Gjest Utlogget nå ;) Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Trenger litt hjelp her nå; en god venn skal gifte seg snart. De skal reise bort og gifte seg i en ambassade, uten innbudte gjester. De sier de skal ha et selskap til sommeren. Så: Vi vil selvfølgelig gi brudeparet en gave, men når skal vi gi den? Før de reiser for å gifte seg? Etter at de kommer hjem? Eller på festen til sommeren? Hva ville andre gjort? På en måte litt kjipt å gi gave mange måneder etter at de har giftet seg, men litt kjipt å komme på bryllupsfest uten gave og. Og det er jo ikke 100% sikkert det blir noen fest til sommeren, det er mer sånn: "også tenker vi at vi kanskje skal ha en fest til sommeren". hva ville dere andre gjort? :klø:
Susan Sto Helit Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 Ville levert gaven første gang jeg så dem etter bryllupet. (Siden det ikke er sikkert at det blir en fest.)
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 Ville levert gaven første gang jeg så dem etter bryllupet. (Siden det ikke er sikkert at det blir en fest.) ← Jeg også!
Sun Mei Skrevet 31. mars 2006 #4 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har ventet til den berømmelig festen skulle komme, den har ikke kommet og dermed får jeg liksom ikke gott dem gaven. Jeg skulle gitt dem gaven med en gang jeg så dem etter bryllupet, for nå tror jeg ikke det blir noe av den festen
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #5 Skrevet 31. mars 2006 Dersom det var ein god venn, ville eg nok gitt gåve første gong eg møtte vedkommande etter bryllupet, tenker eg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå