AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:41 #1 Skrevet tirsdag kl. 23:41 Jeg begynner seriøst å miste tålmodigheten nå. Har prøvd å finne oppkjøringstime siden midten av september både på Lillestrøm og Oslo Risløkka, og det er helt håpløst. Det står bare «ingen ledige timer» uansett når jeg sjekker. Det har gått over to måneder uten at det har dukket opp en eneste ledig time. Jeg ga kjøreskolen fullmakt for en måned siden så de kunne prøve å bestille for meg, men ingenting skjer der heller. Hvordan er det mulig at alt er fullt så lenge? Føles som hele systemet er brutt sammen. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å få oppkjøring nå. Anonymkode: 8e4f9...737
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:50 #2 Skrevet tirsdag kl. 23:50 Det er ledige timer på Risløkka i slutten av februar hvis det er klasse B du skal ta. Lenge til ja, men i hvert fall noen ledige tider 🤷♀️ Anonymkode: c0dc1...61f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:08 #3 Skrevet onsdag kl. 07:08 WTF, dette er jo uakseptabelt lenge til. Anonymkode: c93bb...2c7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:57 #4 Skrevet onsdag kl. 07:57 Dra til ødere steder. Å kjøre et par tre timer er ingenting i forhold til å vente i måneder på den lokale. Anonymkode: 44517...fe3 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:06 #5 Skrevet onsdag kl. 08:06 Finn et annet oppkjøringssted! Jeg bor i Bergen, men kjørte opp på Stord. Det gjorde at jeg fikk kjøre opp mye fortere enn om jeg hadde valgt Bergen. Ja, det var både lengre å kjøre og litt dyrere å leie kjørebilen, men vi var to stykker som kjørte sammen, så vi fikk litt rabatt. Og så fikk vi kjørt mye både på vei til og på vei hjem! Anonymkode: 60e51...0d4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:54 #6 Skrevet torsdag kl. 13:54 On 11/12/2025 at 8:57 AM, AnonymBruker said: Dra til ødere steder. Å kjøre et par tre timer er ingenting i forhold til å vente i måneder på den lokale. Anonymkode: 44517...fe3 "Dra til ødere steder." Må jo leie bil fra skolen... Anonymkode: 8e4f9...737
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:59 #7 Skrevet torsdag kl. 13:59 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Dra til ødere steder." Må jo leie bil fra skolen... Anonymkode: 8e4f9...737 Leier bil fra en trafikkskole der du kjører opp, så det er ikke noe problem. Vi, som mange andre, dro til Gol. Fikk da oppkjøring på 18-års dagen. Tok en oppvarmings time og leide bil av kjøreskolen som lå nærmest biltilsynet i Gol. Anonymkode: 44517...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå