AnonymBruker Skrevet i går, 06:27 #61 Skrevet i går, 06:27 Jeg jobber på en barneskole og det er 7,5 timer og en pause på 30 minutter. Er sjelden jeg bruker mobilen i pausen fordi jeg prøver å være sosial da. Men det er ikke rom til pauser utenom de 30 minuttene og det er ikke alltid man får alle de 30 minuttene heller. Anonymkode: eac26...bdc
AnonymBruker Skrevet i går, 06:35 #62 Skrevet i går, 06:35 Arbeidsdagen min er 7,5 timer lang. Scroller/prater med kollegaer kanskje 1 time til sammen (inkludert lunsj på 30 minutter). Varierer veldig dette, kan ha ekstremt rolige dager og så plutselig har man tekniske problemer en annen dag og da løper man fra start til slutt og noen ganger på overtid, iallefall om programmet er fullt. Anonymkode: 22249...7db
AnonymBruker Skrevet i går, 06:38 #63 Skrevet i går, 06:38 Kontorjobb, 7,5 t. Minus 30 min lunsj. Jobber kanskje 6 t hver dag 🙂. Om man trekker fra turer på toalettet, og skravling med kollegaer. Et godt forhold til kollegaer, og litt prat over en kaffekopp, er viktig for godt arbeidsmiljø. Litt av pratingen har selvfølgelig med jobb å gjøre. Så det var mitt ærlige svar 🙂 Anonymkode: 35b0f...4a9
AnonymBruker Skrevet i går, 06:46 #64 Skrevet i går, 06:46 Har kontorjobb i der offentlige. Somler jeg bort tid, går det egentlig bare utover meg selv for da ligger jo oppgavene og venter på meg. Er jeg på kontoret, går det med litt tid til prat, men det er stort sett jobbrelatert. Tar litt pauser innimellom for å tøye og strekke litt på nakke og rygg. Så kanskje 6,5 til 7 timer er jobb per dag. Anonymkode: 5a56b...5b0
AnonymBruker Skrevet i går, 08:36 #65 Skrevet i går, 08:36 På kontoret, 45 min lunsj, cirka 45 min-1 time med jabbing på morgenen for å hilse på alle som kommer på jobb. Har fleksitid så alle begynner ikke samtidig. Mye blabla ved kaffemaskiner. Pause en gang i timen. Og til slutt antar jeg jobbing er på 3-4 timer😅 Hjemme. Logger på. Skriver litt i chat men kan samtidig jobbe for trenger ikke svare med en gang. Jobber fokusert og glemmer ofte å ta pause. Lunsj er maks 30 min. Konsentrerer meg bedre for slipper å se folk som går forbi hver 5 min eller hilse og nikke eller snakke med alle som vil snakke. Anonymkode: 18229...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå