AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:46 #1 Skrevet tirsdag kl. 23:46 Slanker du deg? Bruker du forumet for støtte i samtaler her med andre? Slik som trådene om vi som skal ned i vekt? Eller hva er dine grunner for å bruke forumet ofte? Anonymkode: 3e981...c70
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 00:30 #2 Skrevet onsdag kl. 00:30 Jeg slanker meg ikke så ofte, jeg. Det er vel heller det at jeg nå tenkte at jeg skulle ikke bare spise det jeg har lyst på, men også tenke budsjett. Supper fra bunnen av med stavmikser er jo ofte rimeligere enn ferdigmat. Det sammen med salater, med få ingredienser, en kan putte i litt ris, couscous, bulgur, bønner etc. Og tenker på porsjonsstorrelser. Anonymkode: 02388...59f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 00:31 #3 Skrevet onsdag kl. 00:31 Jeg er veldig lite sånn "vi som skal"- Kg-deltager. Anonymkode: 02388...59f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:59 #4 Skrevet onsdag kl. 11:59 Ingen da med andre ord 😛 Anonymkode: 3e981...c70
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:28 #5 Skrevet onsdag kl. 12:28 Slanker meg absolutt ikke (heller motsatt), men stikker innom lavkarbo-trådene for å få tips til nye retter. Lavkarbo er unektelig kjedelig innimellom 😅 Anonymkode: d36af...3f9
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:42 #6 Skrevet onsdag kl. 13:42 Kanskje lage en tråd med spørreundersøkelser folk kan klikke av på? Anonymkode: e77af...13e 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:48 #7 Skrevet onsdag kl. 13:48 Jeg slanker meg ikke, men synes alle tråder her ender med og handle om slanking. Anonymkode: 07dc5...45f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:01 #8 Skrevet torsdag kl. 09:01 Slanker meg alltid, vil jeg si! I rundt 28 år har jeg holdt på sånn. Men jeg tror egentlig det er det som skal til for å holde meg slank - jeg kan aldri tenke at jeg er i mål. Jeg må alltid tenke meg om, følge tett med på vekten, droppe 80% av de godsakene jeg har lyst på. vekten er stabil, allikevel føler jeg at jeg lever som om jeg skal gå ned. Det betyr at kroppen får de kaloriene den skal ha, det er bare hodet som ikke har skjønt det. Anonymkode: 8c7f9...a8f 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:11 #9 Skrevet torsdag kl. 12:11 Jeg slanker meg ikke, men bruker rommet fordi jeg er interessert i ernæring og kosthold. Anonymkode: 8c9ca...9e0 1
MiominMio Skrevet torsdag kl. 12:18 #10 Skrevet torsdag kl. 12:18 Ikke slanking, MEN er veldig obs på å holde vekta da. Er ikke med i noen tråder, men liker å få noen tips her og der.
Blyana Skrevet torsdag kl. 12:22 #11 Skrevet torsdag kl. 12:22 Jeg går ned i vekt etter fødsel, men slanking vil jeg ikke kalle det allikevel. Ammer og kan ikke gå ekstremt mye i kaloriunderskudd eller rase ned i vekt(selv om jeg gjorde det naturlig de første 2 mnd) Jeg fokuserer på å spise sunt og bevege meg, og spiser noe ekstra godt i helgene. Men synes disse trådene med andre som går ned i vekt er motiverende. Det er greit å vite man er flere i samme situasjon og det å ha et mål å strekke seg mot.
Pooh Skrevet torsdag kl. 16:43 #12 Skrevet torsdag kl. 16:43 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Slanker meg alltid, vil jeg si! I rundt 28 år har jeg holdt på sånn. Men jeg tror egentlig det er det som skal til for å holde meg slank - jeg kan aldri tenke at jeg er i mål. Jeg må alltid tenke meg om, følge tett med på vekten, droppe 80% av de godsakene jeg har lyst på. vekten er stabil, allikevel føler jeg at jeg lever som om jeg skal gå ned. Det betyr at kroppen får de kaloriene den skal ha, det er bare hodet som ikke har skjønt det. Anonymkode: 8c7f9...a8f Samme her
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:46 #13 Skrevet torsdag kl. 18:46 Ja, eller vil heller kalle det en livsstilsendring der jeg er bevisst på hvilken mat som får meg til å føle meg bra, og å få nok trening, med bieffekten at jeg går ned i vekt fordi jeg ikke lenger overspiser. er ikke aktiv i noen «vi som»-tråd, men deler mine erfaringer når det føles naturlig Anonymkode: 95e4e...038 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:18 #14 Skrevet torsdag kl. 22:18 Ble slank da jeg etter tiår med slanking bestemte meg for å gi kroppen min det den trenger dvs nok sunn proteinrik mat og styrketrening. Anonymkode: c069c...188 1
Purple_Pixiedust Skrevet fredag kl. 10:09 #15 Skrevet fredag kl. 10:09 Jeg slanker meg. Men kommer til å spise på samme måte når jeg har nådd målvakten om ett år + . Har vært slank hele livet så vet hvordan spise for å holde meg slank. Spesielle omstendigheter som har gjort at jeg la sånn på meg. Er på forumet for tips og motivasjon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå