AnonymBruker Skrevet 12. november #1 Skrevet 12. november Kanskje binde hendene også. Tema: sansing, erting, spenninger, overraskelser Regel : ingen smerte, kun nytelse, Hva ville dere likt i en sånn lek? Anonymkode: 67716...b1c
AnonymBruker Skrevet 12. november #2 Skrevet 12. november Sanser: stimulere erogene soner med bruk av kontraster som - Mykt/hardt: variere berøring med bruk av trykk: kilende lette til bestemte. Bruke rekvisitter som lær, fjær, glatte steiner, silke etc. - Varmt/kaldt: Ta en isbit i munnen og utforsk partneren din med den, bruk en svamp som du bløter i varmt vann og bruker faste og trykkende bevegelser med, massere med olje og varme hender, bruk kroppen som massasjeverktøy og gni deg mot partneren din. - Kyss: veksle mellom tørre og våte kyss langs hele kroppen. Gå på oppdagelsesferd. - Kile/Stryke: bruk fingertuppene aktivt over områder som: hodebunn, lepper, nakke, rygg, rumpe. Spør i en sexy tone: "Liker du dette?". Berøring og stimulering av sanser vekker kroppen til liv. Begynn gjerne i det små og prøv deg fram. Få partneren din til å hige etter mer, og gjør mer av det som du merker hen liker underveis. Bruke kroppen som et spisebord 😂 Det er mange matvarer bortsett fra pisket krem, og div sauser man kan bruke. Legg frukt på strategiske plasser, og spis deg god og mett. Det er utrolig mye man kan gjøre om man har fantasi nok til det, og det kan være en stor fordel at partneren ikke ser. Er du veldig kreativ så kan du bruke maling, pensler og varmt vann og male på partneren din 😂 Anonymkode: c57be...189 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #3 Skrevet 12. november Blindfold er jo kun nyttig til én ting. Om du sender inn en annen mann. Anonymkode: a0d52...ecb 1
SlemUlv Skrevet 12. november #4 Skrevet 12. november Bondage (Binding av hender) er BDSM.. Jeg liker sanselek, det kan være moro. Fjern synet mitt (Blindfold), eller høreselen min. Smerte ER nytelse for meg, så lett klyping, og/eller spanking er gjerne en del av leken vår. Samme med småbiting. Men stryking, endten med hender eller fjær, eller annet som kan gi sensasjon, er gøy. For å så forsvinne litt, bare høre (Om hørsel ikke er tatt vekk) romstering.. Lure på hva som kommer til å skje. Det å vente, lure! Det setter i gang fantasien! Mye kan sette i gang fantasien. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #5 Skrevet 12. november SlemUlv skrev (25 minutter siden): Bondage (Binding av hender) er BDSM.. Jeg liker sanselek, det kan være moro. Fjern synet mitt (Blindfold), eller høreselen min. Smerte ER nytelse for meg, så lett klyping, og/eller spanking er gjerne en del av leken vår. Samme med småbiting. Men stryking, endten med hender eller fjær, eller annet som kan gi sensasjon, er gøy. For å så forsvinne litt, bare høre (Om hørsel ikke er tatt vekk) romstering.. Lure på hva som kommer til å skje. Det å vente, lure! Det setter i gang fantasien! Mye kan sette i gang fantasien. Takk for gode råd. Mulig å binde hender i noens dedinisjon er bdsm. Men det er ikke det jeg forbinder med bdsm. Jeg føler jeg er veldig vanilje selv, men til og med jeg har latt meg binde og blindfolde for en slik sanselek av en dame jeg var sammen med. Det var ingenting skummelt. Bare sansing, teasing, smaker osv og verdens beste bj... Har lyst til å eksperimentere med min nye kjæreste. Hun virker mer åpen enn meg på ting, så jeg må frigjøre meg og være litt kreativ. Men jeg vet hun trekker streken ved smerte. Men tåler litt fast håndtering, småklyping, nibbling.. Anonymkode: 67716...b1c
Doolittle Skrevet 12. november #6 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Mulig å binde hender i noens dedinisjon er bdsm. Det er ikke "noens definisjon". Det er definisjonen. At du forbinder noe annet med det uttrykket har ikke så mye å si. Uttrykket betyr noe, og vi kan ikke bare endre det fordi vi ikke har lyst til at det vi driver med skal havne innunder det. BDSM er en kjempestor sekkebetegnelse, og det du (og forsåvidt jeg) driver med havner helt klart under det vi kan kalle "lett BDSM" (om du vil moderere uttrykket litt). Når det kommer til råd og tips har jeg lite å komme med utover det 189 og @SlemUlv allerede har kommet med. Der plukker jeg med meg tips selv, for å si det slik. 1 1
SlemUlv Skrevet 12. november #7 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Takk for gode råd. Mulig å binde hender i noens dedinisjon er bdsm. Men det er ikke det jeg forbinder med bdsm. Anonymkode: 67716...b1c B i BDSM står bokstavelig talt for Bondage. Du kan ikke forandre definisjonen i ett akronym, bare fordi du ikke er enig med det. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november #8 Skrevet 12. november Ok. 👍 Takk for opplæringen. Tar fortsatt i mot gode tips og erfaringer fra damer som liker "bdsm light" med teasing og sansing som hovedtema. 😉 Anonymkode: 67716...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #9 Skrevet 12. november Kiling, kulde og lette berøringer er definitivt ikke noe for alle. Jeg hater det virkelig, så for min del hadde sarte berøringer, isbiter, kiling, fjær og myke pisker utgått med en gang. Jeg hadde foretrukket hard massasje, sterk vibrator mot underlivet og dask med hånden på rumpen. Dask er godt. Pluss selvfølgelig erting med penis. Og dask mot kjønnslepper og klitoris med penis. Det er en afrikansk teknikk fra Rwanda som heter Kunyaza. Det ser skikkelig sexy ut, men det krever nok litt størrelse på mannen. Anonymkode: da31d...08b
Doolittle Skrevet 12. november #10 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er en afrikansk teknikk fra Rwanda som heter Kunyaza. Det ser skikkelig sexy ut, men det krever nok litt størrelse på mannen. Jeg er ikke noen kjempe akkurat og jeg får det fint til. 1
Langline Skrevet 12. november #11 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Blindfold er jo kun nyttig til én ting. Om du sender inn en annen mann. Anonymkode: a0d52...ecb He he, dette⬆️
AnonymBruker Skrevet 13. november #12 Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (På 12.11.2025 den 9.06): Blindfold er jo kun nyttig til én ting. Om du sender inn en annen mann. Anonymkode: a0d52...ecb Tja. Jeg ser for meg at hun kunne få vel så heftig opplevelse av flere menn, eller kvinne(r). Anonymkode: 741b0...afa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå