Salver Skrevet tirsdag kl. 21:59 #1 Skrevet tirsdag kl. 21:59 Tonje tar over etter Støre. Ine tar over etter Solberg. Hvem foretrekker du etter neste stortingsvalg?
Humas Skrevet tirsdag kl. 22:31 #5 Skrevet tirsdag kl. 22:31 Bare damer… Jeg tror verden knaker så mye i sammenføyningene da at det trengs en litt tøff statsminister som tør kalle en spade for en spade. Ine fremfor Tonje - men heller FRP eller KRF for min del. Uten at vi får stoppet hurtigtoget m AI, krig, psykisk uhelse og aldrende befolkning. Men, 2029 er lenge til, hvorfor snakke om det nå.. 3
brainstorm Skrevet tirsdag kl. 22:34 #6 Skrevet tirsdag kl. 22:34 Ine uten tvil. Mye kunne sett annerledes ut om ikke Erna hadde klamret seg til makten. 4 3
Jdjdkdudjbs Skrevet tirsdag kl. 22:39 #7 Skrevet tirsdag kl. 22:39 Humas skrev (3 minutter siden): Bare damer… Jeg tror verden knaker så mye i sammenføyningene da at det trengs en litt tøff statsminister som tør kalle en spade for en spade. Ine fremfor Tonje - men heller FRP eller KRF for min del. Uten at vi får stoppet hurtigtoget m AI, krig, psykisk uhelse og aldrende befolkning. Men, 2029 er lenge til, hvorfor snakke om det nå.. Skal du stoppe AI, krig og aldrende befolkning ved å stemme FrP? Og hvordan tenker du at FrP skal stoppe det?? Skal du drepe gamle folk? Og hvordan og hvor skal du stoppe krig? I Sudan? Ukraina? Ved å stemme FrP? Haha, det må være det rareste jeg har lest i dag! Min stemme går til Ine! Fantastisk dyktig politiker, og vi kan ikke fortsette å kjøre landet i grøfta slik APene holder på med sammen med ytre venstre. I det hele tatt kan vi forhåpentligvis bli kvitt ytterpartiene, ingen av de burde ha makt til noe som helst. 1 4
Capazitet Skrevet tirsdag kl. 22:43 #8 Skrevet tirsdag kl. 22:43 Salver skrev (42 minutter siden): Tonje tar over etter Støre. Ine tar over etter Solberg. Hvem foretrekker du etter neste stortingsvalg? Da er det jo Sylvi som blir statsminister 3 3
Kalkula Skrevet onsdag kl. 13:31 #10 Skrevet onsdag kl. 13:31 Ingen av de vil gjøre noe godt for oss dessverre. 1 2
aksase Skrevet onsdag kl. 13:36 #11 Skrevet onsdag kl. 13:36 Samme for meg hva statsministeren heter, så lenge vedkommende leder en flertallsregjering som ikke tilhører høyresiden. 2
Fant80 Skrevet onsdag kl. 13:38 #12 Skrevet onsdag kl. 13:38 Med den starten,og linja AP har lagt seg på etter valget,og den labre viljen til støttepartiene til å faktisk stå på kravene sine,så er Sylvi som statsminister i 2029 allerede i boks. Det er så godt som risset inn i stein allerede. Selv jeg som står greit inn på venstresiden ser jo at AP er Høyre,bare med klovnemaske på seg. Alt de sier er jo ren løgn,og en politikk som absolutt ingen samfunnslag liker,aller minst ARBEIDERene. Brenna er en broiler som ikke har hatt noen annen jobb. 0 tiltro til det mennesket. Liker Ine,men Sylvi er det de fleste ville ha før dette valget,og Sylvi er det de vil få etter neste valg. De som tror noe annet etter denne starten til AP ønsker jeg virkelig høre gode argumenter i fra,hvorfor de tror AP har en sjanse neste gang. 5
Kålrota Skrevet onsdag kl. 13:40 #13 Skrevet onsdag kl. 13:40 Salver skrev (15 timer siden): Tonje tar over etter Støre. Ine tar over etter Solberg. Hvem foretrekker du etter neste stortingsvalg? Interessant at du har bestemt etterfølgeren for Støre uten at han har trukket seg? (Det er på ingen måte gitt at det blir Brenna).
Pilleville Skrevet onsdag kl. 13:43 #14 Skrevet onsdag kl. 13:43 Fant80 skrev (3 minutter siden): Med den starten,og linja AP har lagt seg på etter valget,og den labre viljen til støttepartiene til å faktisk stå på kravene sine,så er Sylvi som statsminister i 2029 allerede i boks. Det er så godt som risset inn i stein allerede. Selv jeg som står greit inn på venstresiden ser jo at AP er Høyre,bare med klovnemaske på seg. Alt de sier er jo ren løgn,og en politikk som absolutt ingen samfunnslag liker,aller minst ARBEIDERene. Brenna er en broiler som ikke har hatt noen annen jobb. 0 tiltro til det mennesket. Liker Ine,men Sylvi er det de fleste ville ha før dette valget,og Sylvi er det de vil få etter neste valg. De som tror noe annet etter denne starten til AP ønsker jeg virkelig høre gode argumenter i fra,hvorfor de tror AP har en sjanse neste gang. Skal du over på høgresida og FrP til neste valg? Velkommen isåfall😊 3
Grapefruktjus Skrevet onsdag kl. 13:44 #15 Skrevet onsdag kl. 13:44 Jeg tror ikke Brenna blir arvtageren til Støre. Er svært mange bedre kandidater i partiet. 1 1
Fant80 Skrevet onsdag kl. 13:53 #16 Skrevet onsdag kl. 13:53 Pilleville skrev (4 minutter siden): Skal du over på høgresida og FrP til neste valg? Velkommen isåfall😊 Nå kan jo mye skje,men hva er det verste folk vet? Jo,det er løgnere. Høyre driver en sosialpolitikk jeg ikke liker,men de driver den i hvertfall ikke i skjul. AP går til valg for arbeidere,og nevner sjelden kutt for de svakeste,men alt er jo rent oppspinn. Såpass at man blir kvalm! Jeg har heller ikke tro på at støttepartiene vil få til noe som helst. AP flytter bare stanga høyere opp før forhandlingene,sån at støttepartiene kan "forhandle" seg tilbake til status quo,og kalle det en seier. Så er absolutt åpen for å bytte side. Jeg liker ikke løgnere! Selv om alle partier lyger,så viser det jo seg at AP går for kongepokalen.
Nattogdag Skrevet onsdag kl. 13:53 #17 Skrevet onsdag kl. 13:53 Av de to alternativene så Ine fremfor Tonje. MEN - vil ikke ha høyreregjering i det hele tatt. Kuleste og tøffeste dama på Stortinget er uten tvil Marie Sneve Martinussen, selv om forholdet til EU er litt vel bastant der i gården 2
Forenkle Skrevet onsdag kl. 13:58 #18 Skrevet onsdag kl. 13:58 brainstorm skrev (15 timer siden): Ine uten tvil. Mye kunne sett annerledes ut om ikke Erna hadde klamret seg til makten. Ikke sant. Jeg ser for meg at Høyre gjør det bra neste valg. Jeg har aldri stemt så langt til høyre som Høyre selv, men jeg ser at skifet kommer.
Kvittre Skrevet onsdag kl. 14:00 #19 Skrevet onsdag kl. 14:00 Ingen av dem.. selvom ap blir nærmere og nærmere høyre er det litt forskjell på dem som gjør at jeg foretrekker ap av de 2. brenna er uspiselig , er det skrevet i stein at hun blir neste partileder? Grøss. Jeg liker Ine bedre enn Tonje, men hun måtte jo ha endret litt på politikken og. hvis valget står mellom de 2 så hadde jeg nok stemt blankt. 1
Pilleville Skrevet onsdag kl. 14:09 #20 Skrevet onsdag kl. 14:09 Fant80 skrev (13 minutter siden): Nå kan jo mye skje,men hva er det verste folk vet? Jo,det er løgnere. Høyre driver en sosialpolitikk jeg ikke liker,men de driver den i hvertfall ikke i skjul. AP går til valg for arbeidere,og nevner sjelden kutt for de svakeste,men alt er jo rent oppspinn. Såpass at man blir kvalm! Jeg har heller ikke tro på at støttepartiene vil få til noe som helst. AP flytter bare stanga høyere opp før forhandlingene,sån at støttepartiene kan "forhandle" seg tilbake til status quo,og kalle det en seier. Så er absolutt åpen for å bytte side. Jeg liker ikke løgnere! Selv om alle partier lyger,så viser det jo seg at AP går for kongepokalen. Elsker at folk bytter fra ap til høgresida etter dette sviket🤩👏 Helst til FRP 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå