AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:40 #1 Skrevet onsdag kl. 15:40 Hvorfor har du valgt akkurat KG som forum? Min grunn er at det er alltid folk her inne, og at forumet er oversiktlig. Det finnes noen gode diskusjoner, men det er også ekstremt mye tull og trolling og forumet domineres av mainstream-meninger. Opplever også at de trådene som har mange poster som ikke er politisk korrekte, blir "skjult for moderering" for alltid, eller slettet. Så det er sensur her inne. Altså en masse grunner til å ikke bruke forumet. Men det som trumfer det for meg er altså aktivitiet til alle døgnets tider, og oversiktlighet. Reddit er jo et bedre forum, men jeg syns trådene er så utrolig uoversiktlige, så jeg blir sliten av å bruke det. Flashback er også et utrolig bra forum, men det er jo på Svensk, og mye handler om Sverige. (Nå skal det sies at jeg har begynt å bruke mer tid på Reddit og mindre her, fordi jeg har begynt å bli mer vant til Reddit formatet.) Så altså, hva er din grunn for å bruke KG, og har du andre forum som du frekventerer som du vil anbefale? Anonymkode: 89aee...f27
Daria Skrevet onsdag kl. 15:50 #2 Skrevet onsdag kl. 15:50 Gammel vane og avhengighet - jeg ble lurt hit av en venninne for mange år siden og ble sittende fast Jeg har truffet mange fine folk her som har blitt viktige i livet mitt, fjaset bort mye tid og lært et og annet innimellom - og irritert vettet av meg over modder, oppgraderinger og brukere. Jeg har vært på andre forum innimellom, men det er her det er mest og bredest aktivitet.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:50 #3 Skrevet onsdag kl. 15:50 Jeg er her bare noen få dager i året fordi jeg blir helt oppslukt. Det er mange fjerne meninger og påstander her, men en kan bruke det til å bli sterkere selv, litt sånn antitese. Typisk det der skal jeg aldri mene, jeg skal aldri se med på mennesker på den måten etc. Jeg skal aldri ha den virkelighetsoppfatningen etc. Anonymkode: bcd47...0c3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:37 #4 Skrevet torsdag kl. 09:37 Jeg foretrekker egentlig Diskusjon.no fordi de fleste medlemmene der har langt mer vett i skallen enn her på Kvinneguiden. Men dessverre så har Kvinneguiden langt flere medlemmer, og dderfor større aktivitet her. Anonymkode: f572a...097 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:41 #5 Skrevet torsdag kl. 20:41 Det er langt flere folk her enn på andre forum. Man vil jo diskutere med noen, ikke bare snakke til en vegg. Anonymkode: c1cbe...443 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:47 #6 Skrevet torsdag kl. 20:47 Slettet Facebook. Måtte ha ett sirkus-alternativ igjen Anonymkode: a0d2d...1b3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:48 #7 Skrevet torsdag kl. 20:48 Uføre-vennlig ift til andre forumer. Anonymkode: 38a66...b0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå