrevet 12. november Som skal være kombistue, altså til TV-titting, sosialt samvær osv. Anonymkode: 50775...979
AnonymBruker Skrevet 12. november #2 Skrevet 12. november Har engelsk grønn i min Anonymkode: c01e7...daa 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #3 Skrevet 12. november Jeg er veldig glad i grønt. Har northern mystic på de fleste veggene i stua og jeg elsker fargen. Har washed linen på veggen tv’n er på og i taket. Anonymkode: 3208d...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #4 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig glad i grønt. Har northern mystic på de fleste veggene i stua og jeg elsker fargen. Har washed linen på veggen tv’n er på og i taket. Anonymkode: 3208d...e3b Har du stor stue? Mye vinduer eller mest veggflate? Anonymkode: 50775...979
AnonymBruker Skrevet 13. november #5 Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har du stor stue? Mye vinduer eller mest veggflate? Anonymkode: 50775...979 Stus vår er ca 40 kvm, og vi har 2 store vinduer på den ene veggen, og et lite vindu på den andre 😊. Anonymkode: 3208d...e3b
AnonymBruker Skrevet 13. november #7 Skrevet 13. november Vi har Natural Blue (jotun), en litt dyp blå tone med noe grønt i, sammen med sofaer i cognac-farge og andre varme detaljer i puter og tekstiler. Så lunt , hyggelig og pent. Anonymkode: 2429b...099
AnonymBruker Skrevet 13. november #8 Skrevet 13. november Lysgrå tapet, elsker den.🥰 Tapet er mye varmere enn bare malte vegger. Anonymkode: 275ab...93f
Amantha Skrevet 13. november #9 Skrevet 13. november En lys gul farge. Blir vakkert når solen kommer inn på kvelden. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå