Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe litt av brudeundertøyet mitt (g-streng/truse) fra denne nettsiden, derfor lurer jeg på hvordan str deres er? Altså om en small hos dem er veldig liten f.eks..... Jeg bruker small/medium, men det kan jo variere en del etter hvordan str. er......

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Bruker du small/medium, så kan du trygt bestille small. Jeg bruker medium/large, og bestiller alltid medium fra VS. Sitter som et skudd.

Skrevet

Hva med bukse str? Jeg har hørt at buksene er litt mindre i str.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg har bare bestilt undertøy, men det finnes et måleskjema som du kan følge. På undertøyet har det passet veldig bra.

Skrevet

Jeg bestilte et par BH'er for noen uker siden og de passet i hvertfall fint.

Gjest Backstroker
Skrevet

Jeg har bare bestilt katalogen.

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men jeg bare lurer litt på hvor lang leveringstiden fra VS er, og om portoen blir veldig dyr?

Skrevet

Min samboer kom fra usa for en måned siden ca og hadde vært veldig flink med. n. Hadde kjøpt en string og en kosebukse til meg begge i small i VS. Jeg er selv en small/medium men begge disse passet perfekt.

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Ikke for å kuppe tråden, men jeg bare lurer litt på hvor lang leveringstiden fra VS er, og om portoen blir veldig dyr?

Portoen er rimelig synes jeg. Kommer ann på hvor mye du bestiller.

Jeg får pakkene min etter 3 dager..

Skrevet

WOW! Her fikk jeg jo svar på alt jeg lurte på!!! Thanks, jenter! :)

Skrevet

Jeg har ikke bestilt undertøy fra VS, men jeg synes klærne der er overraskende store - ihvertfall jeans og bukser.

Når man bestiller kan man velge mellom 2 leveringsdatoer, den ene om ca. en måned og den andre om 1 - 2 uker. Skal du ha den raske leveringsdatoen må du betale noen dollar ekstra. Begge gangene jeg har bestilt, har jeg valgt den lengste og billigste leveringsdatoen, men likevel har pakken kommet på døra mi hjemme etter 3 - 4 dager. Helt utrolig! Så ikke betal ekstra for rask levering ;)

Skrevet
Jeg har ikke bestilt undertøy fra VS, men jeg synes klærne der er overraskende store - ihvertfall jeans og bukser.

Når man bestiller kan man velge mellom 2 leveringsdatoer, den ene om ca. en måned og den andre om 1 - 2 uker. Skal du ha den raske leveringsdatoen må du betale noen dollar ekstra. Begge gangene jeg har bestilt, har jeg valgt den lengste og billigste leveringsdatoen, men likevel har pakken kommet på døra mi hjemme etter 3 - 4 dager. Helt utrolig! Så ikke betal ekstra for rask levering  ;)

Så de hadde mange fine bukser der inne også ja! :) Du kan kanskje hjelpe meg litt med hvilken str. jeg trenger? Bruker mest Only bukser, og da må jeg ha str. 36/38 og 34 i lengde. I Miss Sixty har jeg 28/29 i de med litt stretch i.

Skrevet
Så de hadde mange fine bukser der inne også ja! :) Du kan kanskje hjelpe meg litt med hvilken str. jeg trenger? Bruker mest Only bukser, og da må jeg ha str. 36/38 og 34 i lengde. I Miss Sixty har jeg 28/29 i de med litt stretch i.

Jeg får dessverre ikke til å hjelpe deg med det. Den ene jeansen jeg bestilte ligger ubrukt i skapet, fordi passformen ikke var som forventet. For en måneds tid siden bestilte jeg en jeans i strech. Jeg bestilte den en størrelse mindre enn det jeg trodde jeg behøvde, fordi jeg slanker med, men den var alt for stor! Den har jeg returnert, sammen med en capribukse i frotte, som også var overraskende stor. Så jeg har gitt opp... De jeansene jeg har bestilt har vært laget i USA eller Canada, og størrelsene der er visst ganske store. Ei venninne påstod at de fleste klærne fra VS er laget i Spania og derfor har spanske størrelser, som er ganske små. Jeg kjøpte meg også en jeans når jeg var i USA i fjor sommer. Den er også for stor og jeg har hatt x antall forsøk på å krympe den i vask.

Jeans må prøves. Jeg prøvde selvsagt den jeg kjøpte i USA selv, men jeg tenkte ikke over der og da at den burde vært en størrelse mindre. Er ikke vant til at jeans er for store.

Jeg har dårlige erfaringer med å kjøpe jeans fra norske nettbutikker også. Alle har gått i retur, faktisk.

Og det er mye styr å returnere varer til USA. For det første måtte jeg betale over 400 kroner i porto på pakken jeg sendte tilbake til USA. De førte heldigvis raskt pengene for returen tilbake til kontoen min, men portoen må jeg jo selv svi for.

Og så kom tollregninga. Den har UPS lagt ut for, så den måtte jeg betale. Så må jeg ta med meg bekreftelse på at VS har mottatt returen, til tollkammeret og få tilbake pengene for tollen.

VS har utrolig mye fint og jeg skal på ingen måte advare dere mot å bestille varer derfra, men vær så sikker som mulig på at klærne virkelig vil passe...

Sikkert lurt å se på målediagrammene der, det har ikke jeg gjort.

Gjest allium
Skrevet
Hva med bukse str? Jeg har hørt at buksene er litt mindre i str.

De er ihvertfall korte. Jeg bestilte ekstra lange, og trodde de skulle være det, men de var for korte for meg (1.79 høy).

Skrevet
De er ihvertfall korte.  Jeg bestilte ekstra lange, og trodde de skulle være det, men de var for korte for meg (1.79 høy).

Det kommer litt an på det også...

Den siste jeansen bestilte jeg i lengde 36, men den var alt for lang til meg som er 1.80.

Capribuksa i frotte, derimot, den gikk bare like under kneet...

Gjest Gjest_netten_*
Skrevet

Hmmm.... tror ikke jeg tør å bestille bukser derifra jeg.... Målediagrammet var jo helt elendig i forhold til buksestørrelser! Det sto liksom ikke at hvis du har de og de målene rundt liv/hofte skal du bruke 28, 29, 30 osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...