Altmuligkone Skrevet 11. november #1 Skrevet 11. november Tror ikke hun hadde en tråd, så laget en. Noen her som følger henne på snap?
Maskopi Skrevet 11. november #2 Skrevet 11. november Har avfulgt henne nå. Det virker helt på ville veier om dagen. En kjæreste som akkurat kom ut fra overgangsbolig. Naziflagg i stua og en slange som heter Adolf. Får vondt av ungene. 4 8
Altmuligkone Skrevet 11. november Forfatter #3 Skrevet 11. november Maskopi skrev (14 minutter siden): Har avfulgt henne nå. Det virker helt på ville veier om dagen. En kjæreste som akkurat kom ut fra overgangsbolig. Naziflagg i stua og en slange som heter Adolf. Får vondt av ungene. Ja jeg fikk sjokk når jeg så naziflagget i stua… Fra hijab til dette liksom 6
Banænie Skrevet 11. november #4 Skrevet 11. november Hun er jo helt gal. Nå høres jeg gammel ut, men hun har jo ødelagt det fine ansiktet med fæle tatoveringer.. Det må jo være noe der som ikke stemmer. 2 5
Cowboylailaa Skrevet 12. november #6 Skrevet 12. november Endelig noen som oppretter en tråd om henne . 😂 Jeg er helt sjokkert over forandringen med hun som har skjedd de siste året. Plutselig så er hun i full i tattovering, en mann som har sittet inne og bare veldig mye crazy shit på snap. Merker at hun er meget høy nå . Naziflagg på veggen i 2025 med 3 barn?? 4 med hans! Fortsetter hun med vlogging så kommer det til å ende med barnevern det altså. 4
sminkebord Skrevet 13. november #7 Skrevet 13. november Oi, hadde faktisk glemt hennes eksistens..Ser jeg har gått glipp av en del kapitler ja
Sofirus Skrevet 13. november #8 Skrevet 13. november Angel75 skrev (På 12.11.2025 den 0.16): Har hun enda salongen? La ut på snap igår at de hadde fått nytt hus og sa hun skulle lage rom til salongen hvertfall 1
Angel75 Skrevet 13. november #9 Skrevet 13. november sminkebord skrev (3 timer siden): Oi, hadde faktisk glemt hennes eksistens..Ser jeg har gått glipp av en del kapitler ja Ja virkelig. Så bare ei venninne la ut at de hadde ikke kontakt lengre, de var ikke uvenner men de hadde ikke samme verdier lengre eller noe i den duren. Ser hva hun mener nå.
Stay Skrevet 14. november #11 Skrevet 14. november Er han/de så rusa som de ser ut i kveld? Så utrolig ekkelt å bevitne, når man vet barna ligger og sover 😭 4
sminkebord Skrevet 14. november #12 Skrevet 14. november Hun har iallfall tidligere vært rusavhengig(har lagt det ut på tiktok selv), så er nok ikke helt usannsynlig
Jente27jente Skrevet 17. november #13 Skrevet 17. november Jeg ser bare de 2 minste barna, noen som har sett han eldste? Men ja naziflagg i stuen er jo ikke bra… 1
Jente27jente Skrevet 17. november #14 Skrevet 17. november Angel75 skrev (På 13.11.2025 den 11.46): Ja virkelig. Så bare ei venninne la ut at de hadde ikke kontakt lengre, de var ikke uvenner men de hadde ikke samme verdier lengre eller noe i den duren. Ser hva hun mener nå. Hvem var det?..
Angel75 Skrevet 17. november #15 Skrevet 17. november Jente27jente skrev (1 minutt siden): Hvem var det?.. Noe med Anne
Sofirus Skrevet 17. november #16 Skrevet 17. november Jente27jente skrev (22 minutter siden): Hvem var det?.. Anne Jorun
Lorieen Skrevet 17. november #17 Skrevet 17. november Oisann. 🫣 Der burde nok barneverntjenesten vært innom på et aldri så lite kaffebesøk, tenker jeg. Fra hijab til nynazist - er ikke det full circle så vet jaggu ikke jeg! 1 2
Jente27jente Skrevet 23. november #19 Skrevet 23. november Sofirus skrev (34 minutter siden): Lurer på hvor den eldste sønnen er.. Jeg også, ser kun de 2 minste på snap… 1
Vintermåne Skrevet 23. november #20 Skrevet 23. november Hvem er hun? Er hun kjent for noe? Er hun tidligere muslim?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå