AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:35 #1 Skrevet tirsdag kl. 20:35 Heisann! Jeg er en dame på 45. Jeg skal være vokalist på noen små konserter på eldresenter og slikt i desember og sitter her og grubler litt på antrekk. Spillelisten er: Har du fyr, winter wonderland, julekveldsvisa, romjulsdrøm, + litt allsang. Det blir meg og en pianist, han har dress og sløyfe. Jeg har litt lyst til å se litt julete ut, ikke gallaantrekk, men pen. Jeg er passe slank, har former, men er egentlig ganske rett i kroppsformen, litt under middels høy. Kom med forslag! Både forslag med kjole, bukse eller skjørt blir tatt i mot. Jeg vil ikke gå i heldekkende svart, hvitt eller beige. Anonymkode: a5f17...f3c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:51 #2 Skrevet tirsdag kl. 20:51 Hvilke kvinnelige artister tror du beboerne liker. Kopier den stilen med moderne vri om mulig. Er sånn jeg ville tenkt. Åse Kleveland? Hanne Krogh? Nora Brockstedt? Eller noen amerikanske. Anonymkode: c1c9d...144 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:07 #3 Skrevet tirsdag kl. 21:07 La de stakkars eldre få se deg som ei sprek dame i korte skjørt! Anonymkode: 05eff...445 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:11 #4 Skrevet tirsdag kl. 21:11 Ville gått med noe julerødt, hvis du liker og kler den fargen. Kjole, skjørt eller bukse med pen bluse/tipp. Kanskje også en jule-hårbøyle på noen av de mer uformelle låtene hvis du er typen. Tenker de eldre trenger litt fest og moro. Anonymkode: fe1b9...621 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:49 #5 Skrevet tirsdag kl. 21:49 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ville gått med noe julerødt, hvis du liker og kler den fargen. Kjole, skjørt eller bukse med pen bluse/tipp. Kanskje også en jule-hårbøyle på noen av de mer uformelle låtene hvis du er typen. Tenker de eldre trenger litt fest og moro. Anonymkode: fe1b9...621 Jeg kler både rødt, burgunder, mørkeblått og flaskegrønt. Tenker også at de eldre trenger litt fest og moro. Skal sjekke hårpynt, det var en god ide. Anonymkode: a5f17...f3c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:55 #6 Skrevet onsdag kl. 09:55 Har du ikke noen julekjoler i skapet du kan benytte? Hvis ikke, hadde jeg kjøpt en kjole du kan bruke i juleselskap. Anonymkode: 69c30...a67 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:58 #7 Skrevet onsdag kl. 09:58 Lang rød kjole. Anonymkode: c8be7...69f 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:13 #8 Skrevet onsdag kl. 10:13 Rød eller grønn kjole i kordfløyel eller fløyel. Kordfløyelskjoler finnes det flust av for tida. Knelang kjole er et greit utgangspunkt, men det går helt fint med andre lengder også. Svarte pensko, eventuelt støvletter. Anonymkode: cd472...ebf 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:06 #9 Skrevet onsdag kl. 13:06 Matchende rød, grønn eller burgunder over- og underdel, så ha du litt du kan variere mellom Anonymkode: ee28c...2af 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:58 #10 Skrevet onsdag kl. 14:58 Hah, jeg hadde tenkt å skrive at jeg ofte går for svart, men du sa du ikke ville. Jeg synes ofte at rødt blir litt mye, har gjerne svart med røde detaljer foreks. Men hvis du vil ha det kan du jo gjerne ta rødt/grønt da. Grønt har jeg brukt selv faktisk. Men jeg tar ofte antrekket litt ned og går heller for detaljer, formidling og slikt. Jeg har mye formidling i det jeg gjør istedet, og i sangen i seg selv. Men jeg har aldri langt, er i starten av 40 åra og har alltid kort jeg, kort kjole eller kort skjørt (altså ikke musekort, men midt på låret ish). Jeg er ung nok til det og har lange, pene ben. 😃 Anonymkode: 91bd1...284 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:19 #11 Skrevet onsdag kl. 16:19 Ville hatt glade farger, kanskje en Julegenser og et skjørt. De er jo mest glade for at du er der, men hyggelig med farger. Anonymkode: 3798e...17c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå