Gå til innhold

Blir det dumt med et kjøleskap som sikkert et par cm frem fra nisjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et innebygd kjøleskap som må kasseres. Det var svindyrt, så nå går vi for et rimeligere, og bare fjerner frontene. Ingen passer akkurat inni nisjen der det gamle sto, men jeg har nå funnet ett som er nesten perfekt… men noen få cm for dypt, så det vil stikke litt frem.

Bør jeg droppe det kjøleskapet da, eller kommer det ikke til å gjøre noe?

Anonymkode: bb56a...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke kjøpe et nytt for innbygging? Ja, utvalget er dårligere, men da slipper man å irritere seg. Jeg fant et greit kombiskap til 6500 kr på Elkjøp. 

Måtte nettopp bytte selv, alternativet var å rive delen kjøleskapet står i og det ble for mye styr. 

Anonymkode: 78c4f...e49

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke kjøpe et nytt for innbygging? Ja, utvalget er dårligere, men da slipper man å irritere seg. Jeg fant et greit kombiskap til 6500 kr på Elkjøp. 

Måtte nettopp bytte selv, alternativet var å rive delen kjøleskapet står i og det ble for mye styr. 

Anonymkode: 78c4f...e49

Jeg tror ikke vi klarer å finne noen som passer. Det er spesielt, med dobbeltdør oppe og fryseskuff nede. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har et innebygd kjøleskap som må kasseres. Det var svindyrt, så nå går vi for et rimeligere, og bare fjerner frontene. Ingen passer akkurat inni nisjen der det gamle sto, men jeg har nå funnet ett som er nesten perfekt… men noen få cm for dypt, så det vil stikke litt frem.

Bør jeg droppe det kjøleskapet da, eller kommer det ikke til å gjøre noe?

Det spiller ingen rolle for meg, og trolig heller ikke for noen andre her på KG.

Hvis du og evntuelt andre som bor i huset kan leve med det, så kjør på. Selv hadde jeg nok fint levd med en slik løsning, hvis det var hos meg, men dette må dere finne ut av, der som skal leve med det.

Anonymkode: b19c0...a49

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde irritert meg konstant hvis det var hjemme hos meg.

Anonymkode: fa148...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...