Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som så starten på idol hvor hun tryyyna ned trappa??

det må jo være en kødd??

eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kva VAR det der?!

Gjest Gjest
Skrevet

Etter den introen så er det klart det var kødd.

Skrevet

er jo 1.april i morgen da.. for tidlig aprilsnarr eller?? ...

Skrevet

så ikke introen jeg... kom rett inn på fallet!

Skrevet

Men altså...det såg jo steike vondt ut?

Gjest Gjest
Skrevet

Det var jo filmtriks, spilt inn på forhånd regner jeg med. (Slik som Dirty Dancing hoppet i fjor.)

Skrevet

mhm..

håper ikke det viser seg å være kødd.. spilt inn tidligere med stuntkvinne eller dukke eller noe.. åsså klippet... vet da søren jeg om det er mulig..!!! :lol:

Skrevet

jeg liker egentlig ikke dama sånn kjempemye, så skulle ønske det ikke var et triks! :sjenert:

Skrevet

Tenkte ikke på at det var noe annet enn en spøk engang, jeg. Det var da ganske åpenbart synes jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Tenkte ikke på at det var noe annet enn en spøk engang, jeg. Det var da ganske åpenbart synes jeg.

Enig. (Ventet jo på det etter den åpningssketsjen.)

Gjest Piper
Skrevet
jeg liker egentlig ikke dama sånn kjempemye, så skulle ønske det ikke var et triks!  :sjenert:

Er du 12 år gammel? Hvordan kan man si at man skulle ønske noen trynte ned trappene, bare fordi man liksom ikek liker personen? Snakker om å være ondskapen selv, sorry, men det er ikke mulig.

Gjest gjest1
Skrevet
Er du 12 år gammel? Hvordan kan man si at man skulle ønske noen trynte ned trappene, bare fordi man liksom ikek liker personen? Snakker om å være ondskapen selv, sorry, men det er ikke mulig.

Hehe.. man trenger ikke være ond for å tøyse!

Men jeg vet vel ikke om lille_lu tøyset eller ikke, strengt tatt..

Gjest Piper
Skrevet
Hehe.. man trenger ikke være ond for å tøyse!

Men jeg vet vel ikke om lille_lu tøyset eller ikke, strengt tatt..

Virket ikke som det var tøys, og derfor skrev jeg det jeg skrev.

Gjest Backstroker
Skrevet

Hvordan kan dere være så inne i rivieraen frekke, skjønne damer? (ikke så skjønne nå forresten.)

Hadde jeg vært i bunnen av den trappen, sverger jeg til gudene jeg ville ha tatt imot denne skjønne kvinne og skåne henne fra fall.

Dere har bare å dra inn klørne, gudinner :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Uansett. Marion Ravn hadde ikke mistet så mye hvis hun hadde slått hue sitt, er jo ikke så mye der fra før.

Gjest Backstroker
Skrevet (endret)
Uansett. Marion Ravn hadde ikke mistet så mye hvis hun hadde slått hue sitt, er jo ikke så mye der fra før.

:fy_fy:

Endret av Backstroker
Skrevet

Åh.....kjenner du henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...